رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 640056

منبع مطلع در ایران: تهران با ترامپ مذاکره خواهد کرد

ساعت 24 - پیروزی ترامپ در انتخابات ماه نوامبر بر پیچیدگی وضعیت موجود اضافه خواهد کرد. اما منبع مطلع در ایران می‌گوید اگر ترامپ مجددا به قدرت برسد تهران علاقمند به مذاکره با او خواهد بود، به این امید که شخصیت معامله گر وی بتواند گشایشی برای انعقاد یک توافق ایجاد کند.

فایننشال تایمز در یادداشتی نوشت: مراسم تحلیف ریاست جمهوری قرار بود لحظه باشکوه آغاز به کار مسعود پزشکیان در مسند ریاست جمهوری باشد؛ اما این لحظه با یک ترور دراماتیک که ایران را در وضعیت جنگی قرار داد در خاطره‌ها خواهد ماند.

به گزارش سرویس سیاست خارجی انتخاب، در ادامه این مطلب آمده است: روز ۳۰ جولای بود و تعدادی از میهمانان خارجی در پارلمان ایران گرد هم آمده بودند تا در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، اولین رئیس جمهور اصلاح طلب ایران در دو دهه اخیر شرکت کنند. رئیس جمهور ۶۹ ساله‌ای که در انتخاباتی زودهنگام به قدرت رسیده بود وعده حل پرونده هسته‌ای ایران با ایالات متحده و قدرت‌های اروپایی را داده بود، به این امید که تحریم‌ها برداشته شود.

پزشکیان در جمع مقام‌هایی از اتحادیه اروپا، چین، روسیه و دولت‌های عربی گفت: «تا زمانی که تحریم‌های ظالمانه برداشته نشود، من آرام نخواهم نشست... ما می‌خواهیم روابط اقتصادی مان را با جهان عادی کنیم.».

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها