رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 627609

در خواست دیپلمات پاکستانی از جامعه جهانی برای حل مناقشه کشمیر

ساعت 24- سفیر پاکستان در تهران تاکید کرد: مناقشه کشمیر بایستی طبق منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه‌های مختلف شورای امنیت سازمان ملل متحد حل و فصل گردد.

 محمد مدثر تیپو، سفیر پاکستان در تهران طی سخنانی در مراسم  «روز همبستگی با مردم کشمیر» که در محل سفارت این کشور برگزار شد، تاکید کرد که در بیش از هفت دهه گذشته، کشمیری‌ها قربانی تروریسم و نقض فاحش و سیستماتیک حقوق بشر بوده‌اند. پروژه‌ای که بر اساس آن سیاست‌های شوم ضد کشمیری برای تغییر ترکیب جمعیتی سرزمین‌های اشغالی دنبال می‌شود.

سفیر پاکستان از رهبران جهانی جامعه بین‌الملل از جمله سازمان ملل متحد و کلیه سازمان‌های حقوق بشر درخواست کرد تا برای ترغیب هند به آن چه توقف اعمال خشونت و زور علیه مردم بی گناه کشمیر می‌خواند، اقدام کنند.

این دیپلمات پاکستانی گفت: مناقشه کشمیر بایستی طبق منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه‌های مختلف شورای امنیت سازمان ملل متحد حل و فصل گردد.

 سفیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، جامعه مدنی و رسانه‌های ایران در حمایت مستمرشان از آرمان‌های کشمیر تشکر و قدرانی کرد.

به مناسبت گرامیداشت روز همبستگی با مردم کشمیر، سفارت پاکستان در تهران امروز مراسمی را به منظور حمایت دولت و ملت پاکستان از مردم این خطه برگزار کرد. انتهای پیام

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها