رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 635804

چگونه وام فوری بگیریم و وام ازدواج 1403 چقدر است؟

نوسان قیمت و وضعیت اقتصادی از دلایلی است که مردم را وادار به دریافت وام می‌کند.

وام فوری

این روزها ممکن است برای خرید خانه، موتور، ماشین وسایل مختلف و یا راه‌ اندازی کسب وکار جدید نیاز به وام فوری داشته باشید. معمولاً دریافت وام‌های مختلف و وام ازدواج زمان زیادی طول می‌کشد. وام‌ها همچنین رفت و آمد زیادی دارند و ممکن است به همین دلیل افراد از دریافت آن صرف نظر کنند. از نظر مردم وامی که با کمترین دردسر گرفته شود و در مدت کوتاهی به دست آن‌ها برسد، مناسب است. امروزه موقعیتی فراهم شده است که افراد بتوانند سریع‌تر و بدون ضامن به وام مد‌نظر دسترسی پیدا کنند. در این مقاله راجع به راه‌های ساده‌تر دریافت وام صحبت می‌کنیم.

وام بدون ضامن

شرایط امروز جامعه به گونه‌ای است که معمولاً افراد هنگام ارائه ضامن برای دریافت وام به مشکل بر می‌خورند. برای رفع این مشکل بسیاری از پلتفرم‌ها موضوع اجبار حضور ضامن برای ارائه وام را حذف کردند. این پلتفرم‌ها به جای ضامن حضوری با استفاده از وثیقه، رمز ارز، چک وام فوری را به صورت آنلاین به متقاضیان ارائه می‌دهند. این کار باعث شده است تا افراد بتوانند به سادگی و در مواردی بدون نیاز به ضامن وام دریافت کنند.

روش‌های دریافت وام

شما می‌توانید با روش‌های ساده‌تری وام فوری را دریافت کنید. در سال‌های قبل وام تنها با داشتن ضامن به افراد ارائه می‌شد. امروزه شما می‌توانید از روش‌های دیگر موفق به دریافت وام شوید. مجموعه‌های مختلفی به شما کمک می‌کنند تا از مبلغ وام، شرایط، مقدار سود و... بانک‌ها آگاه شوید. سایت رده یکی از این مجموعه‌هاست که شما می‌توانید با مراجعه به این سایت مقدار وامی که هر بانک به مشتریان خود ارائه می‌دهد را به همراه دیگر اطلاعات ببینید. در ادامه روش‌های مختلف دریافت وام را بررسی می‌کنیم.

وام با وثیقه

یکی از راه‌های دریافت وام فوری، دریافت وام با وثیقه است. شما می‌توانید این وام را به صورت آنلاین هم دریافت کنید. برای این کار می‌توانید از سایت‌های با سابقه مانند سایت رده استفاده کنید. در این روش از دریافت وام، شما باید مبلغی را به عنوان وثیقه به بانک یا مجموعه ارائه دهنده ی وام، بدهید. این وثیقه تا زمانی که وام را به صورت کامل پرداخت نکرده‌اید به شما بازگردانده نمی‌شود. پس از این‌که قسط‌های وام شما تمام شود، می‌توانید آن مبلغ را برداشت کنید. در این روش که توسط پلتفرم‌ها و برخی از بانک‌ها ارائه می‌شود، وثیقه جایگزین ضامن می‌شود.

وام با رمز ‌ارز

رمز ارز یک موضوع جدید و تازه‌ای است که می‌توانید با کمک آن اقدام به دریافت وام فوری کنید. استفاده از این ارزهای دیجیتال روز به روز در حال گسترش است و روز به روز افرادی که اقدام به خرید این ارز می‌کنند، بیشتر می‌شوند. بعضی از پلتفرم‌ها در مقابل در اختیار گرفتن تعدادی رمز‌ارز به شما وام می‌دهند. به دلیل این‌که رمز‌ارز موضوعی است که تازگی دارد، ممکن است تمام پلتفرم‌ها برای وام دادن به متقاضیان از آن استفاده نکند؛ اما این موضوع روز به روز در حال پیشرفت است.

وام ازدواج چیست؟

وام ازدواج یکی از اقدامات دولت برای کمک به افرادی است که به تازگی ازدواج کردند. دولت با ارائه این وام، جوانان را به ازدواج و فرزندآوری تشویق می‌کند. مبلغ وام ازدواج 1403 بدون بهره خواهد بود و دوره پرداخت آن طولانی است. زوج‌ها می‌توانند پس از ازدواج اقدام به دریافت این وام کنند. برای دریافت وام فوری ازدواج زوجین باید شرایط لازم را داشته باشند. این وام برای زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از یک فروردین سال ۱۳۹۹ بوده، ۳۰۰ میلیون تومان است. زوج‌ها می‌توانند این وام را در مدت ۱۰ سال بازپرداخت کنند. مبلغ وام برای زوج‌هایی که زیر ۲۵ سال هستند و عقد رسمی کردن ۳۵۰ میلیون تومان است.

شرایط دریافت وام ازدواج 1403

برای دریافت وام ازدواج زوج‌ها باید شرایطی را داشته باشند که این شرایط به شرح زیر است:

  • زوجین باید تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند
  • هر دو فرد باید کارت ملی دائم یا موقت کشور جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند
  • ازدواج آن‌ها باید به صورت دفتری ثبت شده باشد و سند ازدواج داشته باشد. در صورتی که مدرک ازدواج آن‌ها متفاوت باشد؛ اما توسط اقلیت‌های رسمی جمهوری اسلامی مورد تایید و در ادیان رسمی کشور باشد، مورد قبول است.
  • وام ازدواج به هر فرد یک بار تعلق می‌گیرد و زوجین نباید در گذشته از آن استفاده کرده باشند.
  • هر یک از زوجین باید ضامن معتبر بانکی ارائه دهند.
  • باید سفته به مبلغ مورد نظر ارائه دهند

مدارک لازم برای دریافت وام ازدواج 1403

  • اصل و کپی سند ازدواج
  • اصل و کپی کارت ملی زوجین
  • اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه زوجین
  • کد پستی و آدرس محل سکونت زوجین
  • دریافت کد رهگیری ۱۰ رقمی از سامانه اینترنتی
  • ارائه اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی ضامن

مراحل ثبت نام وام ازدواج 1403

به صورت کلی ثبت نام دریافت وام ازدواج در دو مرحله انجام می‌شود. مرحله اول ثبت نام اینترنتی است که زوجین باید اطلاعات مشخصات خود را در سایت بانک مرکزی بارگذاری کنند. مرحله دوم ثبت نام به صورت حضوری است. هر کدام از زوجین باید برای دریافت وام اطلاعات خود را به صورت جداگانه در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بارگذاری کنند.

پلتفرم‌های ارائه دهنده وام

بانک‌ها و پلتفرم‌های مختلف شرایط متفاوتی برای ارائه وام دارند. در صورتی که قصد دریافت وام فوری را دارید، می‌توانید از طریق یکی از سایت‌های معتبر اقدام کنید. سایت رده یکی از مجموعه‌های با تجربه و قدیمی در حوزه ارائه اطلاعات راجع به وام‌ها است. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید پیشنهاد وام از تمام بانک‌ها را همراه با اطلاعات تکمیلی آن‌ها مشاهده کنید.

سخن پایانی

در اوضاع امروزی جامعه، افراد زیادی هستند که از دریافت وام بدون ضامن استقبال می‌کنند. در این مقاله راجع به دریافت وام بدون ضامن صحبت کردیم. وام‌های آنلاین هم به تازگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اکنون که متوجه شدین امکان دریافت وام با وثیقه، رمزارز و چک وجود دارد، می‌توانید از طریق سایت رده برای دریافت آن اقدام کنید. البته شرایط دریافت وام فوری با وام ازدواج متفاوت است. امیدواریم این مطالب در راه دریافت وام برای شما مفید واقع شود.

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
  • عباس
     - ۲ ماه پیش

    سلام من ۵ماه خانمم تو کافینت ثبت نام کرده برای وام ازدواج بعد ۵ ماه پیامک اومده رفتیم بانک ضامن بردیم الان یه ماه میشه وام ازدواج رو واریز نکردن همه جا رفتیم بانک صادرات هست جواب درست حسابی نمیدن به آدم

نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها