رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 637300

جلیلی شکست خود را بپذیرد و از سایه به آفتاب بیاید

ساعت 24 - فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: تا آنجایی که بنده می‌دانم در بودجه سالانه کشور ردیف بودجه‌ای به نام دولت در سایه جلیلی نداریم، بالاخره جلیلی اینها را هم شفاف کند، عیبی ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، افکار عمومی نسبت به برخی موضوعات مطرح شده در جریان رقابت‌های انتخاباتی حساس شده است؛ از ماجراهای کرسنت و FATF تا دولت سایه که توسط سعید جلیلی پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ تشکیل شده است.

حسین نقوی حسینی، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرآنلاین، ابهاماتی درباره منابع مالی دولت سایه مطرح می‌کند و از جلیلی می‌خواهد که در این راستا شفاف‌سازی کند. خبرهای مرتبط

این فعال سیاسی اصولگرا به جلیلی توصیه دارد به جای خط و نشان کشیدن برای دولتی که هنوز شروع به کار نکرده، به فکر اصلاح خود باشد.

در ادامه گفت‌وگوی خبرگزاری خبرآنلاین با حسین نقوی حسینی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا را می‌خوانید:

****

*آقای نقوی حسینی! سعید جلیلی برای دومین بار در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورد، ارزیابی شما از جایگاه جلیلی در فضای سیاسی کشور بعد از انتخابات اخیر چیست؟

انتخابات و موفقیت پزشکیان در انتخاباتی در شرایطی صورت گرفت که رقابت انصافا نابرابر بود و همه شاهد بودیم طرفداران جلیلی از هر امکان و ظرفیت دولتی و غیردولتی استفاده کردند و در این زمینه تخلفات فراوانی اتفاق افتاد که انشالله دستگاه‌های نظارتی و بازرسی کل کشور ورود پیدا کنند و بگویند این همه هزینه‌ها از کجا آمده و چرا دستگاه‌های دولتی ورود پیدا کردند و حتی برخی دستگاه‌ها با شماره پیامکی خود پیامک فرستادند، با پرسنل‌های خودشان دستوری برخورد کردند، به این ترتیب که باید به فلانی رای بدهید، بنابراین امیدوارم بعداً دستگاه نظارتی ورود پیدا کند. سعید جلیلی باید از سایه به آفتاب بیاید

بعد از پیروزی پزشکیان ما شاهد ادامه‌دار بودن بداخلاقی‌ها هستیم، در حقیقت دولت پزشکیان هنوز شکل نگرفته و تنفیذ ریاست جمهوری صورت نگرفته، شاهد حمله‌ها و تخریب‌ها هستیم تا جایی که حامیان او کلیپ‌های بسیار ناهنجار در فضای مجازی منتشر می‌کنند از همین الان علیه دولت فعالیت می‌کنند، گروکشی می‌کنند، خط و نشان می‌کشند، یکی از کسانی که خط و نشان کشیده خود جلیلی است که می‌گوید ما هستیم، برخورد می‌کنیم، جلوگیری می‌کنیم، حرف می‌زنیم، تذکر می‌دهیم و غیره.

من فکر می‌کنم همانطور که آقای پورمحمدی هم گفت بهتر است جلیلی از سایه به آفتاب بیاید و مانند یک کنشگر سیاسی عمل کند. اینکه دولت را نقد کنیم و ایرادات آن را بگوییم که اشکالی ندارد، پزشکیان همیشه می‌گوید که شما مردم باید اعتراض کنید و اگر خوب کار نکردم، انذار کنید.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها