رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 636426

شکرگزاری می‌تواند معجزه‌گر باشد؟ راندا برن به ما خواهد گفت

کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن در سال 2012 میلادی منتشر شد و خیلی زود توانست موفقیت چشم‌گیری را به‌دست بیاورد. این کتاب تا همین لحظه بیش از 20میلیون نسخه در سراسر جهان به‌فروش رسانده و به بیش از 50 زبان دنیا نیز ترجمه شده است.

 

بهترین برند دستگاه گیوتین هیدرولیک

امروز قصد داریم تا بررسی کنیم و ببینیم که چرا این اثر از راندا برن به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است. پس در این مقاله همراه ما باشید تا درباره معجزه‌ای به‌نام شکرگزاری صحبت کنیم.

معجزه شکرگزاری راندا برن و بحران معنوی انسان معاصر

کتاب معجزه شکرگزاری از همان ابتدای کار توجه ما را به مطلب جالبی جلب می‌کند. همه ما می‌دانیم که تفاوت زیادی بین درک بزرگسالان از زندگی نسبت به کودکان وجود دارد. همین حالا روزهای کودکی خود را به یاد بیاورید. فکر کنید به اینکه در آن زمان دنیا برای شما چگونه بود.

انگار که روزهای کودکی واقعا لبریز از معجزه هستند. معجزاتی که در زمان خودشان برای ما نمایان نمی‌شدند، اما امروز با گذشت سال‌ها ما می‌توانیم این موضوع را به‌خوبی درک کنیم.

انسان در دوران کودکی خودش شاید به‌لحاظ منطقی از قدرت استنتاج بالایی برخوردار نباشد اما به‌لحاظ شهودی می‌تواند به‌خوبی پدیده‌های اطراف خودش را بشناسد. نویسنده کتاب بر همین اساس ادعا می‌کند که در گذر زمان جهان نیست که معجزه‌اش را از دست می‌دهد، بلکه انسان است که دیگر توانایی درک این معجزات را ندارد.

بازگشت به جهان معنوی، این معجزه شکرگزاری است؟

این کتاب که با عنوان معجزه سپاسگزاری نیز در بازار یافت می‌شود در واقع تمام تلاشش را می‌کند تا انسان را به جهان معنویتی که در کودکی تجربه‌اش کرده بازگرداند. در بخش بعدی کتاب، نویسنده استرالیایی آن از تجربه ادیان مختلف برای به‌چالش‌کشیدن ادعای خود استفاده می‌کند.

او معتقد است که باید برای رسیدن به حس خوشبختی و رستگاری، معجزه‌های جهان را باور کرد و به شکرگزاری آن‌ها پرداخت. او معتقد است که در تمامی ادیان هم به این موضوع اشاره شده است. انسان در کودکی خودش، در زلال‌ترین حالتی‌است که وجود دارد.

دورانی که انسان هنوز معصومیتش را از دست نداده و تن به شر موجود در هستی نداده است. دومین چیزی که نویسنده کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن پس‌از تشریح دوران کودکی به آن می‌پردازد، ارجاع ادیان مختلف به اهمیت شکرگزاری است. کتاب برای ادعای خود رفرنس‌های زیادی خرج می‌کند و مدام به کتب مقدس مختلف و ادیان ارجاع می‌دهد.

معجزه شکرگزاری در کودکی و ادیان خلاصه می‌شود؟

کتاب راندا برن در همین نقطه نمی‌ماند که اگر می‌ماند قطعا به موفقیت امروزش نمی‌رسید. در بخش بعدی راندا برن به‌سراغ قانون جذب می‌رود. قانونی که در کتب مختلف به آن به‌صورت جدی‌تر پرداخته شده است اما در این کتاب نیز از قلم برن پنهان نمی‌ماند و مفصل به آن پرداخته می‌شود.

جذب قانونی ساده‌‌ای است. اینکه شما در طول روز به خود بگویید از شغل خود ناراضی هستید یا زندگی خوبی ندارید براساس نظر نویسنده کتاب باعث می‌شود دقیقا چنین وضعیتی داشته باشید کما اینکه پیش‌از این دچار چنین وضعیتی نبوده‌اید.

در واقع انرژی منفی در شما جذب می‌شود و همین هم زندگی‌تان و خودتان را به اعماق تاریکی خواهد برد. این خلاصه قانون جذب است که برخی آن را باور دارند و برخی دیگر هم وجود آن را رد می‌کنند. مسلما واقعیتی که وجود دارد تاثیر ذهنی این قانون است که اهمیت پیدا می‌کند. اینکه شما بخواهید از روز موارد مثبتی را به خود یادآوری کنید در مجموع باعث می‌شود که رویکردی مثبت داشته باشید و این همان قانون جذب است.

معرفی برترین برندهای گیوتین هیدرولیک در بازار ایران

معجزه شکرگزاری: از هر دستی بدهی، از همان پس می‌گیری!

کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن حرف مهمی را می‌زند و آن هم همان چیزی‌است که در تیتر به آن اشاره کردیم. در این ضرب‌المثل که برن به آن اشاره می‌کند یک مفهوم مهم نهفته بوده و آن هم اهمیت جهان‌بینی در افراد مختلف است.

زاویه دید افراد به موضوعات مختلف است که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. رویکرد مراقبه و توجه به معنویت در این کتاب برای این روی کار آمده‌اند تا توجه انسان‌های مختلف را به یک جهان‌بینی مثبت جلب کنند.

کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن: برنامه برن

کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن قصد دارد تا برای مخاطبانش نسخه بپیچد. اگر نگاهی به نسخه چاپی این کتاب یا حتی نسخه‌های الکترونیکش در پلتفرم‌های معتبر مثل فیدیبو بیندازید، متوجه این مسئله خواهید شد که برن می‌خواهد چگونه نگاه‌کردن به‌دنیا را به مخاطبانش بیاموزد.

به آن‌ها گوشزد کند که نگاه به جهان اهمیت دارد و شما باید شیوه مثبتی برای این مورد بیابید. این کتاب نمی‌خواهد تا زاویه‌ دید مثبتی از جهان بسازد و شر و بدی جهان را بپوشاند. بلکه می‌خواهد شما را به پذیرش شر تشویق کند. شما را تشویق کند تا ببخشید و بدی را پشت سر بگذارید و از جهان بابت وجه مثبتش تشکر کنید.

راندا برن چه برنامه‌ای برای ما دارد؟

کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن برنامه مشخصی را به مخاطبین خود ارائه می‌دهد. آن‌ها را برای 28 روز تشویق می‌کند تا به شکرگزاری کودکانه مشغول شوند و شیدایی کنند. این کتاب به شما خواهد آموخت که چگونه می‌توانید از دایره امن خود خارج شوید و به انسان‌هایی که کنار شما زندگی می‌کنند عشق بورزید.

شما می‌توانید این کتاب را به‌صورت فیزیکی تهیه کنید. اگر این امکان برای شما وجود ندارد، فیدیبو نسخه الکترونیک آن را به‌راحتی در اختیار شما می‌گذارد. برای دانلود انواع کتاب‌های الکترونیک، در زمینه‌های خودشناسی، روان‌شناسی و حتی دانلود رمان فیدیبو بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

معرفی برترین برندهای گیوتین هیدرولیک در بازار ایران

جمع‌بندی

کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن می‌تواند برنامه‌ای باشد برای افرادی که روشنایی را در زندگی خود گم کرده‌اند. افراد سرشناس زیادی اعلام کرده‌اند که توانسته‌اند با استفاده از این کتاب معنای جدیدی به زندگی خود ببخشند. این موضوع می‌تواند تا حد زیاد دلگرم‌کننده باشد.

البته که باید قضاوت درباره کتاب را برعهده خوانندگان آن گذاشت. شما نیز می‌توانید همین حالا ازطریق فیدیبو به جمع خوانندگان این کتاب پرفروش بپیوندید و نظر خودتان را در آن داشته باشید. از شما ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم که از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها