رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 636296

سال گذشته ۲۳ میلیون پرونده وارد دستگاه قضایی شد

ساعت 24 - سخنگوی قوه قضاییه گفت: بیش از ۲۳ میلیون پرونده در سال گذشته وارد دستگاه قضایی و رسیدگی شد و ۹۹ درصد از این پرونده‌ها پس از رسیدگی و صدور حکم مختومه شد.

به گزارش ایسنا، اصغر جهانگیر در نشست خبری امروز ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر گفت: حقیقت غدیر نشان دهنده پیروی از سنت‌های گرامی رسول مکرم اسلام (ص) است. غدیر نشان دهنده این است که باید ما از سرچشمه‌های زلال معرفت دینی بهره مند شویم تا پیوند لازم بین دلهای مسلمانان برقرار شود و الفت بین جهان اسلام از طریق این پیوند خدایی مجددا برقرار شود. باید فلسفه غدیر به درستی شناخته شود تا چراغ راهی برای آیندگان باشد.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به فرارسیدن در هفته قوه قضاییه گفت: شهید بهشتی تحقق اسلام را در جامعه در گروی تبیین مفاهیم بنیادینی مثل عدالت می‌دانست و بر لزوم استقلال قوه قضاییه در نظام اسلامی تاکید موکد داشت.

وی تاکید کرد: قوه قضاییه خود را متعهد به انجام وظایف و خطوط ترسیمی رهبر معظم انقلاب می‌داند.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: در هفته قوه قضاییه مردم با عملکرد دستگاه قوه قضاییه آشنا می شوند و از طرفی از خدمات و مجاهدت‌های خالصانه قضات و کارمندان خدوم این دستگاه به نحو مقتضی تشکر می‌شود.

جهانگیر تاکید کرد: بیش از ۲۳ میلیون پرونده در سال گذشته وارد دستگاه قضایی شد و رسیدگی شد و ۹۹ درصد از این پرونده پس از رسیدگی و صدور حکم مختومه شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها