رفتن به محتوا
کد خبر 638772

طراحی ویلا

شما در مجموعه هفت شهر آریا میتوانید با هر بودجه و سلیقه‌ای درخواست طراحی ویلای رویاهایتان را ارائه دهید.

درخواست و تمایل به طراحی ویلا این روزها در اکثر جوامع باب شده است. برخی از این ویلا ها دارای طبقات و برخی به صورت کاملا ویلایی طراحی میشوند. چیزی که نقطه نظر تمام مهندسین مشاور ساختمان در طراحی ویلا میباشد، مستقل بودن اینگونه ساختمان‌های مسکونی است.

اغلب مهندسان مشاور ساختمان ویلا را برای قشر پردرآمد و مناطق مرفه شهرها و شهرستان‌ها طراحی میکنند. با این حال شما در مجموعه هفت شهر آریا میتوانید با هر بودجه و سلیقه‌ای درخواست طراحی ویلای رویاهایتان را ارائه دهید. ما در این مجموعه با به کارگیری مهندسین مشاور و معماران خلاق ویلایی لوکس، مدرن و با کیفیت را با کمترین هزینه ممکن برای شما طراحی خواهیم کرد. همچنین در تمامی مراحل از طراحی ویلا تا دریافت مجوز‌های لازم و ساخت و اجرای ویلا کنار شما خواهیم بود.

در ادامه این متن از هفت شهر آریا میخواهیم با اصول و نکاتی که هنگام طراحی ویلا باید در نظر داشته باشید، آشنا شویم. با ما همراه باشید.

نحوه و سبک طراحی ویلا

توجه به درخواست مشتری در طراحی ویلا

بهترین راه برای متوجه شدن نیاز‌های مشتری از نحوه و سبک طراحی ویلا، پرسیدن از خود او است. مهندسین مشاور ما در مجموعه هفت شهر آریا، با ارائه مثال‌ها و نشان دادن نمونه کارهای اجرا شده، از سبک و نیاز‌های درخواستی مشتری مطلع خواهند شد. شما میتوانید طراحی‌های مورد علاقه تان که در فضای مجازی یا اینستاگرام دیده اید را به مهندسان مشاور مجموعه نشان دهید تا بیشتر با سلیقه و سبک مورد نظر شما آشنا شوند.

علاوه بر تمایلات و درخواست‌های مشتری، مهندسین مشاور با توجه به خط ذهنی و الگوهای استاندارد، میتوانند طراحی ویلا را به بهترین شکل انجام دهند. در این مجموعه هیچ دیزاین و طراحی بدون تایید مشتری انجام نخواهد شد. تمامی پیشنهاد ها با کارفرمایان چک شده و سپس به یک طراحی نهایی خواهیم رسید.

بازدید از موقعیت زمین

با توجه به تجربه بالای مهندسین مشاور ساختمان در طراحی ویلا، بازدید از سایت یکی از کلیدی ترین اقدامات اولیه برای یک طراحی بی نظیر است. مهندسان مشاور ما به محل زمین و جایی که قرار است ویلا ساخته شود مراجعه خواهند کرد و به صورت حضوری زمین را مورد بررسی قرار خواهند داد. تمامی ویژگی‌های زمین، جهت باد، جهت تابش نور خورشید، نوع و شرایط خاک، توپوگرافی و فضای سبز محیط یادداشت میشود.

همچنین مهندسین مشاور به بافت اطراف ویلا و ساختمان‌های اطراف آن نگاهی می‌اندازند تا به صورت حدودی با قوانین و الگوهای محیطی آشنا شوند.

طراحی مدرن ویلا

طراحی ویلا خلاقانه

آقای ویل گمپرتس که نویسنده، روزنامه نگار و کارشناس هنری میباشد، در کتاب مانند یک هنرمند فکر کنید، سعی در معرفی ذهنیت هنرمندان به کارآفرینان داشته است. او سالهاست در حوزه هنر فعالیت میکند و با هنرمندان بسیار زیادی رابطه نزدیک دارد. از همین رو معتقد است که هنرمندان در ناخودآگاه خود مانند یک فرد حرفه‌ای و خلاق فکر میکنند. او در مقدمه کتاب خود مینویسد: تا به حال با هنرمندی برخورد نکرده ام که نسبت به محیط اطرافش بی تفاوت باشد. آن‌ها همیشه در مورد چیزی کنجکاو هستند.

مهندسین مشاور ما در مجموعه هفت شهر آریا، از این قاعده هنرمندان خارج نیستند. طراحی ویلا و دیزاین آن یک هنر است و هنرمندان ما با توجه به سبک و سلیقه شما، خلاقانه ترین دیزاین را به شما ارائه خواهند داد.

اتود یا طراحی اولیه

اتود یا طراحی اولیه ویلا، به طراحی دستی و سریعی میگویند که به سادگی ایده‌ها، فضاها و رابطه بین آن‌ها را نشان میدهد. مهندسان مشاور قبل از شروع طراحی ویلا، طرح‌های اولیه و اتود هایی را از ایده‌های خلاقانه شان به مشتریان ارائه میدهند.

در این طراحی اولیه شما به خوبی می‌توانید موقعیت و جهت گیری فضاهای داخل اتاق، فضای سبز بیرون و تا حدودی سبک نمای ویلا را ببینید.

طراحی پلان ویلا

مرحله بعدی مهمترین و کلیدی ترین مرحله از پروسه طراحی ویلا است. لوئی کان در بخشی از سخنرانی خود در کنگره بین المللی معماری مدرن در سال 1959 گفت: هر فضا متناسب با کاربردش باید معنای خاص خود را داشته باشد. از همین مفهوم است که بدن بیرونی، بدن درونی و احساس فضایی و رسیدن به چیزی ارزشمند حاصل میشود.

در واقع همانطور که مهندسان مشاور در طراحی ویلا به آن فکر میکنند، پلان و فضاهای داخلی و خارجی یک ویلای مسکونی باید یکپارچه و به هم مرتبط باشد. در طراحی پلان ویلا ما به عنوان طراح با توجه به تعداد نفرات خانواده، ابعاد و اندازه زمین، کاربری فضاها و صد ها فاکتور دیگر، سعی میکنیم در حین حفظ یکپارچگی ویلایی گرم، صمیمی و امن را برای شما طراحی نماییم.

طراحی فضای سبز ویلا

نورپردازی در طراحی ویلا

اغلب افرادی که برای طراحی ویلا درخواست میدهند، میخواهند از شلوغی و هیاهوی شهر فرار کرده و از آرامش و منظره‌های طبیعت لذت ببرند. طراحی ویلا با دیوار‌های زیاد و نمای بیرونی سنگین، ممکن است از بیرون بسیار یونیک، لوکس و منحصر به فرد به نظر بیاید. در حالی که به محض وارد شدن به آن فضایی دلگیر و غیر قابل تحمل خواهد داشت. اغلب ویلاهای امروزی در فضایی سرسبز و خارج از شهر ساخته میشوند. قرار دادن پنجره‌های بزرگ، سرتاسری و زیاد، علاوه بر وارد کردن نور به ویلا باعث زیبا تر شدن طراحی ویلا خواهد شد.

اساسی ترین موضوع در حوزه طراحی ویلا و علم معماری نور است. نور همواره به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از درک فضا و احساس فضایی به مهندسین مشاور کمک میکند. همچنین بهره‌برداری از پنجره‌های بزرگ باعث ایجاد یک منبع عالی برای تهویه طبیعی نیز خواهد شد.

طراحی فضای سبز

طراحی فضای سبز یکی دیگر از فاکتورهای مورد بحث در طراحی ویلا است. ما در مجموعه هفت شهر آریا با بهره گیری از تیم متخصص فضای سبز، کاربردی ترین حیاط و منظره را برای شما طراحی خواهیم کرد. شما میتوانید با توجه به بودجه، محدودیت ها و ابعاد و اندازه ویلا، از انواع المان‌های کاربردی برای فضای سبز ویلایتان بهره مند شوید. المان‌هایی مانند آلاچیق، استخر، پرگولا، باغچه و پاسیو، تراس‌های سرپوشیده، آشپزخانه و بار و... همگی جزو المان‌هایی هستند که توسط تیم حرفه‌ای ما طراحی و دیزاین میشوند.

کلام پایانی

فاکتورهای زیادی وجود دارند که در طراحی ویلا باید به آن‌ها فکر کرد. در متن بالا برخی از مهمترین فاکتورهایی که مهندسین مشاور مجموعه به آن‌ها دقت میکنند را بیان کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه درخواست طراحی ویلا و هزینه‌های آن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها