رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 634908

درباره قرارداد حمل‌ و‌ نقل شهرداری تهران با چین

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان "حل اساسی چالش‌های شهر تهران صرفاً با همکاری سایر دستگاه‌ها و مجموعه‌ها و اصلاح قوانین اداره شهر که در اختیار مجلس است، امکان‌پذیر خواهد بود. "، به بررسی چالش‌های اجرای قرارداد حمل‌و‌نقل شهرداری تهران با چین پرداخت.

به گزارش مدیریت شهری تهران در حدود سه سالی که فعالیت خود را آغاز کرد، تلاش و اولویت خود را بر رفع مشکلات حوزه‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل عمومی که در دوره گذشته با پس‌رفت زیادی مواجه شده بود، متمرکز کرد، در این راستا علاوه بر اینکه با حمایت شورای اسلامی شهر تهران، بودجه قابل‌توجهی در دو سال گذشته به این حوزه اختصاص پیدا کرد و در بخش مترو با تکمیل‌ایستگاه‌ها و توسعه خطوط مواجه شدیم، قرارداد بزرگ و قابل‌تاملی بین شهرداری و کشور چین منعقد شد که محقق شدن آن گره‌های زیادی از مشکلات حوزه حمل‌ونقل عمومی باز می‌کند.

طبق این قرارداد تاریخی، 2500 دستگاه اتوبوس 12متری، 25000 دستگاه تاکسی سدان برقی، 2500 دستگاه تاکسی شاسی‌بلند (suv)، 10 هزار دستگاه ون و 150 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی با پشتیبانی مالی چین برای شهر تهران خریداری می‌شود.

با توجه به اهمیت موضوع قرارداد چین و ضرورت توجه ویژه به حوزه حمل‌ونقل عمومی با "مهدی اقراریان" عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت‌وگو کردیم که در ادامه مشروح آن تقدیم مخاطبان تسنیم شده است:

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها