رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 629686

خواب تندروها برای اعتبارنامه قالیباف

ساعت 24 - برخی معتقدند که قالیباف نبرد دوم را هم خواهد باخت و این پایان ریاستش بر مجلس خواهد بود. حسین کنعانی‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا در این باره به «دیده‌بان ایران» گفته است:

«به دلیل عملکرد قالیباف و رقبای تندرویی که در مجلس داشته و تخریب‌هایی که روزهای آخر در فضای عمومی به حق یا ناحق علیه قالیباف شده، آرای او ریزش پیدا کرده و حتی پیش‌بینی من این است که آقای قالیباف رئیس مجلس نخواهد شد. » او معتقد است که رئیس مجلس بعدی از بین پایداری‌هاست.

با این پیش‌بینی‌ها، عبدالرضا داوری که در جریان انتخابات مجلس دوازدهم از قالیباف حمایت می‌کرد، طی توئیتی نوشت که برخی منابع نزدیک به محمدباقر قالیباف، از احتمال انصراف وی از حضور در مجلس دوازدهم خبر می‌دهند.

سیدمحمود رضوی، مشاور قالیباف اما بلافاصله ذیل توئیت داوری شنیده‌های او را تکذیب کرد و مدعی شد که «این خبر شایعه‌سازی و عملیات روانی کسانی است که از شکست پروژه ترور شخصیتی و حذف آقای دکتر قالیباف از مجلس دوازدهم عصبانی هستند. »

بدین ترتیب، مشاور سردار یا به واقع و یا برای تضعیف روحیه رقیب تاکید کرد که «دکتر» قصد انصراف از مجلس بعدی را ندارد.

شنیده‌های دیگر اما حکایت از آن دارند که رقبای سرهنگ در صورت عدم انصراف وی نیز برایش خوابی دیده‌اند. سایت «بامداد نو» دیروز به همین شنیده‌ها و اخبار غیررسمی اشاره کرد و نوشت که «جریان امنا و شریان قصد دارند محمدباقر قالیباف را به دلیل حواشی پیرامون خانواده‌اش با چالش اعتبارنامه مواجه کرده و او را به سرنوشت تاجگردون دچار کنند. »

در ابتدای مجلس یازدهم گروهی از نمایندگان اصولگرا با طرح اتهامات فساد اقتصادی علیه غلامرضا تاجگردون، منتخب گچساران، اعتبارنامه او را رد کرده و او از ادامه کار در مجلس بازماند.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها