رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 638939

جواب پزشکیان به منتقدان کابینه

ساعت 24 - آیا جریان انتقادی که باور دارد وزیران انتخاب شده از سوی مسعود پزشکیان چیزی نیست که شورای راهبری به وی پیشنهاد کرده بود سر باز ایستادن دارد؟ واقعیت این است که این جریان نمی‌تواند تا آخر ادامه یابد.

منتقدان به ویژه آن‌هایی که در ستادها و کمیته‌های انتخابات و شورای راهبری فعالیت داشتند باید در جایی بایستند و تکلیف خود را با پزشکیان روشن کنند.  بسیاری از منتقدان به پزشکیان می‌گویند باید با شهروندان با روشنی گفت‌وگو و واقعیت را درباره انتخاب‌های انجام‌شده بازگو کند. آیا چنین اتفاقی می‌افتد؟ مسعود پزشکیان در دیدارهای جداگانه با اعضای مجلس گفته است: «این فهرست براساس اعتقاد عمیق دولت چهاردهم به خردجمعی، همفکری و تعامل با همه جریانات سیاسی تهیه شده است و دلیل اینکه در این فهرست حتی اسامی افرادی که در انتخابات به نامزدهای رقیب رای داده بودند نیز دیده می‌شود، همین اعتقاد عمیق به ضرورت وفاق ملی است.»  آیا این پاسخ قابل قبول است؟ کارشناسان و منتقدان باور دارند این جواب متقاعدکننده‌ای نیست. اما باید گفت پزشکیان حرف آخر را زده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
  • معتمدی
     - ۱ ماه پیش

    بهتر بود سطر آخر را ساعت 24 می‌نوشت حرف آخر خودش را زد، که البته حرف آخر نیست! حرف آخر را مردم می‌زنند! امیدوارم درج فرمایید.

نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها