رفتن به محتوا
کد خبر 638389

خرید آنلاین بیمه

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که مزایای خرید آنلاین بیمه چیست و آیا این نوع خرید مطمئن است یا خیر؟ همین ابتدا لازم است در این‌باره بگوییم که با تایید بیمه مرکزی هیچ تفاوتی بین بیمه‌نامه‌های فیزیکی و دیجیتال نیست و بدین‌ترتیب با خرید از سایت‌های معتبر، همان بیمه‌نامه را دقیقا دریافت خوهید کرد و شرایط خریداری آسان‌تر و دلچسب‌تری را تجربه می‌کنید.

خرید آنلاین بیمه

در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید تا با خرید آنلاین انواع بیمه آشنا شوید.

خرید آنلاین انواع بیمه

  • بیمه عمر

بیمه عمر از مطمئن‌ترین روش‌ها جهت تامین آینده‌ی مالی هر فرد و خانواده‌ی او است. این بیمه‌نامه‌ با نام‌های بیمه‌ی زندگی و آتیه‌ هم معرفی می‌شود. این بیمه به‌نوعی یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای پشتیبانی مالی افراد با هدف کاهش ریسک‌ مالی زمان بازنشستگی و همچنین برای مواجهه با خطرات پیش‌بینی‌نشده به حساب می‌آید.

بیشتر افراد فکر می‌کنند بیمه عمر برای بیماری‌ها و یا مرگ پوشش‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد، اما لازم است بدانید این بیمه کاربردهای فراوانی دارد.

بیمه عمر چه می‌کند؟

بیمه عمر دو عملکرد متفاوت دارد؛ یکی نقش حفاظتی که شامل دو نوع می‌شود: یکی در شرایط زنده بودن فرد و دیگری در صورت فوت فرد بیمه‌شونده. در پایان قرارداد، در این دو گونه بیمه مبلغ به‌صورت یک‌جا به فرد یا شخص درخواست‌کننده پرداخت می‌شود. علاوه‌بر نقش حفاظتی، بیمه‌ عمر یک کارکرد مهم دیگر هم دارد و آن موضوع سرمایه‌گذاری امن است.

سرمایه‌گذاری بخش بسیار مهم از این نوع بیمه است، یعنی نوعی سرمایه برای بیمه‌گذار به حساب می‌آید و در صورت زنده بودن یا فوت از جانب شرکت بیمه‌کننده به او پرداخت می‌شود.

برای خرید آنلاین بیمه عمر شما به‌راحتی می‌توانید از طریق سایت بیمه شو اقدام کنید.

بیمه شو سامانه خرید آنلاین بیمه

  • بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث خسارت‌های واردشده به اشخاص ثالث یا افرادی غیر از راننده در اثر تصادفات را پوشش می‌دهد. این بیمه به‌طور خاص خسارت‌های جانی و مالی وارده به وسیله نقلیه یا دارایی‌های اشخاص ثالث را جبران می‌کند.

داشتن بیمه شخص ثالث برای وسایل نقلیه موتوری الزامی است و رانندگان باید حداقل این سطح از پوشش بیمه‌ را داشته باشند.

  • پوشش خسارت‌های جانی و مالی

 این بیمه در صورت وقوع تصادف خسارت‌های جانی و مالی اشخاص ثالث را تحت پوشش قرار می‌دهد.

  • حمایت مالی برای بیمه‌گذار

 این بیمه از بیمه‌گذار در برابر هزینه‌های سنگین ناشی از خسارات واردشده به دیگران در تصادفات حمایت مالی می‌کند.

بیمه شخص ثالث به‌عنوان حمایتی اساسی برای رانندگان به شمار می‌رود، زیرا در برابر خسارت‌هایی که ممکن است به دیگران وارد شود، محافظت مالی ارائه می‌دهد و همچنین در بسیاری از کشورها  الزام قانونی است. بیمه شخص ثالث را می‌توان در اسرع وقت به‌صورت آنلاین خریداری کرد.

  • بیمه بدنه

بیمه بدنه یکی از بیمه‌های مربوط به خودرو است و در آن خسارت‌های واردشده به خودرو جبران می‌شود. خرید این بیمه اجباری نیست، اما به دلیل پوشش‌ها و مزایای زیادی که برای خودرو ایجاد می‌کند، باعث شده است خرید بیمه بدنه ضروری تلقی شود.

همچنین این بیمه‌نامه اغلب شامل جبران خسارات ناشی از تصادفات، صدمات ناشی از آتش‌سوزی، سرقت کلی یا جزئی از خودرو و خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی نظیر سیل یا زلزله می‌شود. هر بیمه‌نامه طبق شرایط و تعهداتی که در قرارداد برای آن تعیین می‌شود می‌تواند متفاوت باشد. بنابراین، مهم است که قبل از خرید بیمه بدنه تمام جزئیات و پوشش‌های بیمه‌نامه را به دقت بررسی کنید.

  • بیمه تکمیلی درمان

بیمه تکمیلی درمان نوعی بیمه است که به فرد امکان می‌دهد هزینه‌های پزشکی و درمانی را با مزایای بیشتر از پوشش بیمه اصلی خود در اختیار داشته باشند. بیمه تکمیلی درمان به‌نوعی مکمل برای پوشش بیمه اصلی است و هزینه‌هایی که بیمه اصلی پوشش نمی‌دهد را جبران می‌کند. پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی شامل هزینه‌های بیمارستانی، دارویی، پزشکی، تست‌ها و خدمات درمانی متنوع است. گاهی نیز این بیمه گاهی شامل خدمات اضافه مانند انواع جراحی‌ زیبایی یا عمل‌های تخصصی می‌شود.

 انواع پوشش بیمه تکمیلی درمان شامل پوشش بیمارستانی، پوشش درمانی و پوشش دارویی است. بیمه تکمیلی درمان نیز به‌صورت آنلاین از طریق سایت بیمه شو قابل خریداری است.

  • بیمه زلزله و بیمه آتش‌‌سوزی

بیمه زلزله و بیمه آتش‌‌سوزی به منظور محافظت از املاک و دارایی‌های افراد دربرابر خسارات ناشی از زلزله و آتش‌‌سوزی برقرار می‌شود. این بیمه‌ها برای افراد و سازمان‌ها پراهمیت به شمار می‌رود.

  • بیمه زلزله

این بیمه خسارات و زیان‌های ناشی از زلزله که به ساختمان‌ها، منازل و چیزی که در آن‌ها است می‌رسد را جبران می‌کند. بیمه زلزله از پوشش‌های اضافی بیمه‌آتش سوزی است و در صورت رخداد زلزله، خسارات وارده به بنا و اموال و دارایی‌های موجود در آن را تحت پوشش خود می‌گیرد.

  • بیمه آتش‌سوزی

خسارت‌های ناشی از آتش‌سوزی به بناها و محتویات آن توسط این بیمه‌نامه جبران می‌شود. پوشش این نوع بیمه شامل منازل، ساختمان‌های تجاری و دارایی‌های افراد است. همچنین بیمه آتش‌سوزی خسارات ناشی از دود، آبی که جهت خاموش کردن آتش استفاده شده است و خسارت‌های دیگر مرتبط با حادثه‌ی آتش‌‌سوزی را پوشش می‌دهد.

  • بیمه فرزندان

بیمه فرزندان نوعی بیمه عمر است که در صورت وقوع حوادث ناگوار نظیر بیماری، حادثه یا فوت والدین، منابع مالی و حمایتی برای فرزندان را فراهم خواهد کرد. این بیمه به والدین امکان می‌دهد تا میزان مشخصی پول را در زمان مشخص به فرزندان خود منتقل کنند.

  • بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی جهت پوشش هزینه‌های غیرقابل‌پیش‌بینی ناشی از حوادث غیرمنتظره در سفرها است. بیمه مسافرتی، معمولا خسارت‌های ناشی از کنسل شدن پروازها، هزینه‌های درمان، گم شدن پول و مدارک و … در مسافرت و دیگر موارد این‌چنین را پوشش می‌دهد. لزوم همراه داشتن این نوع بیمه به کشوری که قصد سفر به آن را دارید بستگی دارد.

بیمه مسافرتی خطرات متفاوت و خساراتی که ممکن است در طول سفر برای مسافران رخ دهد را پوشش می‌دهد. در این نوع بیمه، شرکت بیمه تعهد می‌دهد هزینه‌های اضافی مانند درمانی، چمدان یا بار گم‌شده، لغو پرواز و سایر خسارت‌های دیگر که مسافر با آن مواجه می‌شود را تا میزان معینی جبران کند.

  • بیمه شخص ثالث موتور سیکلت

این بیمه مالک یا راننده‌ی موتورسیکلت را در برابر خسارت‌ها و ضررهای مالی و جانی، تحت پوشش می‌گیرد.

این بیمه اغلب شامل پوشش برای خسارت‌های ناشی از تصادفاتی است که ممکن است به دیگران، خودروها یا وسایل دیگر با موتورسیکلت وارد شود. در این بیمه هزینه‌های پزشکی، خسارت به خودروها و وسایل دیگر و هزینه‌های قانونی تحت پوشش قرار می‌گیرد. بیمه شخص ثالث موتورسیکلت از اصلی‌ترین بیمه‌های مرتبط با موتورسیکلت است و برای هر دستگاهی الزامی است. 

بیمه شخص ثالث موتورسیکلت را می‌توان به آسانی و به‌صورت آنلاین در اسرع وقت خریداری کرد.

بیمه شو سامانه خرید آنلاین بیمه

نحوه خرید آنلاین انواع بیمه

در بیمه شو به‌عنوان سامانه آنلاین مشاوره، مقایسه، استعلام قیمت و خرید انواع بیمه شما به آسانی پس از مقایسه‌ی شرایط و پوشش‌ها و مشاوره تخصصی با کارشناسان، می‌توانید با با خیال راحت به خرید آنلاین بیمه و یا تمدید بیمه‌نامه‌ی خود اقدام کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها