رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 639299

پزشکیان نباید ظریف را هیچ وقت فراموش کند

ساعت 24 - یک نماینده مجلس گفت: پزشکیان نیروهایی مثل ظریف که خدمت و تلاش کردند تا ایشان رای بیاورند را هیچ وقت فراموش نکند. مردم رای دادند اما نقش ظریف را هم نمی‌شود کتمان کرد.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با ر ایلنا، درباره این‌که تاکید رئیس جمهور همواره بر ابن بوده که پایبند به اجرای برنامه هفتم توسعه است، گفت: یکی از چالش‌های بین دولت‌ها و مجالس همواره این بوده که ما یک برنامه داشتیم و یک برنامه هم رئیس جمهور می‌آورد اما یک رئیس جمهور پیدا شده که می‌گوید من برنامه نمی‌آورم و می‌خواهم این برنامه را اجرایی کنم و از این مساله باید استقبال کرد.

نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی درباره جلسات رای اعتماد اظهار داشت: هر چقدر رو به جلوتر رفتیم فضا مثبت‌تر و به نفع دولت شد.

وی در پاسخ به این که حضور افرادی همچون ظریف در کنار رئیس جمهور چقدر می‌توان مثمرثر باشد، بیان کرد: مردم رای داده‌اند نقش ظریف را هم نمی‌شود کتمان کرد این که یک مشکل حقوقی پیدا شد یک حرف دیگری است، این که مردم را نباید فراموش کرد بحث دیگری؛ آقای پزشکیان باید نیروهایی مثل آقای ظریف که خدمت و تلاش کردند تا ایشان رای بیاورند را هیچ وقت فراموش نکند.  

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها