رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 626398

گزارش خبرگزاری روسی درباره تنش مرزی تهران. اسلام آباد

ساعت 24 - شامگاه سه شنبه 26 دی ماه ایران دو مقر مهم گروهک تروریستی جیش العدل در خاک پاکستان را منهدم کرد به دنبال آن امروز پاکستان اطراف شهر سراوان در ایران را مورد حمله موشکی قرار داد که این رویدادها باعث متشنج شدن روابط بین دو کشور همسایه شده است.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک نوشت : سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: چین از ایران و پاکستان می‌خواهد از تشدید تنش خودداری کنند، پکن آماده کمک به حل و فصل است. در بیانیه وزارت خارجه پاکستان آمده است، پاکستان چندین سال است که نگرانی‌های خود را با ایران در اینباره مطرح کرده است که "تروریست‌های پاکستانی الاصل" در خاک این کشور پناه می‌گیرند، اما تهران اقدام کافی علیه آن‌ها انجام نداده است. این بیانیه می‌افزاید ایران کشوری برادر است و مردم پاکستان برای مردم ایران احترام و محبت زیادی قائل هستند. ما همواره بر گفتگو و همکاری در مقابله با چالش‌های مشترک از جمله تهدید تروریسم تاکید کرده‌ایم و به تلاش خود برای یافتن راه حل‌های مشترک ادامه خواهیم داد.

در پی حمله صبح امروز از سمت پاکستان به یک روستای مرزی در اطراف سراوان در استان سیستان و بلوچستان یک مقام آگاه اعلام کرد: ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان درباره این حادثه است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها