رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 640181

اعلام ترکیب تیم ملی با چند انتخاب جالب

ساعت 24 - امیر قلعه نویی ترکیب تیم ملی را در حالی اعلام کرد که مهدی طارمی در اولین بازی مرحله مقدماتی کاپیتان شده تا در ورزشگاه فولادشهر دیدار خاص و جالبی را پشت سر بگذارد.

به گزارش “ورزش سه”این در حالی است که نکته ویژه ترکیب تیم ملی حضور دو بازیکن جوان، امین حزباوی و اریا یوسفی است که در خط دفاعی تیم ایران از ابتدا به میدان خواهند رفت.

شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تیم تراکتور هم جلوتر از کنعانی فیکس شده و در سمت چپ نیز میلاد محمدی، خرید جدید پرسپولیس، بازی خواهد کرد. [

حضور امید نورافکن در پست هافبک دفاعی از نکات جالب ترکیب تیم ملی است. نورافکن که این فصل به عنوان بازیکن سرباز به ملوان پیوسته، در ترکیب اصلی قرار دارد و سامان قدوس، علی قلی‌زاده و مهدی قایدی هم روی دست او بازی خواهند کرد.

زوج خط حمله تیم ایران با مهدی طارمی و سردار ازمون تشکیل شده است. طارمی بعد از انتقال به وورتو تبدیل به کاپیتان تیم ایران شده و سردار هم برای اولین بار به عنوان بازیکن شباب الاهلی پای به اردو می‌گذارد.

ترکیب تیم ایران به این شرح است:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، امین حزباوی، اریا یوسفی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سامان قدوس، علی قلی زاده، مهدی طارمی، سردار ازمون و مهدی قایدی

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها