رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 637260

پزشکیان وانبوهی از قطعنامه، تحریم، و کارشکنی ها

ساعت 24 -میر قاسم مومنی با بیان اینکه چطور می‌خواهیم راجع به مسائل حقوقی مهمی مثل پرونده هسته ای، برد موشک ها و مسائل حقوق بشری و… با دنیا تعامل داشته باشیم درحالیکه ابزار آن را نداریم؟! تحریم ها مانع است اظهار داشت:

حتی اگر با کشور هایی نظیر چین و روسیه پیمان‌های استراتژیک ببندیم باز هم آن‌ها برای ما کاری انجام نمی دهند و ما مجبور به اطاعت هستیم. جوامع جهانی قوانینی دارند که اطاعت از آن برای همه کشور ها ضرورت دارد، قوانین تعیین کننده هستند. نباید اجازه می‌دادیم تحریم ها این همه گسترش پیدا کند. عدم پیگیری و عدم پیش‌بینی‌های لازم تحریم ها را توسعه داد و غنا بخشید. امروز معیشت مردم با استمرار تحریم ها دچار خطر شده است ما در واردات مواد غذایی مشکل داریم. مساله ایران به سیر کردن شکم مردم رسیده است مساله هواپیما و… بماند.

چینی‌ها به جای تحویل دادن پول نفت با تخفیف سنگین جنس‌های بنجل خود را به یوآن به ما می فروشند. چینی‌ها در تحریم ایران سه چهار طرفه سود کردند چطور می‌توان انتظار داشت از این پس این کشور ها برای لغو تحریم‌های ایران با جمهوری اسلامی همراهی و همکاری کنند؟! این وضعیت به زیان ما تمام شد، از این رو مسعود پزشکیان با انبوهی از قطعنامه، تحریم، مشکلات و کارشکنی‌ها مواجه است. او باید در انتخاب تیم سیاسی و اقتصادی و بین المللی اش دقت کند و از نخبگان و افراد باسواد استفاده کند.

وی تاکید: تمام جناح ها باید در این مرحله برای مصالح ملی تلاش کنند. باید از این مشکل بگذریم زیرا طبق پیش‌بینی‌ها ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا خواهد رسید در این صورت همین نفتی که می فروشیم نیز متوقف می‌شود. ترامپ دست روی صادرات نفت ایران گذاشته بود و در دوره دوم نیز به همین صورت عمل خواهد کرد با از بین رفتن درآمد کشور دچار مشکل خواهیم شد. در چنین شرایطی لازم است با اتکا به کارشناسان و مدیران خبره و نخبه و با اتحاد میان تمام گروه‌ها و جریانات سیاسی از این پیچ عبور کند

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها