رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 636363

هدردادن پول و ذهن مردم از سوی زاکانی

ساعت 24 - مسعود پزشکیان نفر دومی است که در 4 سال گذشته به همران عبدارضا همتی کاندیدای دوره پیشین ریاست جمهوری به زاکانی گفت ایا تا اخر انتخابات می مانی و او با اصرار گفت می مانم اما بر سر عهدش نماند و یک روز مانده به روز انتخابات از ادامه مبارزه انصراف داد.

به گزارش تسنیم، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با انتشار متن موتاهی در شبکه ایکس اعلام کرد: تا پایان زمان قانونی رقابت ماندم اما تداوم راه شهیدرئیسی مهمتر است.پیش از او یکی دیگر از کاندیداهای اصولگرا نیز انصراف داده بود. زاکانی گفت از جلیلی و قالیباف می‌خواهم وحدت کنند و مطالبه بحق نیروهای انقلاب را بی پاسخ نگذارند و مانع از تشکیل دولت سوم روحانی شوند. او نوشته است: در زمان ورود به صحنه انتخابات و تا قبل از موعد رای‌گیری، صلاحیت سه وجهی است: "دانایی، توانایی و سلامت" و هرچه به لحظه انتخاب شما مردم عزیز نزدیک می‌شویم شاخص مهم دیگری کامل‌تر شده، اضافه می‌شود که همانا "امکان رای‌آوری" است.

اکنون و پس از پایان زمان تبلیغات رسمی و قانونی بر من مسجل شده است بنابر مصلحت و حکمت الهی، ویژگی چهارم در برادران دیگری از جبهه انقلاب متجلی است و این بار سنگین از دوش من برداشته شده و به شرط نیت خالص، اجر چهارسال خدمتگزاری نصیبم خواهد شد؛ خدا را شاکرم و شاهد می‌گیرم که تا سحرگاه امروز کوچکترین تردیدی برای ادامه مسیر نداشتم:از دو نامزد دیگر جبهه انقلاب، برادران عزیزم آقایان جلیلی و قالیباف می‌خواهم برای وحدت و انسجام تلاش کنند و مطالبه بحق نیروهای انقلاب را بی‌پاسخ نگذارند و مانع تشکیل "دولت سوم روحانی" شوند.

ان شاءالله پس از پیروزی هریک از ایشان، تلاش کنند بر مدار حق و دفاع از حقوق مردم بایستند و همکاران خود را طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب از عناصر معتقد به آرمانهای انقلاب و افراد پاک‌دست انتخاب کنند. حالا باید از این دوکاندیدا که سفت و سخت ایستاده و تا آخرین دقایث از امکانات تلویزیون ورادیو ونیز ده‌ها تریبون استفاده کرده‌اند باید پرسید چرا با باذهن و پول مردم بازی می‌کنید. ایا شورای نگهبان برای بار سوم این دوکاندیدار ا تایید خواهد کرد؟

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها