رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 639557

سخنگوی دولت به زودی انتخاب می‌شود

ساعت 24 - معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: فکر می‌کنم ان‌شاالله در اولین جلسه هیئت دولت که روز چهارشنبه است سخنگوی توانمندی را هیئت دولت به تصویب برساند و معرفی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، محمدجعفر قائم‌پناه معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگویی درخصوص برنامه‌های دولت چهاردهم عنوان کرد: از مجلس شورای اسلامی برای حمایت تمام قد از اعضای کابینه که قدم مثبتی در جهت وفاق ملی بود قدردانی می‌کنیم. دولت چهاردهم دولت وفاق ملی نام گرفته، در واقع وفاق و توافق که در مقابلش تعارض و عدم سازش و اختلاف است.

وی افزود: همان‌طور که آقای پزشکیان بار‌ها در مناظرات و در سخنرانی‌های مختلف تاکید داشتند که یک‌گروه و یک‌دسته نمی‌تواند کشور را اداره کند و با دعوا نمی‌شود مملکت را اداره کرد، وفاق بر این مبنا بود که باهم سازگار باشیم و وقتی در جایی منازعه و دعوا هست، توافق می‌کنیم. این توافق به این معناست که همه بر سر اصولی مشترک و اصولی سازگار با اهداف خودمان توافق می‌کنیم که کشور را چگونه اداره کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: چهل و پنج سال است که از انقلاب می‌گذرد، ما معتقدیم جایگاه ایران، جایگاهی باید بالاتر و والاتر از این جایی که هست باید باشد. جایگاه ایران عزیز ما باید بیش از اینها باشد و مردم ما باید بهتر از این زندگی کنند. برای رسیدن به این هدف باید حول یک محور و هدفی ما سازش کنیم، توافق کنیم با هم‌دیگر، چه سازشی بهتر و والاتر از چشم‌ اندازی که مقام معظم رهبری در 20 سال پیش ترسیم کردند.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها