رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 637698

فوت کارگر ۳۷ ساله در اثر سقوط در چاه

ساعت 24- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک کارگر در پی سقوط در چاهی در خیابان کرمان جنوبی خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۸:۳۰ روز گذشته یک موردحادثه سقوط در داخل چاه به آدرس خیابان کرمان جنوبی خیابان زمانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: آتش‌نشانان در محل حاددثه مشاهده کردند که در یک قطعه زمین به وسعت ۲۰۰ متر که به عمق تقریبی یک متر خاک‌برداری شده بود به یکباره یک چاه قدیمی که در این محل وجود داشته ریزش کرده و سه نفر که در این زمین حضور داشتند در داخل این چاه سقوط می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در همان دقایق اوایل حضور یک نفر از افرادی که سقوط کرده بود و در دهانه چاه بود را زنده از چاه خارج می‌کنند و نفر دوم که تقریبا تا نیمه در داخل خاک محبوس شده بود با احتیاط کامل خارج شد و یک فرد دیگر که به طور کامل در حجم زیادی از خاک در این چاه فاضلاب مدفون بود. آتش‌نشانان با احتیاط کامل عملیات خاک‌برداری را آغاز می‌کنند و باتوجه به ریزش‌های مداوم بعد از ساعت‌ها تلاش آتش‌نشانان موفق می‌شوند جسد این فرد که یک کارگر افغان حدود ۳۷ ساله بود را از زیر خاک خارج کنند. ایلنا 

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها