رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 633740

رضایی: شورای عالی اقتصادی برای سرعت بخشیدن به امور کشور است

ساعت 24-دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا با بیان اینکه به تحولات جدی در حوزه حکمرانی اقتصادی در کشور نیاز داریم، گفت: شورای عالی اقتصادی برای سرعت بخشیدن به امور کشور و بالا بردن کارآمدی است و هدف دیگری ندارد.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در اولین جلسه فراکسیون گام دوم مجلس دوازدهم گفت: از جوانان انقلابی مجلس در پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب تشکر می‌کنم؛ این بیانیه از اسناد مهم رهبری و نظام در تاریخ انقلاب است. ما در زمان امام راحل نیز چنین بیانیه‌هایی داشتیم که نمونه آن منشور روحانیت بود.

وی ادامه داد: ارتباط شما با این بیانیه از این نظر مهم است که بیانیه گام دوم ترسیم آینده کشور بوده و شما نمایندگان جوان مجلس در تحقق آن می‌توانید موثر باشید. انتظار می‌رود جوانان کشور نسبت به اجرای این بیانیه احساس تعلق و مسئولیت جدی تر باشد.

رضایی با بیان اینکه بیانیه گام دوم ار انسجام فوق‌العاده‌ای برخوردار است، گفت: در ابتدای این بیانیه به تبیین انقلاب پرداخته شده و نقاط قوت انقلاب را می‌گوید، با شجاعت بیان می‌کند نظام خود را برای اصلاحات پی در پی و تقویت روزافزون آماده کرده و آمادگی پذیرش اصلاحات دارد. در پایان نیز راهکارهایی برای بهبود شرایط کشور ارائه می‌کند.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها