رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 639416

خارج شدن مرجعیت رسانه ای از کشور

ساعت 24 - بربریان می‌گوید: چالش اول حوزه اطلاع رسانی و رسانه که در پیش روی دولت پزشکیان وجود دارد، خارج شدن مرجعیت رسانه‌ای و انتقال آن به رسانه‌های خارج از کشور است که از دولت‌های قبل به ارث برده شده.است.

محمد جواد بربریان، مدیر مسئول سایت اعتدال در بیان مهمترین چالش‌های حوزه اطلاع رسانی و رسانه که در پیش روی دولت پزشکیان وجود دارد، به شفقنا می‌گوید: مهمترین چالش اطلاع رسانی در دولت جدید، را می‌توان در چند مولفه دسته بندی کرد.

چالش اول خارج شدن مرجعیت رسانه‌ای و انتقال آن به رسانه‌های خارج از کشور است که از دولت‌های قبل به ارث برده شده. متاسفانه چندین سال است که مرجعیت رسانه‌ای ما از کشور خارج شده است و مردم اطمینان کافی به رسانه‌های داخل کشور (اعم از دولتی، خصوصی و یا حکومتی) را ندارند.

یکی از دلایل این عدم اعتماد فشارهای سنگینی است که در سال‌های گذشته به رسانه‌ها وارد شده و دچار خودسانسوری شده‌اند، نمی توانند صدای مردم باشند و به روابط عمومی دولت ها و ارکان دولت ها تبدیل شده‌اند. حاکمیت و دولت آقای پزشکیان اگر می‌خواهند حرکتی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… انجام دهند نیاز به رسانه‌ها برای تشریح دستاوردهای دولت و حاکمیت به مردم و در مقابل ارائه دیدگاه‌های مردم به دولت دارند، در غیر این صورت کارشان پیشرفتی نخواهد داشت.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها