رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 627647

ظریف : خودمان امید را نابود کردیم

ساعت24 - محمدجواد ظریف، وزیر خارجه پیشین ایران ، در یک نشست درباره مهاجرت را منتشر کرده‌اند که در آن با انتقاد از شیوه زمامداری در ایران گفته است که «خودمان امید را نابود کردیم». ظریف در این نشست گفته است «افراد در ایران دائما در معرض بی‌ثباتی و طوفان‌های آن قرار می‌گیرند. »

وزیر خارجه پیشین ایران گفته است: «مهاجران خارج از کشور تهدید نیستند، بلکه برای ایران فرصت هستند و لااقل با توجه به وضعیت موجود باید با آن‌ها رفتار درستی داشت، تا بتوانند راحت رفت‌وآمد کنند. ایرانی هر کجا که باشد، پایه قدرت ماست.» روزنامه شرق می‌گوید علی اکبر صالحی، وزیر خارجه اسبق، هم در این نشست گفته که «مهاجرت به کودکستان رسیده» و با انتقاد از وضعیت موجود، درباره مهاجرت فزاینده از ایران گفته است «نتوانستیم ذهن جوان را ربایش کنیم و نتیجه این می‌شود».

بر اساس گزارش‌ها، رضا صالحی امیری، وزیر سابق ارشاد و از معاونان پیشین وزارت اطلاعات، هم در این نشست شرکت داشتند. صالحی امیری گفته است: «هیچگاه نتوانستیم آمار دقیق از مهاجرت نخبگان ارائه دهیم. مسئولان خجالت بکشند که آمارها و داده‌ها همیشه امنیتی بوده است.» در سال‌های اخیر گزارش‌هایی درباره افزایش نرخ مهاجرت از ایران منتشر شده است.مدیر رصدخانه مهاجرت ایران در تابستان گفته بود که نیروهای کلیدی و متخصص ۶۷ درصد شرکت‌های دانش بنیان وارد فرآیند مهاجرت شده‌اند

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها