رفتن به محتوا
کد خبر 635637

تکنیک‌های تشخیص ساعت سیکو اصلی در کمتر از چند ثانیه!

ساعت سیکو یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین ساعت‌های موجود در جهان است. این ساعت سال‌هاست که با تنوع زیادی در کشور ژاپن تولید می‌شود. بسیاری از افراد معتقد هستند که خرید یک ساعت سیکو اصلی نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است. در واقع با خرید یک ساعت اصلی از این برند می‌توانید خود را برای تمام عمر از سایر محصولات بی‌نیاز کنید.

متاسفانه در سال‌های اخیر به‌خصوص به‌دلیل بالا رفتن قیمت ارز شاهد حجم زیادی از محصولات فیک و بی‌کیفیت در بازار هستیم. پس تشخیص ساعت سیکو اصل در زمان خرید اهمیت زیادی دارد. در این مطلب قرار است به شما آموزش بدهیم که چطور ساعت سیکو واقعی را از ساعت‌های فیک تشخیص دهید. پس اگر قصد خرید یک ساعت اصلی و با کیفیت از مشهورترین برند دنیا را دارید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید!

 تاریخچه ساعت سیکو 

شروع فعالیت ساعت سیکو به سال 1881 برمی‌گردد. زمانی که موسس این برند یعنی آقای‌هاتوری یک مغازه جهت ساخت و تعمیرات ساعت دیواری در کشور ژاپن افتتاح کرد. زمان زیادی طول نکشید که این برند نوپا تبدیل به یک کارخانه شد و با تغییر نام به سیکو همه بازارهای بین المللی از جمله بازار ساعت آمریکا را در دست خود گرفت.

روش استعلام ساعت سیکو

چرا ساعت سیکو طرفداران زیادی دارد؟

اگر شما هم دوست دارید بدانید که چرا سیکو طرفداران زیادی دارد باید بگوییم که رمز موفقیت این برند تنها در کلمه کیفیت خلاصه می‌شود. سیکو از آن دسته ساعت‌هایی نیست که به‌واسطه تبلیغات و برند خاص خود بازار را فتح کرده باشد. بلکه دلیل محبوبیت این برند ماندگاری و کیفیت فوق العاده تولیداتش است.

افرادی که اقدام به خرید ساعت سیکو می‌کنند می‌دانند که قرار است ساعتی برای تمام طول زندگی خود داشته باشند. حتی اگر در بزرگسالی ساعت سیکویی را بخرید، می‌توانید مطمئن باشید که این ساعت گران‌قیمت را برای فرزندان خود به ارث خواهید گذاشت. پس به خرید این ساعت محبوب شک نکنید و بعد از آموزش دیدن در زمینه تشخیص ساعت سیکو اصل، از طریق وب‌سایت ما اقدام به خرید یکی از این محصولات فوق العاده بکنید.

تکنیک تشخیص ساعت سیکو اصلی از فیک

همان‌طور که توضیح دادیم به‌دلیل بالا بودن نرخ دلار در کشور اکثر واردکنندگان محصولات فیک را به‌جای ساعت اصلی می‌فروشند. به همین علت تشخیص ساعت سیکو اصل از فیک اهمیت زیادی پیدا می‌کند. در این قسمت قرار است به شما تکنیک‌هایی برای تشخیص ساعت سیکو اصل آموزش دهیم.

1- تشخیص با استفاده از گارانتی و دفترچه راهنما

ساعت‌های اصلی سیکو با گارانتی و دفترچه راهنما به فروش می‌روند. دفترچه‌های اصلی این محصولات بسیار با کیفیت هستند و تصاویر چاپ شده زیبایی دارند. دقت داشته باشید که دفترچه راهنمای این محصولات باید کاملا مطابق با مدل محصول باشد و مشخصات آن را توضیح دهد. یکی از بهترین روش‌ها برای تشخیص اصالت ساعت سیکو، گرفتن گارانتی از فروشنده است. فروشنده کالا باید گارانتی با درج اصل بودن ساعت به شما ارائه کند و با زدن مهر و امضا اصالت کالا را برای شما تضمین کند.

2- تشخیص با استفاده از مقایسه قیمت

اگر در اینترنت و فضای مجازی فارسی زبان یک سرچ کوتاه انجام دهید متوجه خواهید شد که دامنه قیمت برای ساعت سیکو بسیار گسترده است. در صورتی که ساعت سیکو اصلی به‌دلیل متریال با کیفیت به کار رفته قیمت نسبتا بالایی دارد.

به همین دلیل یکی از روش‌های تشخیص ساعت سیکو اصل مقایسه قیمت این محصولات است. برای این کار کافی است که مدل ساعت مد نظرتان را در اینترنت به زبان انگلیسی سرچ کنید و قیمت آن را در وب‌سایت رسمی سیکو مشاهده کنید. ساعت اصل در ایران نباید اختلاف قیمت زیادی با سایت سیکو داشته باشد.

3-تشخیص با استفاده از بند فلزی ساعت

بند فلزی ساعت یکی دیگر از بهترین روش‌های تشخیص ساعت سیکو اصل است. برای این منظور باید بدانید که بندهای فلزی به کار رفته در محصولات اصلی این برند بسیار با کیفیت هستند. این بندها کاملا براق بوده و از متریال گران قیمت ساخته شده‌اند. در پشت قفل بند ساعت، نام برند سیکو با جزئیات درج شده است.

در زمان خرید ساعت اصلی سیکو باید به قفل آن هم توجه زیادی داشته باشید. ساعت‌های اصلی قفل‌های بسیار محکم و مقاومی دارند. پس اگر یک ساعت به‌سادگی باز و بسته شود نشان دهنده فیک بودن آن است. همچنین برای اطمینان بیشتر می‌توانید با مراجعه به سایت اصلی این برند اندازه و قطر ساعت‌های مختلف را ببینید.

سپس می‌توانید با استفاده از یک خط کش طول و ضخامت بند فلزی ساعت را با سایت مطابقت دهید. ساعت‌های بند فلزی به طور کلی طرفداران زیادی دارند و برای استایل‌های رسمی بسیار مناسب می‌باشند.

جهت مشاهده و خرید ساعت‌های بند فلزی باکیفیت و ضمانت 1 ساله می‌توانید وارد سایت شوید و بیش از 500 مدل ساعت بند فلزی اورجینال را مقایسه و مشاهده نمایید.

4-تشخیص با استفاده از بسته‌بندی ساعت

بسته بندی ساعت‌ها یکی از مواردی است که ساعت فیک را از ساعت‌های اصلی جدا می‌کند. پیش از اینکه اقدام به خرید یک ساعت سیکو اصلی کنید، با یک سرچ ساده در فضای مجازی می‌توانید فونت این برند را ببینید. دقت داشته باشید که فونت اصلی برند سیکو باید روی بسته‌بندی، دفترچه راهنما و خود ساعت وجود داشته باشد. بسیاری از محصولات فیک با تغییر دادن جزئیات کوچک مانند فونت و همچنین تغییر کلمه سیکو با استفاده از یک حرف تولید خود را قانونی جلوه می‌دهند.

5-تشخیص با استفاده از دقت به جزئیات ساعت

برای اینکه از خریدن یک ساعت اصلی سیکو مطمئن شوید، باید به جزئیات آن توجه بسیاری داشته باشید. به‌عنوان مثال باید به شیشه آن در هنگام خرید دقت کنید. شیشه ساعت‌های اصلی کیفیت متفاوتی نسبت به شیشه ساعت‌های فیک دارند. این شیشه‌ها به‌راحتی خط و خش نمی‌گیرند و کاملا ضد آب هستند. برای تشخیص ساعت سیکو اصل باید به صدای ساعت و همچنین حرکت عقربه‌ها هم توجه داشته باشید. عقربه‌های ساعت سیکو اصل بسیار نرم و روان کار می‌کنند و صدایی از خود نمی‌دهند.

روش استعلام کد رفرنس سیکو

روش استعلام کد رفرنس سیکو

بهترین و مهم‌ترین روش تشخیص ساعت سیکو اصل استفاده از استعلام کد رفرنس است. در واقع در صورتی که این روش را انجام دهید نیازی به استفاده از سایر روش‌ها نخواهید داشت. برای این منظور باید کد رفرنس که به لیبل ساعت شما متصل است را در گوگل جست و جو کنید. نتایج این جست و جو با جزئیات زیادی به شما نمایش داده می‌شود.

یکی از روش‌های دیگر استعلام هم استفاده از سریال نامبر ساعت است. این شماره سریال در پشت ساعت و بالای نام ژاپن درج شده است. زمانی که این شماره سریال را در سایت رسمی برند سیکو سرچ می‌کنید مشخصات ساعت با جزئیات تمام را به شما نمایش خواهد داد.

محبوب‌ترین‌های سیکو کدام‌اند؟

در این قسمت قرار است که شما را با چند عدد از محبوب‌ترین ساعت‌های اصلی موجود در بازار از برند سیکو آشنا کنیم. این ساعت ها جزو بهترین و محبوب ترین ساعت‌های مردانه 2024 نیز می‌باشند.

  • Seiko SSB425P1: این مدل از ساعت سیکو یک ساعت رسمی مردانه برای استفاده روزمره است. این ساعت سه موتوره بوده و تا عمق 100 متر در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. این ساعت ژاپنی زیبا با استفاده از شیشه کریستال و یک بند فلزی بسیار با کیفیت طراحی شده است. قیمت تقریبی این محصول در بازار حدود 14 میلیون و 500 هزار تومان است.
  • Seiko SSB445P1: این ساعت جلوه به‌شدت زیبایی روی هر دستی ایجاد می‌کند. این مدل از برند سیکو هم تا عمق صد متر در برابر نفوذ آب مقاوم است. همچنین باید ذکر کنیم که این ساعت سیکو اصلی کرنوگراف است و تاریخ و سرعت را به شما نمایش می‌دهد. قیمت تقریبی این محصول در بازار حدود 22 میلیون و 300 هزار تومان است. پس اگر دوست دارید که یک ساعت لاکچری را همراه با گارانتی اصالت مادام‌العمر دریافت کنید، می‌توانید این مدل از سیکو را در نظر داشته باشید.
  • Seiko SRK050P1: ساعت‌های کلاسیک بندچرمی همیشه یکی از اولین انتخاب‌های افراد ساده پوش است. این ساعت زیبای برند سیکو با یک شیشه از جنس سافایر طراحی شده است. جنس این ساعت از استیل است و بدنه آن به یک بندچرمی زیبا متصل شده است. ساعت‌های کلاسیک بندچرمی تاریخ و سرعت را نشان نمی‌دهند. قیمت تقریبی این ساعت در بازار حدود 14 میلیون و 500 هزار تومان است.
  • Seiko SRPG35K1: این مدل از برند سیکو هم برای افراد اسپورت پسند طراحی شده است. پس اگر اهل ورزش، طبیعت، کوه و جنگل هستید و دوست دارید که یک ساعت سیکو اصلی برای خودتان تهیه کنید، پیشنهاد ما خرید این مدل است. این مدل از برند سیکو با داشتن یک قاب استیل و یک بند برزنتی ظاهر جالبی دارد. جنس شیشه این ساعت از هاردلکس است و موتور آن اتوماتیک می‌باشد. قیمت تقریبی این ساعت در بازار 19 میلیون و 600 هزار تومان است.

تمامی مدل‌های بالا + جدید ترین مدل‌های ساعت سیکو اورجینال را میتوانید از فروشگاه ساعت توکلی با ضمانت 1 ساله و گارانتی اصالت کالا تهیه نمایید.

محبوب‌ترین‌های سیکو کدام‌اند؟

ساعت سیکو اصلی از کجا بخریم؟

ساعت سیکو یکی از بهترین برندهای موجود در بازار جهانی است. برای تشخیص ساعت سیکو اصل روش‌های زیادی از جمله سرچ کردن کد رفرنس، استفاده از سریال نامبر، بررسی دفترچه و گارانتی، بررسی کیفیت بند و شیشه ساعت و... وجود دارد. اما باید در این قسمت به این نکته اشاره کنیم که بهترین روش برای تشخیص ساعت سیکو اصل خرید از یک فروشگاه معتبر است.

خوشبختانه فروشگاه ساعت توکلی با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه فروش ساعت‌های سیکو اصلی این امکان را برای همه مشتریان فراهم آورده است. شما می‌توانید محصولات موجود در فروشگاه را از طریق سایت مشاهده کنید. برای گرفتن استعلام قیمت محصولات هم کافی است که با شماره فروشگاه تماس بگیرید.

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها