رفتن به محتوا
کد خبر 638354

مشخصات کارتخوان خوب با قیمت اقتصادی

در این مطلب قرار است نکات خرید یک دستگاه کارتخوان حرفه‌ای را به شما آموزش بدهیم.

امروزه دیگر خبری از تسویه حساب به کمک پول نقد نیست. به طوری که تمامی واحد‌های شغلی برای تسهیل تسویه حساب با مشتری، از کارتخوان سیار استفاده می‌کنند. مدل‌های زیادی از کارتخوان یا همان دستگاه‌های پوز را می‌توان در بازار یافت. اتفاقا همین تعدد مدلها سبب می‌شود که افراد برای خرید یک کارتخوان خوب دچار سردرگمی شوند. اما جای نگرانی نیست. چرا که در این مطلب قرار است نکات خرید یک دستگاه کارتخوان حرفه‌ای را به شما آموزش بدهیم. پس تا پایان ما را همراهی کنید.

برای خرید دستگاه کارتخوان به چه مواردی توجه داشته باشیم؟

درصورتی که قصد دارید برای واحد شغلی خود کارتخوان مناسب خریداری کنید، باید به چند نکته توجه داشته باشید. به مهم ترین این نکات در ادامه اشاره خواهیم کرد.

برخورداری از صفحه نمایش مناسب

هر فردی دوست دارد از ریز به ریز تراکنش‌های خود باخبر باشد. این مهم از طریق یک صفحه نمایش باکیفیت محقق می‌شود. کارتخوان‌های استاندارد دارای صفحات نمایشی هستند که به طور کاملا باکیفیت، مشتری را در جریان ریز به ریز تراکنش قرار می‌دهند. حتی در برخی از مدل‌های کارتخوان‌های امروزی، صفحات نمایشی حالت لمسی دارند.

داشتن سرعت تراکنش مناسب

این مهم برای فروشگاه‌های بزرگ بسیار دارای اهمیت است. مشتری می‌خواهد هرچه سریع تر با فروشگاه تسویه حساب کرده و از آنجا خارج شود. در این باره باید گفت که برخورداری کارتخوان از صفحه نمایش بی کیفیت، دو عیب بزرگ را دارد. اوّل اینکه مشتری را معطل و به تبع کلافه می‌کند. اما این تنها مشکل نیست! چرا که تاخیر در انجام تراکنش، احتمال ایجاد ازدحام و صف‌های طولانی را در فروشگاه بالا می‌برد.

گزارشگیری

هریک از صاحبان مشاغل به دنبال دانستن ریز به ریز تراکنش‌ها و درامد‌های خود هستند. از فست فود‌های کوچک گرفته تا هایپرمارکت‌های بزرگ. این مهم به کمک قابلیت گزارشگیری دستگاه کارتخوان فراهم می‌شود. به طوری که می‌توان با انتخاب تاریخ، به مقدار تراکنش‌ها و فروشی که در روز داشته اید، پی ببرید.

قابلیت کارکرد به صورت بی سیم

این مورد بخصوص برای کسب و کار هایی که دارای خدمات بیرون بر هستند، بسیار مهم است. برای نمونه می‌توان به فست فود ها و یا رستوران‌ها اشاره کرد. درصورتی که دستگاه بی سیم باشد، پیک موتوری مشکلی با تسویه در محل با مشتری ندارد. اما درصورتی که دستگاه را به صورت سیم دار برای خود تهیه کنید، خواهید دید که تنها امکان تسویه حضوری فراهم است. به طوری که امکان ارائه خدمات بیرون بر برای شما فراهم نخواهد بود.

قابلیت بروزرسانی

این یکی از مهم ترین مشخصه‌هایی است که هنگام خرید دستگاه‌های کارتخوان باید درنظر داشته باشید. هر فردی به دنبال آپدیت دستگاه کارتخوان به منظور بخشیدن امکانات، عملکرد و یا امنیت بیشتر است. پس اگر قصد دارید برای فروشگاه خود یک دستگاه کارتخوان مناسب را تهیه کنید، حتما به بروزرسانی نرم افزاری توجه کافی داشته باشید.

سازگاری با سیستم‌های مختلف

دستگاه کارتخوان باید با انواع سیستم عامل مختلف سازگاری و همخوانی داشته باشد. از مهم ترین این سیستم عامل‌ها می‌توان به‌اندروید و یا IOS اشاره کرد. درصورتی که این مورد را رعایت کنید، مزایای خاصی را دریافت خواهید کرد. به طوری که خواهید توانست به کمک هر سیستم هوشمندی از دستگاه کارتخوان استفاده کنید.

رابط کاربری

ساده بودن و داشتن رابط کاربری مشتری پسند، از موارد مهم دیگری است که در مسیر خرید دستگاه کارتخوان باید درنظر داشته باشید. طوری که حتی غیرفنی ترین افراد بتوانند از این دستگاه استفاده کنند. امروزه کارتخوان‌های سیار زیبایی را می‌توان یافت که به صورت کاملا حرفه‌ای و ساده طراحی شده‌اند. بهتر است شما هم برای خرید کارتخوان به سراغ یکی از این موارد بروید.

برخورداری از مقاومت بدنه بالا

از دیگر مواردی که هنگام خرید دستگاه کارتخوان باید درنظر داشته باشید، مقاومت بدنه آن است. به طوری که این دستگاه ضدضربه، ضدآب و ضد غبار باشد. در این صورت می‌توانید انتظار داشته باشید که این دستگاه تا مدتها برای شما کارکرده و امکان تسویه حساب راحت با مشتری را برای شما فراهم کنند. آیا به دنبال باکیفیت ترین دستگاه‌های کارتخوان هستید، در ادامه به چند مدل پرطرفدار اشاره خواهیم کرد.

معرفی 4 مدل از بهترین کارتخوان‌های سیار

اگر قصد خرید بهترین کارتخوان‌های سیار از پارسه پوز را دارید، پیشنهاد ما به شما موارد زیر است:

  • کارتخوان سیار TECHNO مدل P10 اندرویدی دارای وای فای : این دستگاه کارتخوان سیار، یک محصول تمام تاچ بوده که از سیستم عامل اندروید بهره مند است. امکان بروزرسانی از راه دور و همچنین گزارشگیری حرفه‌ای از تراکنش‌ها، از مهم ترین مزایای دیگر این دستگاه کارتخوان است. از دیگر امکانات آن می‌توان به سیستم فروش آنلاین و همچنین برخورداری از بلندگو اشاره کرد.
  • کارتخوان سیار آکبند پکس S915 وای فای دار : این کارتخوان یکی از امن ترین و باکیفیت ترین کارتخوان‌های موجود در بازار است. برخورداری از رابط کاربری مشتری پسند و همچنین صفحه نمایش رنگی و البته باتری با قابلیت ذخیر نیرو بالا، از مهم ترین امکانات دیگر این دستگاه هستند. حافظه داخلی این دستگاه برابر با 192 مگابایت است.
  • کارتخوان سیار آکبند Anfu AF75 وای فای دار : اگر به دنبال یک محصول باکیفیت برای فروشگاه خود هستید، این دستگاه را به شما توصیه می‌کنیم. این کارتخوان دارای قابلیت اتصال به وای فای و پشتیبانی از دو سیم کارت بوده و از یک باتری با ظرفیت بالا پشتیبانی می‌کند. با یکبار شارژ این محصول می‌توانید چندین تراکنش را به سرانجام برسانید.
  • کارتخوان سیار استوک NEW POSE 7210 : اگر از آن دسته از افرادی هستید که محصولی باکیفیت و اقتصادی می‌خواهند، به این گزینه فکر کنید. این محصول در تراکنش‌های بالا عملکر فوق العاده‌ای داشته و از وزنی سبک برخوردار است. از نظر حافظه داخلی هم این محصول در سطح مناسبی قرار دارد و می‌توان به عنوان یک دستگاه اقتصادی روی آن حساب کرد.

هم اکنون پارسه پوز درخدمت شماست تا باکیفیت ترین دستگاه‌های کارتخوان سیار را دراختیار شما قرار دهد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها