رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 636034

رتبه 1 وبسایت و اپلیکیشن های ملکی در ایران کدامند؟

امروزه دیگر نمی توان قدرت اینترنت را دست کم گرفت چرا که تقریباً هر نوع تجارت یا صنعتی دارای نوعی معامله آنلاین است. در دنیای امروز، حداقل هر کسب و کاری باید دارای یک وبسایت باشد تا محصولات و خدمات خود را به میلیون‌ها کاربر آنلاین به نمایش بگذارد.

 

در مورد خرید و فروش ملک، این روزها فقط مشاور املاک بودن، کافی نیست. ممکن است به عنوان یک مشاور املاک فکر کنید که بسیار ماهر و کاربلد هستید، اما در حقیقت مشاور دیگری که در فضای آنلاین حضور پر رنگ تری دارد، ممکن است شما را از نظر دستیابی به مشتریان بالقوه شکست دهد.

در حال حاضر، چندین استارتاپ در حوزه صنعت ساختمان در سراسر کشور در حال فعالیت هستند. از آنجایی که معرفی تمام این استارتاپ‌ها، در این مطلب میسر نیست، تنها برخی از اپلیکیشن‌های مشهور و موثر عمومی و تخصصی را در عرصه خرید، فروش، رهن و اجاره مسکن، را به شما معرفی می‌کنیم.

وبسایت و اپلیکیشن دیوار 

با آنکه دیوار یک اپلیکیشن نیازمندی‌‌های آنلاین است اما بیشتر محبوبیت خود را از آگهی‌های مسکن و نیازمندی‌های بخش املاک دارد. امروزه دیوار به وبسایت کاربرانی تبدیل شده که با نیازمندی‌‌های اینترنتی سرو کار دارند و به دنبال خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم هستند.  با توجه به تعداد کاربران و آگهی‌های اپلیکیشن دیوار در بازار املاک، این استارتاپ، هر چند به صورت تخصصی در صنعت ساختمان فعالیت ندارد، اما از موثرترین استارتاپ‌های نیازمندی و مرتبط با حوزه ساخت‌ و ساز به حساب می آید.

وبسایت و اپلیکیشن شیپور

شیپور همانند دیوار یک اپلیکیشن نیازمندی‌های آنلاین است که در زمینه خرید و فروش خودرو، املاک، گوشی موبایل، تبلت، لوازم خانگی، لوازم دست دوم، استخدام و... فعالیت می‌کند. املاک در دسته‌بندی‌های خدمات شیپور، جایگاه ویژه‌ای دارد و هدف اصلی آن، ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده است.

وبسایت و سوپر اپلیکیشن آقای املاک 

پلتفرم آقای املاک با مدیریت مهندس ایمان خدابخش (بنیانگذار و مدیرعامل این مجموعه) فعالیت خود را از سال 1396 به صورت کاملا تخصصی در زمینه صنعت ساختمان با ابزارهای مدرن و پیشرفته آغاز کرد. سایت آقای املاک که عنوان تخصصی ترین و کاملترین پلتفرم ملکی را در کشور از آن خود کرده ، علاوه بر معاملات خرید و فروش، رهن و اجاره آپارتمان در زمینه‌های مختلفی از جمله برندیوم، پنل تخصصی مشاوران املاک، پنل تخصصی آژانس املاک تحت عنوان آقای مشاور، مشاغل ساختمانی، آقای پروژه، قیمت گذاری آنلاین ملک (با 4 روش)، شبکه اجتماعی، فروشگاه، استخدام، آکادمی ( با تدریس اساتید مجرب و حرفه‌ای در حوزه صنعت ساختمان )، وبلاگ و.. با شعار "صفر تا صد ساختمان با آقای املاک" فعالیت دارد

یکی از ویژگی‌های وبسایت و سوپر اپلیکیشن آقای املاک، پل ارتباطی میان خریداران و فروشندگان است که همانند یک شبکه اجتماعی آن‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند. این وب‌سایت از فیلترهای بسیار خوبی برخوردار است به گونه‌ای که می‌توان با استفاده از سرچ هوشمند آن به آگهی‌های دلخواه خود دسترسی داشته باشید.

آقای املاک سوپر اپلیکیشنی قابل اعتماد در زمینه خرید و فروش املاک می‌باشد که بر پایه هوش مصنوعی طراحی شده و در تمام شهرهای ایران فعالیت دارد. این وبسایت ملکی که خدمات بسیار متنوع و خاصی را به کاربران خود ارائه می‌دهد، با سابقه درخشان خود در زمینه انتشار آگهی به عنوان یکی از کاملترین سایت‌های ملکی در کشور شناخته شده است.

شایان به ذکر است که ثبت تمام ویژگی‌ها و مشخصات ملک در این وبسایت امکان پذیر بوده و شما می‌توانید به عنوان خریدار یا فروشنده، از تمام قابلیت‌های آن بهره مند شوید. به عنوان مثال وبسایت آقای املاک این امکان را به شما می‌دهد تا آپارتمان، ویلا، ملک کلنگی، برج، سوئیت، ملک تجاری، اداری، صنعتی، زمین و... را جستجو کنید و یا اگر مدیر آژانس املاک یا مشاور املاک هستید علاوه بر انتشار آگهی ملک خود بتوانید با کاربران در ارتباط باشید. علاوه بر این همه افراد از مردم عادی گرفته تا مشاوران و آژانس‌های املاک می‌توانند از چند طریق در پلتفرم آقای املاک آگهی خود را منتشر کنند.

آقای املاک که اولین گوگل صنعت ساختمان در ایران را از آن خود کرده با شناخت کامل از بازار تمام مناطق ، بهترین مشاوره را در زمینه خرید و فروش خانه و آپارتمان در تمام نقاط ایران به عنوان مثال خرید آپارتمان در مازندران و یا هر شهر دیگری به مشتریان ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های بارز و خاص آقای املاک تنوع آگهی به نسبت نیاز کاربران است بدین گونه که کاربران می‌توانند با انتخاب هر کدام از این آگهی‌ها نظیر؛ آگهی‌های ساده، پیشرفته، داغ، بالابر، لینک دار، بنر محله محور، بنر بامبو خرید و فروش مطمئن تری داشته باشند.

لازم به ذکر است که در وبسایت و اپلیکیشن آقای املاک محدودیت آگهی وجود ندارد، بدین معنی که هر شخصی می‌تواند به تعداد دلخواه در روز آگهی ثبت کند، قطعا بیشتر افراد دوست دارند بدانند که تعداد بازدید آگهی آن‌ها به چه صورت است که این امکان در وبسایت و اپلیکیشن آقای املاک وجود دارد، که هر فردی می‌تواند از طریق پروفایل خود تعداد بازخورد آگهی خود را ببیند. ویژگی بارز اپلیکیشن آقای املاک معرفی آژانس‌ها و مشاوران املاک به کاربران می‌باشد که کاربران با صرفه جویی در وقت و هزینه خیلی ساده، تمام مشکلات خود در این حوزه را برطرف می‌کنند.

وبسایت و سوپر اپلیکیشن آقای املاک با 7 سال سابقه درخشان در بازار مسکن ،آگهی‌های مناسب و فوق العاده‌ای در مناطق مختلف کشور را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.   اگر شما به دنبال خرید آپارتمان لوکس و لاکچری، قدیمی، نوساز و... در کشور هستید می‌توانید از خدمات و آگهی‌های ثبت شده در وبسایت آقای املاک بهره مند شوید.  برای این کار می‌توانید به وبسایت آقای املاک به آدرس mrestate.ir مراجعه کنید. این پلتفرم ملکی با رویکردی رو به جلو نیاز شما را در خرید آپارتمان لوکس و لاکچری برآورده خواهد کرد. همچنین با مراجعه به پنل آقای پروژه در این پلتفرم می‌توانید از پروژه‌های بسیار لوکس انجام شده و در حال اجرای شرکت‌های ساختمانی و سازندگان برتر کشور بازدید کرده و آپارتمان دلخواه خود را پیدا کنید.

وبسایت آقای املاک تمام تلاش خود را با ارائه خدمات منحصر به فرد به مراجعه کنندگان و کاربران به کار گرفته است. این سوپر اپلیکیشن ملکی در مدت زمان محدودی توانسته کاربران زیادی به ویژه فعالان صنعت ساختمان از جمله سازندگان، معماران، شرکت‌های ساختمانی ، طراحان و... را به خود جذب کند. شایان به ذکر است که استفاده از این سایت بسیار ساده بوده و کار کردن با آن تا حد زیادی برای همگان لذت‌بخش می‌باشد.

سوپر اپلیکیشن آقای املاک برای نشان دادن تخصص شما، ایجاد اعتماد و تثبیت خود به عنوان یک متخصص معتبر املاک طراحی شده است. با توجه به اینکه اکثر خریداران و فروشندگان خانه فرآیند فروش املاک و مستغلات را به صورت آنلاین آغاز می‌کنند، یک وبسایت خوب طراحی شده مانند آقای املاک می‌تواند دید و دسترسی شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. علاوه بر این، به شما امکان می‌دهد حضور آنلاین خود را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید و همچنین فضایی ایجاد می‌کند تا تصمیمات مبتنی بر داده را برای بهبود استراتژی‌های بازاریابی خود بگیرید

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
  • مسعود
     - ۳ ماه پیش

    بهترین در همه امکانات

نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها