رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 631321

آصفی:پاسخ محکم به اسراییل به معنای پاسخ عجولانه نیست

ساعت 24 - سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حمله روز سه‌شنبه خود به کنسولگری ایران در دمشق، حاکمیت سرزمینی سوریه را نقض کرده و برخلاف قوانین بین‌المللی مصونیت اماکن دیپلماتیک را زیر پا گذاشته است، گفت: به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی تعادل روحی ـ روانی خود را از دست داده است.ایران باید پاسخ دهد اما نباید عجولانه رفتارکرد.

«حمیدرضا آصفی» در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با اهداف رژیم صهیونیستی از حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه در روز دوشنبه گفت: اتفاق افتاده بسیار تلخ بود و باعث شد که بسیاری از عزیزان ما به درجه رفیع شهادت نائل شوند.

او با بیان اینکه این حمله را از سه زاویه می‌توان بررسی کرد، ادامه داد: زاویه اول از منظر روابط بین‌الملل است. این رژیم در موضوع غزه با یک شکست جدی و بحران عمیق روبرو شده است و در دنیا تقریبا تنها مانده است چنانکه به جز آمریکا و انگلیس اغلب کشورهای دنیا در برابر حملات رژیم صهیونیستی صف کشیده و این حملات را محکوم کرده‌اند.

آصفی ادامه داد: در صحنه سازمان‌های بین المللی از جمله سازمان ملل نیز همه انتقادات به سوی رژیم صهیونیستی است. تقریبا در گذشته به خصوص در دنیای غرب کسی جرات نداشت که به این رژیم بگوید بالای چشمت ابروست ولی اکنون از این رژیم به عنوان رژیمی جلاد، جنایتکار یاد می‌شود که اقدام به نسل‌کشی و پاکسازی قومی کرده است و راه ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم فلسطین و غزه را مسدود کرده است. بنابراین رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌المللی و بین افکار عمومی دچار مشکل جدی است و شرایط بیش از هر زمان دیگری بر این رژیم تنگ شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها