رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 637285

محدوده قیمتی بلیط استانبول به تهران

بلیط استانبول به تهران فروش زیادی دارد و قیمت آن در تمام اوقات سال دچار تغییرات زیادی می‌شود.

محدوده قیمتی بلیط استانبول به تهران

افراد زیادی برای کار، تفریح و گردش به استانبول سفر می‌کنند. این افراد برای برگشت و دیگر گردشگران خارجی برای سفر باید بلیط هواپیما بخرند. با توجه به تقاضای زیادی که برای خرید بلیط این شهر وجود دارد، در این مقاله محدوده قیمتی بلیط استانبول به تهران را بررسی می‌کنیم.

قیمت بلیط استانبول به تهران

پرواز استانبول به تهران یکی از پرفروش‌ترین پرواز‌های پرطرفدار بین گردشگران ایرانی و خارجی است. بعضی افراد به قصد تفریح و گردش به استانبول سفر کرده و پس از چند روز بر می‌گردند. بعضی هم از کشور‌های همسایه به ایران می‌آیند تا به عنوان توریست از جا‌های دیدنی کشورمان بازدید کنند. قیمت بلیط استانبول به تهران علی بابا و سایت‌های دیگر تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. یکی از این عوامل نوع بلیط هواپیما است.

بلیط هواپیما به دو صورت سیستمی و چارتر ارائه می‌شود. بلیط چارتر در روز‌های پایانی قبل از پرواز و در دقایق آخر به منظور تکمیل ظرفیت هواپیما در اختیار شما قرار می‌گیرد که قیمت کم‌تری هم دارد. در حالی که بلیط سیستمی گران‌تر است و انتخاب تاریخ و زمان را به عهده مسافر می‌گذارد.

نکته مهم دیگر توجه به نوع ایرلاین و زمان سفر است. در فصل‌های پرگردشگر و در زمان تعطیلات، گردشگران زیاد‌تر می‌شوند. در این مواقع به دلیل افزایش تقاضا، قیمت بلیط افزایش پیدا می‌کند. از این رو کسی که قصد تهیه بلیط ارزان قیمت را دارد باید منتظر کاهش تقاضای مسافران شود. در کنار همه این‌ها می‌تواند یک ایرلاین داخلی قیمت مناسب انتخاب کند. در صورت اهمیت نداشتن زمان پرواز، مسافر می‌تواند به دنبال بلیط لحظه آخری باشد.

خرید بلیط ارزان استانبول به تهران

خرید بلیط ارزان استانبول به تهران

برای اینکه بتوانید بلیط استانبول به تهران را با قیمت ارزان تهیه کنید، در انتخاب تاریخ و زمان سفر منعطف باشید. مثلا با سفر در فصل‌های پاییز و زمستان، می‌توانید بلیط هواپیما را ارزان‌تر بخرید. هر چه تاریخ سفر از تعطیلات آخر هفته دورتر باشد، قیمت بلیط استانبول به تهران کم‌تر است. بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما برای سفر به تهران، فصل‌های بهار و پاییز هستند. در این مواقع تهران گردشگران و مسافران زیادی ندارد و از لحاظ آب و هوا در بهترین شرایط قرار می‌گیرد. بدین ترتیب فرد می‌تواند یک سفر مقرون به صرفه داشته باشد و از سفر خود لذت بیش‌تری ببرد.  

گزینه دیگری که برای پیدا کردن بلیط ارزان استانبول به تهران اهمیت دارد، بررسی ایرلاین‌های مختلف و بلیط‌های چارتر یا لحظه آخری مسیر مورد نظر است. پس از پایان فروش بلیط‌ها، ظرفیت باقی‌مانده برای تکمیل صندلی‌ها به صورت لحظه آخری ارائه می‌شوند. فرد با خرید این بلیط‌ها می‌تواند در شرایط یکسان و با پرداخت هزینه کم‌تر به مقصد برسد. تنها کافی است هر لحظه آماده سفر باشد و با انجام اقدامات به موقع از پرواز جا نماند.

چه موقع بلیط استانبول به تهران گران‌تر است؟

قیمت پرواز استانبول به تهران در ماه‌های بهار و پاییز از هر زمان دیگری گران‌تر است. در زمستان می‌توانید ارزان‌ترین بلیط استانبول به تهران را پیدا کنید. مدت زمان این پرواز در حدود سه ساعت و ۲۰ دقیقه است و هر ایرلاین امکانات و قیمت متفاوتی را برای مسافران در نظر دارد. در بهار و پاییز تهران حال و هوای خاص خودش را دارد. افراد زیادی به دلیل جاذبه‌های گردشگری مثل‌ ییلاقات سرسبز، مراکز خرید بزرگ و متنوع، بازدید از کاخ‌ها، عمارت‌ها و... به این شهر سفر می‌کنند.

تهران در تمام ایام سال شلوغ است؛ اما در ایام نوروز به دلیل مسافرت مردم به شهر‌های دیگر خلوت‌تر است. در پاییز هم آب و هوای مناسبی دارد و به دلیل تمام شدن تعطیلات تابستان گردشگر زیادی ندارد. به همین دلیل بیش‌ترین پرواز استانبول به تهران در فصل‌های بهار و پاییز رخ می‌دهد. فصل بهار و مخصوصا نیمه اول فروردین بهترین زمان برای خرید بلیط استانبول به تهران است. هر چند این شهر در طول سال پذیرای گردشگران زیادی از سراسر جهان است.

محدوده قیمتی بلیط استانبول

اگر شما هم یکی از مسافران استانبول هستید که اکنون باید بلیط استانبول به تهران را برای بازگشت به ایران بخرید، زمان سفر شما تعیین کننده قیمت آن است. یعنی در اواسط خرداد تا شهریور، جمعیت زیادی به استانبول سفر می‌کنند و در نهایت همین جمعیت باید به ایران بازگردند. در این زمان بلیط استانبول به تهران علی بابا هم گران‌تر از قبل می‌شود. البته این سایت اینترنتی، بلیط‌های لحظه آخری و چارتری خود را با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رساند.

محدوده قیمتی بلیط استانبول

تقاضا، تاریخ و زمان سفر، کلاس پرواز، مدت زمان اقامت، نوع بلیط و... از جمله مواردی هستند که محدوده قیمتی بلیط استانبول را تعیین می‌کنند. به طور کلی برای اینکه بتوانید سفر ارزانی داشته باشید، ابتدا یک ایرلاین داخلی قیمت مناسب انتخاب کنید. سپس به دنبال بلیط‌های چارتری و لحظه آخری باشید و با قیمت مناسب‌تری سفر کنید. اگر هم قصد خرید بلیط سیستمی را داشتید، در فصل‌های کم گردشگر به مسافرت بروید.

هر ایرلاین متناسب با امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد، قیمت متفاوتی را برای پرواز‌هایش در نظر می‌گیرد. از این رو مشخص کردن محدوده قیمتی بلیط استانبول کار سختی است. هر چند این روزها با توجه به گستردگی دنیای اینترنت، مسافران می‌توانند با یک سرچ ساده به تمام قیمت‌ها دسترسی پیدا کنند. بدین ترتیب شانس خود را برای پیدا کردن بلیط ارزان‌تر هم می‌سنجید. لیستی از قیمت بلیط استانبول به تهران علی بابا در ایرلاین‌های مختلف و از نوع سیستمی و چارتری در این سایت نمایش داده می‌شود.

اکنون که با عوامل موثر بر قیمت بلیط استانبول - تهران آشنا شدید، با مراجعه به سایت علی بابا، تمام ایرلاین‌ها و امکانات آن‌ها را بررسی کنید. خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی باعث می‌شود تاریخ و زمان سفر شما به طور دقیق مشخص باشد. بدین ترتیب فرد بدون هیچ نگرانی برای سفر آماده می‌شود. از طرفی می‌توانید با خرید بلیط استانبول به تهران علی بابا از نوع لحظه آخری، هزینه‌های خود را کم‌تر کند.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها