رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 629869

دعوت علم‌الهدی از مردم برای برخورد با بی حجابی

ساعت 24 - امام جمعه مشهد گفت:متاسفانه لایحه عفاف و حجاب از کمیسیون قضایی و فرهنگی مجلس درآمد و راهی شورای نگهبان شد اما ایراداتی داشت و همچنان این چالش وجود دارد.

او ادامه داد: این خیلی مهم است که برای پوشش دادن حرکت‌های بازدارنده نهادهای پاسدار قانون و امنیت، باید پشتوانه فرهنگی و قانونی ایجاد شود اما مایه تاسف است که کار در برخی حوزه‌های حاکمیتی گره خورده و در این شرایط، شما مردم باید خودتان به میدان بیایید و پشتوانه ارزش‌های دینی باشید.

  به گزارش ایلنا، سید احمد علم‌الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه ادامه داد: بنده لازم می‌دانم از همه شما مردم دلداده حماسه‌آفرین برای شرکت در دو انتخابات سرنوشت‎ساز تشکر کنم؛ خصوصاً مردم این سامان که با مشارکت خود، نشان دادند که مردم در همه عرصه‌ها پای این نظام ایستاده‌اند و آماری بیشتر از میانگین کشوری رقم زدند تا بار دیگر ثابت شود که «برادرجان خراسان است اینجا».

وی بیان کرد: در این دیدار بر دو اصل اساسی انقلاب تاکید شد. یکی استکبارستیزی که راه اصلی تحقق ظهور و فرج است و دوم حفظ ارزش‌های دینی که با راهبردهای فرهنگی و نرم دشمن در زمانه حاضر مورد هجمه و حمله قرار گرفته است. به همین دلیل است که می‌گوییم بی‌حجابی بزرگ‌ترین سم دشمن علیه ارزش‌های دینی است و مردم باید خودشان مراقب بی‌حجابی باشند تا فراتر از یک هنجارشکنی فردی و سستی در دین از ناحیه افراد، به‌عنوان یک جرم سیاسی و راهکاری برای تحقق دشمن به دین‎ستیزی و اسلام‎گریزی موردتوجه قرار بگیرد. امام‌جمعه مشهد با تاکید بر ضرورت میدان‎داری مردم در عرصه دفاع از ارزش‌های دینی اظهار کرد: متاسفانه لایحه عفاف و حجاب از کمیسیون قضایی و فرهنگی مجلس درآمد و راهی شورای نگهبان شد اما ایراداتی داشت و همچنان این چالش وجود دارد. این خیلی مهم است که برای پوشش دادن حرکت‌های بازدارنده نهادهای پاسدار قانون و امنیت، باید پشتوانه فرهنگی و قانونی ایجاد شود اما مایه تاسف است که کار در برخی حوزه‌های حاکمیتی گره خورده و در این شرایط، شما مردم باید خودتان به میدان بیایید و پشتوانه ارزش‌های دینی باشید.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها