رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 629440

متحدین دیروز قالیباف با یک چرخش به کمپین دشمن او رفتند

نقشه پایداری ها برای پایین کشیدن قالیباف از برج عاج

ساعت 24- جبهه پایداری برای کاستن از سهم شانا در افراد حاضر در لیست‌های انتخاباتی، دست به ائتلاف با شانا زد تا سه فهرست دیگر کارشان راحت‌تر شود.

 انتخابات مجلس شورای اسلامی بعد از چند ماه جنگ خونین قدرت میان اصولگرایان، نهایتا به اتمام رسید، حالا آن‌ها بی‌رمق از جنگ‌ها و شمشیر زدن‌های رسانه‌ای گوشه‌ای نشسته‌اند و منتظر نتایج نهایی هستند؛ البته که نتایج نهایی در اکثر حوزه‌های انتخابیه مشخص شده اما هنوز در تهران مشخص نیست. در تهران خیلی موارد مشخص نیستند که مهمترین‌شان میزان مشارکت در استان تهران و میزان مشارکت در حوزه انتخابیه تهران، ری، پردیس و اسلامشهر است.

رقابت شانه به شانه قالیباف با یک تندرو با این حال نتایج اولیه، شگفتی‌های زیادی دارد؛ محمدباقر قالیباف شانه به شانه یک چهره‌ی تندرو در حال رقابت است؛ اما در نه برای جایگاه نخست که برای سومی و چهارمی.

اما لیست‌های انتخاباتی تا پیش از روز رای‌گیری بسیار مورد توجه اصولگرایان بود، آن‌ها که تلاش داشتند این طیف سرجمع به یک یا نهایتا دو لیست بسنده کنند، نه تنها چنین نشد که ۵-۶ فهرست با تغییرات جزیی منتشر شد و به عبارت جنگ فهرست‌ها بود.

نقشه پایداری‌ها برای پایین کشیدن قالیباف از برج عاج سرشناس‌ترین تشکل از میان ارائه کنندگان فهرست‌های انتخاباتی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی است که پس از کش و قوس‌های فراوان، با جبهه تندروی پایداری به توافق و وحدتی شکننده رسیدند و به فهرست قالیباف-پایدرای معروف شد.

خبر آنلاین 

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها