رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 636474

قتل پنج جوان به صورت همزمان در کوهستان!

ساعت 24- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: کارآگاهان پلیس اختلافات شخصی را عامل قتل پنج نفر در شهرستان رزن اعلام کرده‌اند.

 استان همدان، سردار سلمان امیری روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: هشتم تیرماه امسال پس از دریافت خبری مبنی بر قتل مشکوک پنج نفر در یکی از روستاهای شهرستان رزن رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه و اقدامات فنی پلیس از صحنه جرم، تحقیقات میدانی، معاینات پزشکی قانونی و همکاری‌ مقامات قضایی برای کشف راز این قتل صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: نتیجه این بررسی‌ها مشخص کرد که قتل توسط یکی از فوت شدگان به دلیل اختلافات شخصی صورت گرفته و در نهایت قاتل نیز اقدام به خودکشی کرده است.

سردار امیری اضافه کرد: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد و گزارشات تکمیلی به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، جمعه گذشته پس از گزارش مردم بومی منطقه پیکر بی جان پنج نفر در اطراف ارتفاعات مشرف به روستای قزلجه از توابع شهرستان رزن کشف شد.

به گفته دادستان این شهرستان که در محل وقوع این قتلها حاضر شده بود، هویت اجساد در بررسی‌های اولیه احراز و در معاینات نخستین مشخص شد که هر پنج نفر از ناحیه سر با سلاح گرم مضروب و جان باخته‌اند.

خبرآنلاین 

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها