رفتن به محتوا
کد خبر 637638

خرید کتاب درسی

کتاب‌های درسی را می‌توانید از 20 تدریس خریداری نمایید.

به گزارش سایت 20 تدریس سوم ابتدایی یکی از مهم‌ترین پایه‌های تحصیلی هر دانش‌آموزی است. عموم مردم مقطع تحصیلی سوم دبستان را با یادگیری جدول ضرب و جشن عبادت دختران می‌شناسند. دانش آموزان کلاس سوم ابتدایی با پشت سر گذاشتن دو پایه تحصیلی پیشین، تا حدودی با دروسی چون ریاضی، قرآن، فارسی و علوم آشنا شدند و حال این کتاب ها را به شکل گسترده تری فرا می‌گیرند.

طبیعتا خرید کتاب‌ درسی پایه سوم دبستان نیز هچون سایر پایه‌های مقطع ابتدایی بیشتر بر عهده والدین است که گاه مسیر تحصیلی دانش آموزان را با چالش‌هایی مواجه میکند. بسیاری از والدین به دلیل مشغله‌ها و کمبود وقت، به دنبال یافتن ساده ترین راه برای خرید کتاب‌های درسی فرزندان خود هستند. ما در ادامه سریع ترین و امن ترین روش خرید اینترنتی کتاب‌های درسی کلاس سوم ابتدایی را به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

سفارش کتاب‌های درسی سوم ابتدایی

چنانکه احتمالا می‌دانید، دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی نیز می‌توانند با شروع سال تحصیلی کتاب‌های درسی سوم دبستان را با کمک مسئولان مدرسه یا از طریق سامانه‌های اینترنتی وزارت آموزش و پرورش سفارش دهند و خریداری کنند. با این حال، عده‌ای نیز سازو کار ثبت نام کتاب‌های درسی را سخت می یابند. هرچند عواملی چون مفقود شدن، پارگی و یا حتی نیاز به یک کتاب اضافه تر را نیز می‌توان به موارد مذکور اضافه کرد؛ لذا مراجعه غیرحضوری به فروشگاه‌های کتاب درسی و بهره مندی از خدماتی چون پشتیبانی، ارسال سریع، تخفیف و... در آن‌ها همواره مورد استقبال دانش آموزان و والدین قرار گرفته است.

ساده‌ترین روش خرید کتاب‌های درسی دبستان

یکی از مجموعه‌هایی که امکان خرید ساده و سریع کتاب‌های درسی پایه سوم دبستان را برای دانش‌آموزان کلاس سومی فراهم کرده‌است سایت ۲۰ تدریس است. در فروشگاه اینترنتی 20تدریس، از کتاب‌های درسی سوم دبستان و دیگر پایه‌های این مقطع گرفته تا کتاب‌های درسی متوسطه نظری همه با پایین ترین قیمت و کیفیتی بی‌نظیر برای خریداری و دانلود قرار گرفته‌‌اند که می‌توانید ضمن تهیه این کتب، از مشاوره کارشناسان بیست تدریس نیز برای خرید خرید بهتر بهره بگیرید.

لیست کتاب‌های درسی پایه سوم

کتاب‌ درسی فارسی سوم دبستان ، نگارش،ریاضی، قرآن و علوم تجربی از جمله کتاب‌های درسی پایه سوم دبستان هستند که تدریس آن‌ها در پایه‌های بعدی نیز ادامه دارد. همچنین کتاب‌ درسی مطالعات اجتماعی از جمله کتاب هایی است که در پایه سوم بر محتوای آموزشی دانش‌آموزان افزوده می‌شود.

خرید آخرین چاپ کتاب درسی 1404ـ 1403 از فروشگاه بیست تدریس

با توجه به تغییراتی که آموزش و پرورش هر ساله در برخی کتب درسی اعمال می‌کند و حتی نسخه برخی کتاب‌ها چون آموزش قرآن، به صورت نسخه آزمایشی ارائه شده‌است. لذا والدین و دانش آموزان باید تا حد امکان جدیدترین چاپ کتاب‌‌های درسی را تهیه نمایند. فروشگاه 20 تدریس یکی از مجموعه‌های معتبر در پخش کتاب‌های درسی محسوب می‌شود که با خیال راحت می‌توانید پک کتاب‌های درسی مقطع مورد نظر خود را از طریق آن سفارش داده و مطمئن باشید که در سریع ترین زمان و بهترین شکل کتاب خود را دریافت خواهید کرد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها