رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 636341

شناسنامه رای‌دهندگان انتخابات ریاست جمهوری مُهر نمی‌خورد

ساعت 24 - رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات مازندران با بیان این که تمامی دستگاه‌های احراز هویت به وزارت کشور و شورای نگهبان متصل است، گفت: شناسنامه‌های رای دهندگان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مهر نمی خورد.

 
حسین شهابیان در گفت گو با ایرنا اظهار کرد: دستگاه‌های احراز هویت در همه شعبه‌های اخذ رای به وزارت کشور و شورای نگهبان متصل شد.
وی ادامه داد: تحت هیچ شرایطی یک فرد نمی تواند ۲ بار رای دهد و دستگاه احراز هویت همه اطلاعات رای دهندگان را ثبت خواهد کرد.
 
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گفت: اولین اقدام در فرایند اخذ رای آن است که دستگاه احراز هویت در گام نخست کدملی رای دهنده را به وزارت کشور و شورای نگهبان ارسال می‌کند.
 
شهابیان با بیان این که همه شعبه‌های اخذ رای به این شبکه امن متصل هستند، اظهار کرد: بعد از ثبت اطلاعات رای دهنده، دستگاه احراز هویت زمان و ساعت دقیق را در سامانه ثبت خواهد کرد و تحت هیچ شرایطی فرد نمی تواند ۲ بار رای دهد.
 
این مقام مسوول تصریح کرد: با توجه به فناوری‌های موجد احراز هویت به درستی انجام خواهد شد و ضرورتی بر ممهور کردن شناسنامه رای دهنده وجود ندارد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها