رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 627921

گروه‌های اصولگرا هم از رقابت واقعی مایوس شده‌اند

ساعت 24 - یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: همه گروها از جمله گروه‌های اصولگرا از رقابت واقعی مایوسند و اگر هم فعالیتی انجام می‌دهند فقط به خاطر تحقق فرمایشات رهبری است.

حسن بیادی در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت آرایش سیاسی اصولگرایان در انتخابات عنوان کرد: همه گروها از جمله گروه‌های اصولگرا از رقابت واقعی مایوسند اگر فعالیتی را انجام می‌دهند فقط به خاطر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت جلب مشارکت عمومی مردم در انتخابات است.

وی در مورد پیش‌بینی‌ها از آمار مشارکت که کمتر از ۵۰ درصد را نشان می‌دهد، گفت: نظرسنجی‌های مختلفی صورت پذیرفته و پیش‌بینی‌ها و درصدهای گوناگونی را از مشارکت مردم بیان می‌دارند ولی تاکنون در بین مردم هیچ آثار و جنب و جوش و حرکت موثری مشاهده نمی‌شود، فقط نامزدهای انتخاباتی هستند که برای رای آوردن به این در و آن در می‌زنند و در تلاش و رایزنی با گروه‌های قوی هستند تا بتوانند خودی نشان بدهند.

بیادی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان اصولگرایی شاهد سهم‌خواهی از سوی جریانات دیگر هستیم، گفت: با توجه به بعضی از گروه‌ها و ائتلاف‌های تمامیت‌خواه که در اریکه قدرت و ثروت لمیده‌اند و با وجود معاملات و توافقات پشت پرده آنان، سهم خواهی معنی ندارد. هدف اصلی و پیروزی آنان درست کردن شرایطی برای حضور حداقلی است، چون در انتخابات حداکثری جایگاهی نخواهند داشت و به ضررشان خواهد بود.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها