رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 625887

همه چیز درباره ارسال بار بین ایران و آلمان

آلمان را می‌توان شاهراه حمل‌ونقل اروپا در نظر گرفت. این کشور با قرارگرفتن در قلب اروپا و داشتن مرز مشترک با کشورهایی مانند اتریش، سوئیس، دانمارک، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، فرانسه، لهستان و جمهوری چک، به‌عنوان شاهراه دسترسی به قلب اروپا شناخته می‌شود.

 

 

علاوه بر این، آلمان از شمال به آب‌های آزاد متصل است و دریای شمال و دریای بالتیک در شمال این کشور قرار دارند که اهمیت این کشور در حمل‌ونقل اروپا را دوچندان کرده‌اند.

ارسال بار به آلمان

برای ارسال بار تجاری، نمونه کالا، لوازم شخصی و یا هرگونه کالا به آلمان و یا بالعکس، سه روش ارسال هوایی بار، ارسال دریایی بار و ارسال بار زمینی به آلمان وجود دارد که هر کدام شرایط و هزینه‌های مرتبط با خود را شامل می‌شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم صفر تا صد حمل بار هوایی به مقصد و یا از مبدا آلمان به ایران را مورد بررسی قرار دهیم، با ما همراه باشید.

فریت بار به آلمان؛ تجاری و لوازم شخصی

آلمان را می‌توان یکی از پویاترین اقتصادهای اروپا در دهه‌های اخیر دانست. شرایط مناسب اقتصادی، فرصت‌های شغلی فراوان و سطح رفاه نسبی زندگی در این کشور در کنار وضعیت نامطلوب اقتصادی ایران در سال‌های اخیر، آلمان را یکی از مقاصد مهاجرتی برای ایرانیان تبدیل کرده است. همچنین فعالیت‌های اقتصادی بازرگانان ایرانی در این کشور و صادرات محصولات و مواد غذایی مختلف به آن از ایران، اهمیت حمل بار در مدت‌زمان کوتاه‌بین دو کشور را افزایش داده است.

به‌طورکلی فریت بار به آلمان به‌صورت تجاری یا شخصی، همیشه یکی از دغدغه‌های مسافران، مهاجران و تجار ایرانی بوده است. باتوجه‌به محدودیت سقف مجاز حمل بار توسط مسافر و جریمه سنگین اضافه‌بار همراه مسافر در فرودگاه به‌ازای هر کیلوگرم، مسافرین به آلمان به دنبال روشی امن، سریع و مقرون‌به‌صرفه برای انتقال بار و لوازم شخصی خود به این کشور هستند.

فریت بار به آلمان، هزینه مناسب در کنار سرعت بالا

از روش‌های پیش رو جهت فریت بار به آلمان می‌توان به سرویس پست پیشتاز، خدمات حمل سریع شرکت‌های مختلف، حمل‌ونقل زمینی و حمل دریایی اشاره کرد، اما باتوجه‌به محدودیت‌های بسیار در سرویس پست پیشتاز، یا سرعت کم در حمل‌ونقل دریایی و زمینی، همچنین هزینه‌ بسیار بالای خدمات کوریر و…؛ ما به شما سرویس دیگری که همان حمل هوایی خرده بار و اضافه‌بار مسافری با هواپیما، از طریق سرویس فریت بار است را پیشنهاد می‌کنیم. درعین‌حال فریت بار و ارسال کارگو با هواپیما بی شک مقرون‌به‌صرفه‌ترین، امن‌ترین و سریع‌ترین مسیر برای ارسال بار به آلمان می‌باشد.

مزیت‌های فریت بار به آلمان

استفاده از خدمات حمل بار هوایی به آلمان از قسمت بار فرودگاه امام خمینی مزایایی بسیاری برای مسافرین و تجار دارد. مزایایی مانند:

کاهش مدت‌زمان حمل بار

بی‌شک ارسال بار هوایی به مهم‌ترین کشور اروپا و استفاده از خدمات کارگو و فریت بار برای این انتقال که توسط شرکت‌های معتبر حمل هوایی فعال در ایران ارائه می‌شود، سریع‌ترین روش ارسال کالا به آلمان است. سرعت بالای ناوگان هوایی در کنار عدم وجود ترافیک جاده‌ای و شرایط نامناسب جوی حمل دریایی، از مهم‌ترین دلایل سرعت بالای حمل هوایی به شمار می‌روند.

حمل خرده بار بدون هزینه بالا

استفاده از کانتینرهای حجیم دریایی و یا اجاره کل فضای کامیون‌ها و یا تریلی‌ها برای حمل بار در حجم و وزن کم، غیرمنطقی و بی‌صرفه است. بنابراین اگر تجار، مسافرین و مهاجرین قصد ارسال خرده بار، چه به‌صورت اضافه‌بار مسافری و یا اسباب و اثاثیه منزل (فریت بار) و یا چه به‌صورت تجاری و کارگو، به کشور آلمان را دارند، فرستادن بار به این کشور از طریق مسیر هوایی و با استفاده از ناوگان مدرن شرکت‌های هواپیمایی فعال در قسمت فریت بار فرودگاه امام، به‌صرفه‌ترین، بی‌دردسرترین و ساده‌ترین روش است.

انتقال هوایی بار به آلمان، امن‌ترین روش در دسترس

باتوجه‌به عدم جابه‌جایی زیاد بار در زمان بارگیری و در طول مسیر در حمل هوایی نسبت به حمل دریایی و زمینی در کنار آمار بسیار پایین سوانح هوایی نسبت به حوادث جاده‌ای و دریایی، حمل هوایی بار به آلمان امن‌ترین روش انتقال بار و کالا بین دو کشور به شمار می‌رود.

ارسال بار بدون محدودیت برای تمامی افراد

فریت بار به آلمان به‌وسیله هواپیما، به‌گونه‌ای است که تمام افراد جامعه اعم از مسافر، مهاجر، دانش‌آموز و دانشجو، تاجر، معلم، هنرمند و… می‌توانند از این مسیر برای انتقال بارهای خود به این کشور استفاده کنند و هیچ‌گونه محدودیت برای اشخاص جهت حمل بار به این کشور، با رعایت قوانین و مقررات، وجود ندارد.

استفاده از خدمات و مشاوره شرکت‌های حمل هوایی

باتوجه‌به سیل عظیم مهاجرت به آلمان در چند سال گذشته، بسیاری از مهاجران تمایل دارند اسباب و لوازم منزل خود را چه به‌صورت خرده بار همچون ارسال کتاب‌ها، آلبوم، لوازم آشپزخانه و‌…. چه به‌صورت کلی، یعنی تمام اسباب و لوازم منزل را به کشور مقصد ارسال کنند‌.

اما اکثریت این افراد در مواجهه با قوانین گمرکی کشورهای ایران و آلمان، اشتباه در نحوه محاسبه هزینه‌ها به علت بی‌اطلاعی از صنعت حمل هوایی بار و همچنین بی‌اطلاعی از قوانین و محدودیت‌های ایرلاین‌ها در سرویس حمل هوایی انواع بار و کارگو، دچار سرگردانی می‌شوند.

خوشبختانه با افزایش تعداد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فریت بار و کارگو در سال‌های اخیر، تمامی افراد شامل مهاجران، دانشجویان و تجار می‌توانند از خدمات مشاوره رایگان، بسته‌بندی و انتقال بار تا فرودگاه امام، گرفتن مجوزهای لازم و ترخیص بار در مقصد این شرکت‌ها استفاده کنند.

هزینه حمل هوایی بار به آلمان

هزینه ارسال بار یا هزینه فریت بار به آلمان به عوامل مختلفی مانند: شهر مقصد، حجم و وزن بار، نوع بسته‌بندی و خدمات جانبی مانند استفاده از کارت بازرگانی (برای کسانی که قصد حمل بار تجاری و یا نمایشگاهی دارند) و استفاده از خدماتی مانند DOOR TO DOOR بستگی دارد. هزینه پست هوایی به هر یک از شهرهای کشور آلمان متفاوت است، جهت اطلاع از این هزینه‌ها می‌توان با شرکت حمل‌ونقل موردنظر تماس گرفت.

مدارک لازم برای فریت بار مسافری به آلمان

  • اصل پاسپورت و کارت ملی مسافر
  • کپی بلیت هواپیما
  • جواز فریت مسافری (پته‌ گمرکی)
  • بارنامه‌ی ارسال بار
  • فهرست بار (Packing List)

مدارک لازم برای فریت بار تجاری به آلمان

  • کارت بازرگانی و معرفی‌نامه شرکت (در صورت لزوم)
  • مجوزهایی از قبیل صادرات، گواهی استاندارد و گواهی بهداشت (در صورت لزوم)
  • لیست کالا (Paking List)
  • اینویس (Invoice)
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی / Zip Code گیرنده و شماره‌تلفن

سخن پایانی

باتوجه‌به وسعت شبکه حمل‌ونقل هوایی بین‌المللی کشور آلمان و وجود فرودگاه‌های بین‌المللی پرتعداد، فریت بار به آلمان به‌راحتی امکان‌پذیر است. کافی است با کمی تحقیق و عقد قرارداد با یک مجموعه ارائه‌دهنده خدمات حمل‌ونقل هوایی بار معتبر، با خیالی آسوده و در کمترین زمان ممکن هر آنچه که می‌خواهید را به شهرهای مختلف آلمان نظیر برلین، فرانکفورت، هامبورگ، مونیخ، کلن، دوسلدورف، اشتوتگارت، برن، و... ارسال کنید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها