رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 635235

رونمایی زودهنگام از «برنامه انتخاباتی»بذر پاش

ساعت 24 - بذرپاش؛ نورچشمیِ احمدی نژاد که با تاخیر به دولت رئیسی رفت در کنار چهار عضو دیگر کابینه سیزدهم عزم کرده است که حضورش در پاستور را تمدید کند اما نه به عنوان یک وزیر بلکه از جایگاه رئیس دولت چهاردهم.

.

از فوت مرحوم رستم قاسمی ۱۸ ماه پس از شروع دولت به جمع وزرا افزوده شده بود؛ در معرفی خود به عنوان کاندیدایی از درون دولت سیزدهم بر ادامه مسیر تاکید می‌کند اما نکته قابل تامل در همان روز ثبت نام است که با بروشوری که بر روی آن نوشته شده بود «اولویت ها و راهبردهای دولت چهاردهم» به وزارت کشور آمده بود، برنامه‌ای که گویا از قبل برای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم آماده شده بود و حالا زودتر از موعد رونمایی شده بود.

بذرپاش که در سال ۱۳۷۷ با پذیرش در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شریف شد، ورود به عرصه‌های سیاسی را از بسیج همان دانشگاه شریف آغاز کرد. هنوز ویدیوی معروف درگیری او و یاران همراهش چون دهنوی نماینده مردم تهران در مجلس قبلی که به خاطر حواشی شخصی از لیست اصولگرایان کنار گذاشته شد را با جستجوی مختصر و گوگلی می‌ توان یافت. آنجا که در یکی از سخنرانی‌های دانشجویی روز دانشجو در اوایل دهه ۸۰ با دخالت بذرپاش و همراهانش میانه نطق انتقادی یک هم دانشگاهی، جنجالی به راه افتاد. زندگی مشترک هم برای مهرداد بذرپاش از همین دانشگاه شریف رقم خورد و او همین جا با دختری همکلاسی آشنا شد که اتفاقا پدرش علی احمدی یک سیاستمدار اصولگرا و چهره نزدیک به احمدی‌نژاد بود. که بعدها وزیر آموزش و پرورش دولتش شد. بذرپاش در سال ۱۳۸۲ و در سال فارغ التحصیلی‌شان ازدواج کرد. او از همین سال عملا وارد حلقه مدیران احمدی نژادی شد. ابتدا عضو حلقه مشاوران شهردار وقت و سپس مدیر فرهنگسرای نیاوران. بذرپاش که حالا به نمایندگی از طیف مدیران همسو با مخبر از یک سو و طیف جداشدگان از جبهه پایداری از سوی دیگر، پا به انتخابات گذاشته، پس از حادثه سقوط تلخ هلی‌کوپتر رییس‌جمهور با شایعه دیگری مواجه شده بود که قرار بوده او جای شهید امیرعبداللهیان در هلی‌کوپتر رییس‌جمهور باشد اما در لحظات پایانی جای‌شان تغییر کرده است. شایعه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی حساسیت‌هایی برانگیخت اما بذرپاش پس از حضور در چند برنامه زنده تلویزیونی درباره ماجراهای سقوط هلی‌کوپتر پاسخ داد.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها