رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 639257

ضرورت اطلاع رسانی لحظه ای به افکار عمومی

ساعت 24 - فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: خواهش می‌کنم که آقای رئیس جمهور لحظه به لحظه افکار عمومی را در جریان تصمیمات بگذارد. این تصمیماتی که گرفتند و می‌گیرند حتماً یک دلایل منطقی داشته است، آن را به هواداران خودشان و به افکار عمومی توضیح دهند.

محمود میرلوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا‌،‌ درباره ترکیب وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: آقای پزشکیان یک مسیری را انتخاب کردند که تشکیل شورای راهبری، کمیته‌ها و کارگروه‌ها بود و این کار منسجم برای اولین بار صورت گرفت، بر اساس نظرات این کمیته‌ها لیست‌هایی فراهم شد که خدمت رئیس‌جمهور ارائه کردند. حدود پنجاه درصد این افراد به دولت راه پیدا کردند. رای‌دهندگان به خصوص بخش اصلاح‌طلبان و حتی آن‌هایی که در مقابل دعوت به شرکت در انتخابات، مقاومت کردند، منتقد هستند. بنای آقای رییس‌جمهور بر این بود که دولت اجماع ملی تشکیل دهند، این دولت اجماع ملی باید آرا تقریباً سه بخش داشته باشد. در این سه بخش آن ۵۰ درصدی که مرحله دوم هم نیامدند، باید در نظر گرفته می‌شدند. آقای رئیس جمهور هم گفتند که من می‌خواهم سخنگوی بی‌صدایان باشم.

وی افزود: در تمام دنیا اکثریت وقتی پیروز می‌شود به خودش حق می‌دهد که درباره سیاست‌های کشور و رویکردهای آن، مسائل اقتصادی و مسائل داخلی و خارجی تصمیم‌گیری کند. آقای پزشکیان تاکید کردند که من نمی‌خواهم این کار را انجام دهم اما رقیب ایشان این کار را انجام دادند یعنی جریان جبهه پایداری در انتخابات مجلس این کار را انجام داد. با اینکه بعضاً قول دادند که نماد ملی خواهند شد ولی ملاحظه می‌کنید که جبهه پایداری همچنان در مجلس خودنمایی می‌کند.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها