رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 639246

خداحافظی باگذر گردشگری خیابان سی تیر

ساعت 24 - بازگشت غرفه‌های غذا در محور گذر گردشگری خیابان سی تیر با توجه به چالش‌ها و مشکلات این محدوده غیرممکن بوده و مدیریت شهری بنا دارد تا مناطق دیگری از تهران را به گذر گردشگری اختصاص دهد.

به گزارش تسنیم، پروژه سنگفرش خیابان "سی تیر" که به خیابان ادیان یا سیاست یا موزه هم معروف است در مدیریت شهری گذشته و در نوروز 95 با عنوان کف‌سازی و آرام‌سازی این معبر در راستای ساماندهی میدان مشق و سردر باغ ملی توسط شهرداری تهران آغاز شد.

پس از سنگ‌فروش کردن خیابان سی تیر، شهرداری منطقه 12 طرحی را برای حضور اغذیه‌فروشان در خیابان سی تیر اجرا کرد و مکانی را فراهم کرد تا شهروندان بتوانند در این خیابان حاضر شوند و اقدام به فروش محصولات خود با تمرکز بر مواد غذایی عمدتاً در قالب فست‌فود کنند.

از آن ایام و در پی این تصمیم، خیابان "سی تیر" رنگ‌وروی جدیدی گرفت و سیل شهروندان بود که هر روز و هر شب به‌هوای قدم زدن و خرید در "خیابان غذای تهران" یا همان استریت فود تهران راهی این خیابان تاریخی تهران می‌شدند.

ناگفته نماند که غرفه‌ داران نیز هزینه بسیار بالایی را از مراجعه کنندگان در این محل اخذ می‌کردند و عنوان داشتند که اجاره بسیار سنگینی و میلیونی را بابت اجاره 5 الی 6 متری غرفه‌ها به پیمانکار شهرداری تهران پرداخت می‌کنند و آن‌ها ناچار هستند که موادغذایی خود را با قیمت بیشتری عرضه کنند.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها