رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 631357

ارتش ایران یک بیانیه صادر کرد+جزئیات

ساعت 24-ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بی‌تردید تشدید جنایات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی در مقطع کنونی، به دلیل بحران‍های داخلی و خارجی این رژیم غاصب است و ضمن آشکار ساختن چهره پلید آن رژیم برای جهانیان، قرار گرفتن در سراشیبی نابودی و فروپاشی دشمن صهیونیستی را نوید می‌دهد.

 ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت روز جهانی قدس، بیانیه‌ای صادر کرد و تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

 متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم «اُذنَ لِلَّذینَ یُقاتَلُونَ باَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ اِنَّ اللَّهَ عَلی‌ نَصْرِهِمْ لَقَدیرٌ»

خبرهای مرتبط شعار امسال روز جهانی قدس اعلام شد /سردار شریف: در روز قدس پیام معناداری را به جهان مخابره می‌کنیم پاسخی به اسرائیل خواهیم داد که دنیا متعجب شود /واکنش ایران مقتدرانه و سنگین خواهد بود شمخانی: اسرائیل مرتکب حماقت شد، باید تاوان پس دهد /مطلع بودن یا نبودن آمریکا تاثیری در تبعات این جنایت ندارد به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به یقین خدا بر یاری آن‌ها تواناست.» (سوره حج آیه ۳۹ )

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس که بیانگر دوراندیشی و وسعت افق دید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تعیین این روز است، در حالی فرا رسیده که ملت مقتدر و مظلوم فلسطین، تحت ظلم و ستم رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی، با بیش از ۱۰۰ هزار شهید و مجروح که کودکان، زنان و غیرنظامیان اکثر قریب به اتفاق آن را تشکیل داده است، روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

تدوام ۷۵ سال ظلم، خشونت، ترور و تجاوز علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله به مساجد، کلیساها، مدارس، بیمارستان‌ها و اماکن دیپلماتیک در برابر سکوت شرم‌آور دولت‍های مدعی حقوق بشر نشان می‌دهد رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ اصلی از اصول انسانی، اخلاقی و حقوقی پایبند نیست، بنابراین تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت و مبارزه تا نابودی این رژیم است.

بی‌تردید تشدید جنایات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی در مقطع کنونی، به دلیل بحران‍های داخلی و خارجی این رژیم غاصب است و ضمن آشکار ساختن چهره پلید آن رژیم برای جهانیان، قرار گرفتن در سراشیبی نابودی و فروپاشی دشمن صهیونیستی را نوید می‌دهد.

خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن جنایت‍های گستره رژیم صهیونیستی به ویژه در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و ترور دیپلمات‍ها و مستشاران نظامی کشورمان، از امت اسلامی و ملت مومن و بصیر ایران دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس از ملت مظلوم و آرمان برحق فلسطین حمایت کنند. براساس وعده صدق الهی قطعاً فلسطین پیروز است و این مهد ادیان الهی و پنجره زمین به آسمان با مقاومت و یاری مبارزان راه خداوند آزاد خواهد شد و خداوند یاری گر مجاهدان است. لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه.

تسنیم 

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها