رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 630059

رییسی : بودجه پیش ازپایان سال به نتیجهبرسد

ساعت 24 - رییس‌جمهور گفت: از مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام انتظار داریم با برگزاری جلسات فشرده، قانون بودجه را پیش از پایان سال به نتیجه برسانند.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان بعد از ظهر امروز(یکشنبه) در جلسه هیات دولت با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان، ضمن توصیه همگانی به آمادگی برای ورود به این ایام پر برکت و بهره‌گیری از فیوضات بی‌ پایان آن و نیز با اشاره به فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی، به همه وزرا و مسوولان مرتبط با تنظیم بازار دستور داد، با تشدید نظارت‌ها و اتخاذ تدابیر لازم، از هرگونه اجحاف در حق مردم جلوگیری کنند.

رییس‌جمهور همچنین بالابودن آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای را تلخ و ناگوار دانست و از مسوولان وزارت راه و شهرسازی خواست برای ارتقای ایمنی تردد تدابیر لازم را اتخاذ کنند، تا سفرهای نوروزی مردم با آسایش و ایمنی بیشتر انجام شود؛ وزرای صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی و گردشگری نیز موظف شدند نظارت بر رستوران‌ها و هتل‌ها را مضاعف کنند.

رییسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام انتظار داریم با برگزاری جلسات فشرده، قانون بودجه را پیش از پایان سال به نتیجه برسانند.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها