رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 638261

اعلان جنگ آشکار علیه اسراییل از سوی حسن نصرالله

ه



ساعت 24 - حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان، علیه اسرائیل اعلان جنگ در تمام جبهه‌ها کرد و گفت که این سازمان اکنون از مرحله پشتیبانی از غزه و فلسطینیان عبور کرده و وارد مرحله نبردی آشکار در تمام جبهه‌ها علیه اسرائیل شده است.

رهبر گروه حزب‌الله که این سخنان را در مراسم تشیع جنازه فواد شکر، رهبر نظامی حزب‌الله، ایراد می‌کرد، همچنین با اشاره به نیروهای نیابتی جمهوری اسلامی ایران در منطقه تحت عنوان "محور مقاومت"، گفت که "دشمن"، یعنی اسرائیل "باید اکنون در انتظار خشم و انتقام در تمام جبهه‌های پشتیبانی از غزه باشد. "

حسن نصرالله کشته شدن فواد شکر توسط اسرائیل را "اقدامی جنگی" توصیف کرد و گفت که حزب‌الله تاوان حمایتش از غزه و مردم فلسطین را می‌دهد. او گفت که حزب الله از این پس از مرحله حمایت صرف از غزه خارج شده و علیه اسرائیل در تمام جبهه‌ها اعلان جنگ می‌کند.

همزمان با این سخنان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در نشست ارزیابی فرماندهی جبهه داخلی ارتش اسرائیل هشدار داد که هر اقدام خصمانه‌ای علیه اسرائیل با تاوانی بسیار سنگین روبرو خواهد شد. او گفت که اسرائیل در وضعیت اضطراری حداکثری چه از نظر دفاعی و چه از نظر تهاجمی است و هر کس از هر کجا مرتکب اقدام خصمانه‌ای علیه اسرائیل شود، تاوان بسیار سنگینی خواهد پرداخت. در اظهاراتش، نخست وزیر اسرائیل کشته شدن محمد ضیف فرمانده نظامی حماس را تائید کرد و افزود : هر کس به ما حمله کند، به او حمله خواهیم کرد.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها