رفتن به محتوا
کد خبر 638686

چاپ بنر کربلا با عشق و هنر-تجربه ای متفاوت با چاپ شمس، همراه با ارسال رایگان

در مجموعه چاپ شمس مفتخریم که سالیان سال با بهره گیری از کارمندان مجرب و استفاده از متریال درجه یک توانسته ایم همواره رضایت حداکثری مشتریان محترم را جلب نماییم

سفارش آنلاین طراحی و چاپ بنر کربلا بصورت فوری و با کیفیت بالا

ما در مجموعه چاپ شمس همواره در تلاش هستیم تا با استفاده از بهترین متریال و همچنین بکارگیری افراد مجرب و مسئولیت پذیر خدمات طراحی و چاپ بنر زیارتی کربلا را بدون کم و کاستی و در سریع ترین زمان ممکن با کیفیت بالا انجام داده و با ارسال فوری خدمت شما عزیزان بتوانیم خدمتی شایسته انجام دهیم.

معرفی چاپ شمس و خدمات ویژه آن

ما در مجموعه چاپ شمس مفتخریم که سالیان سال با بهره گیری از کارمندان مجرب و استفاده از متریال درجه یک توانسته ایم همواره رضایت حداکثری مشتریان محترم را جلب نماییم، این رضایت مشتری که همواره خواسته اصلی ما نیز هست بجز تلاش همکاران ما و نظر لطف شما عزیزان، لطف و مرحمت خداوند را نیز شامل میشود و ما همواره تلاش میکنیم که همه روزه بتوانیم به شما سروران گرامی به نحو احسنت خدمت کنیم.

برخی از خدمات اصلی چاپ شمس :

  • چاپ بنر درجه یک
  • چاپ اعلامیه ترحیم
  • چاپ بنر تسلیت
  • چاپ بنر مکه
  • چاپ بنر کربلا
  • چاپ بنر تولد
  • ساخت مهر فوری
  • چاپ روی ماگ
  • چاپ روی تیشرت
  • چاپ روی فرش
  • چاپ روی پازل

رابطه مراسم پیاده روی اربعین و چاپ بنر زیارتی کربلا

مراسم اربعین همواره یکی از مراسم‌های مذهبی مهم در دین اسلام به ویژه شیعیان بوده است که در سال‌های اخیر با شور و اشتیاق فراوان از جانب عاشقان اهل بیت و امام حسین(ع) رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است، پیاده روی اربعین همواره یکی از پرشور ترین مراسم ها بوده که زائرین حرم امام حسین(ع) با پای پیاده و با عشق و توسل به آن حضرت از روز ها قبل خود را به این مکان مقدس میرسانند تا در این روز، عزاداری خود را در این مکان سپری کنند البته خیلی از کسانی که بنا به دلایل مختلف از این سفر جا مونده‌اند و نتوانسته‌اند در کنار عزیزان خود باشند همواره با سفارش چاپ بنر کربلا به استقبال از عزیزان خود می‌روند.

کیفیت و دقت در چاپ بنرهای کربلا

همانطور که عزیزان شما با عشق و علاقه خاصی راهی سفر زیارتی به کشور عراق و حرم امام حسین(ع)، نجف و حرم حضرت عباس(ع) میشوند و شما که برای استقبال از بازگشت زائرین خود سفارش بنر کربلا را مد نظر قرار میدهید ما نیز همواره در تلاش هستیم تا با استفاده از متریال درجه یک و چاپ عالی بتوانیم رضایت شما عزیزان را بدست بیاوریم و با چاپ بنر کربلا درجه یک اعتماد شما را جلب کنیم.

فرایند طراحی تا چاپ بنرهای کربلایی

بنر زیارت کربلا و نجف معمولاً با استفاده از متن‌ها و تصاویر مربوط به اهل بیت (ع) و اماکن مذهبی کربلا و نجف طراحی و تهیه می‌شود. در این بنرها عباراتی مثل «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین» و یا «اللهم عجل لولیک الفرج» به صورت گوناگون و زیبا نمایش داده می‌شوند.

همچنین، بنر زیارت کربلا و بنر زیارت نجف ممکن است شامل تصاویر ائمه اطهار (ع)، حرم حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع)، حرم حضرت امام علی (ع) و قبور شهدای کربلا و یا مناظر زیبای مربوط به این شهر مقدس باشد.

بنر زیارت کربلا در ایام مخصوصی مانند ماه محرم و اربعین بیشتر دیده می‌شود. اهالی شیعه با نصب این بنرها در مساجد، حسینیه‌ها، خانه‌ها، خیابان‌ها و سایر اماکن عمومی سعی می‌کنند اهمیت و ارزش زیارت به این مکان مقدس را بیشتر به نمایش بگذارند.

سفارش چاپ بنر کربلا، نجف بصورت فوری در مجموعه چاپ شمس صورت میگیرد، شما عزیزان میتوانید با سفارش بنر کربلا در مجموعه چاپ شمس، بنر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید، برای سفارش بنر کربلا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای چاپ شمس و خدمات ویژه آن

از مزایای چاپ شمس نسبت به سایر چاپخانه‌های آنلاین میتوان گفت : ارسال فوری بنر، ارسال رایگان بنر، چاپ فوری و اختصاصی بنر، طرح‌های متنوع و بروز، کیفیت چاپ بالا، استفاده از بنر خارجی با کیفیت، پاسخگویی سریع، کارمندان متعهد و آموزش دیده، این ویژگی‌ها هست که چاپ خانه آنلاین شمس را نسبت به سایر رقبا متمایز میکند.

نحوه سفارش و ارسال رایگان بنرها

این روز ها با پیشرفت فناوری اطلاعات و اینترنت و رونق کسب و کارهای اینترنتی، اکثریت جامعه با استفاده از روش آنلاین سفارش‌های چاپ بنر خود را ثبت میکنند، ما نیز در چاپ شمس با در نظر گرفتن این مطلب و ارزش قائل شدن برای وقت مشتریان عزیز سایت چاپ شمس را راه‌اندازی نموده و شما با خیالی آسوده و راحت و با صرف کمترین زمان ممکن میتوانید متنوع ترین و جدیدترین طرح‌های بنر کربلا را در سایت چاپ شمس مشاهده نموده و طرح خود را انتخاب کنید، طرح‌های بنر کربلا در سایت چاپ شمس همگی لایه باز هستند و امکان تغییر و ویرایش متن نیز وجود دارند، پس از انتخاب طرح میتوانید با تماس گرفتن یا پیام دادن در شبکه‌های اجتماعی به کارشناسان ما سفارش خود را ثبت کنید به اینگونه که طراحان ما ابتدا پیشنمایش از طرح را آماده میکنند و برای شما ارسال میشود و اگر طرح بنر کربلا را تایید کنید سپس بنر زیارتی کربلا متعلق به شما در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین جنس بنر و چاپ درجه یک چاپ خواهد شد و بصورت فوری و با ارسال رایگان در شهر تهران به دست شما عزیزان می‌رسد.

تضمین رضایت مشتریان در چاپ شمس

خوشبختانه میتوانیم با افتخار بگوییم تا به امروز توانسته ایم رضایت حداکثری مشتریان محترم و عزیز را براورده کرده باشیم، این رضایت مشتریان ناشی از عملکرد مناسب همکاران ما و استفاده از جنس درجه یک، فوریت چاپ و ارسال فوری و رایگان و در نظر گرفتن سلیقه مشتریان است.

چاپ و نصب بنرهای کربلا

ممکن است شما بخواهید بنر کربلا سفارش دهید اما در آن محل حضور نداشته باشید یا وقت کافی برای نصب بنر کربلا نداشته باشید، ما در چاپخانه شمس این امکان را فراهم کرده ایم تا درصورت نیاز بنر کربلایی چاپ شده را در آدرس شما نصب کنیم که البته نصب بنر هزینه‌ای جداگانه بابت نصب دارد ولی همچنان ارسال رایگان است.

سایز بنر‌های کربلا

سایز بنر‌های کربلا میتواند متفاوت و در هر سایزی که شما بخواهید طراحی و چاپ شود ولی به طور کلی بنر‌های کربلا به دو دسته بنر کربلای استندی و بنر کربلا دیواری تقسیم بندی میشوند، سایز بنر کربلا ایستاده دومتر در نود سانتی متر است که سایز استاندارد بنرهای استندی است که بر روی پایه استند قرار میگیرد، بنرهای دیواری کربلایی در سایزهای متفاوتی چاپ میشوند ولی به طور کلی میتوان گفت سایز استاندارد و سایز اکثر بنرهای کربلایی دو متر در هفتاد و سه متر در هشتاد سانتی متر است، امیدواریم تونسته باشیم در رابطه با سایز بنر کربلا شما را به درستی راهنمایی کرده باشیم.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها