رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 640292

چگونه از روبیکا درآمد کسب کنیم؟

روبیکا یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی است که به‌دلیل تعداد کاربران قابل توجه خود، یکی از فرصت‌های عالی برای کسب درآمد کسب‌وکارها محسوب می‌شود.

 

کسب درامد از روبیکا

روبیکا یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی است که به‌دلیل تعداد کاربران قابل توجه خود، یکی از فرصت‌های عالی برای کسب درآمد کسب‌وکارها محسوب می‌شود. روش‌های متعددی برای کسب درآمد از روبیکا وجود دارند که تبلیغات در روبیکا یکی از آن‌ها است. در ادامه با بهترین روش‌های کسب درآمد از این پیام‌رسان آشنا خواهید شد.

تا حالا عبارت بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی به گوش‌تان خورده است؟

کلید کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی در مفهومی به نام بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نفهته است. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یا سوشال مدیا مارکتینگ به یکی از شاخه‌های محبوب بازاریابی دیجیتال گفته می‌شود. کسب و کارها با این روش بازاریابی امکان خواهند داشت تا کسب و کار خود را در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار تبلیغ کنند؛ موجب افزایش آگاهی از برند شوند و خدمات یا محصولات خود را بفروشند.

البته افزایش فروش یا شناخته شدن برند شما در شبکه‌های اجتماعی تنها دلیل لزوم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و اهمیت بازاریابی آن نیست. شما می‌توانید با فعالیت در شبکه اجاماعی که مخاطبانتان در آن حضور دارید، با آن‌ها ارتباط مستقیم برقرار کنید و علایق آن‌ها، دغدغه‌ها و ارزش‌هایشان را بهتر بشناسید تا بتوانید استراتژی بازاریابی هدفمندتری داشته باشید.

همچنین شبکه‌های اجتماعی بستری مناسب برای ارجاع مشتریان به وبسایت کسب و کار شما و افزایش ترافیک هستند. این استراتژی می‌تواند درنهایت به افزایش رتبه وبسایت‌تان منجر شود. برای آغاز فعالیت در شبکه‌های اجتماعی حاضرید؟

روبیکا

روبیکا؛ یک پلتفرم شبکه احتماعی داخلی

سوپر اپلیکیشن روبیکا یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی داخلی به حساب می‌آید که بیشتری آمار کاربران را میان اپلیکیشن‌های پیامرسان داخلی به خود اختصاص داده است. این اپلیکیشن امکانات زیادی دارد که ترافیک رایگان برای مشتریکن ایرانسل و همره اول تنها یکی از مزایای آن محسوب می‌شوند.

از مهم‌ترین امکانات روبیکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال پیام؛ شما می‌توانید با کمک روبیکا برای مخاطبین خود پیام‌های متنی و چندرسانه‌ای ارسال کنید.
  • تماس صوتی و تصویری؛ این پیام‌رسان امکان برقراری تماس صوتی و تصویری را برای کاربران خود فراهم کرده است.
  • ایجاد کانال و گروه؛ به منظرو تعامل بیشتر با مخاطبین یا تولید محتوا، این امکان را خواهید داشت که در روبیکا گروه ایجاد کنید یا کانال بسازید.
  • به اشتراک‌گذاری تصاویر و محتوای چندرسانه‌ای؛ شما می‌توانید در سرویس روبینو، درست مانند اینستاگرام، فیلم و عکس‌های موردنظرتان را با مخاطبین به اشتراک بگذارید.
  • پخش موسیقی، فیلم و سریال؛ یکی از امکانات پرطرفدار روبیکا این است که به کاربران اجازه می‌دهد فیلم و سریال ببینند یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند.
  • پرداخت و خرید؛ این بخش از امکانات، برای کسب درآمد از روبیکا و فالیت کسب‌وکارها محبوبیت زیادی دارد. شما می‌توانید در این اپلیکیشن تراکنش مالی انجام دهید یا کالا و خدمات خود را بفروشید.

چرا باید از روبیکا غافل نشد؟ روبیکا چه مزیتی برای کسب و کارهای داخلی دارد؟

تنوع کاربران روبیکا بیش از چیزی است که فکرش را بکنید و تعداد قابل توجه مخاطبین این شبکه اجتماعی و پیام‌رسان داخلی، از این پیا‌رسان بستری مناسب برای تبلیغات و افزایش فروش می‌سازد.

از مهم‌ترین مزایای تبلیغات در روبیکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بازار هدف مشخص و در دسترس

از آن‌جایی که روبیکا پیام‌رسانی داخلی است، کاربران آن همگی از جمعیت بومی ایران هستند و این ویژگی‌، به شما اطمینان خواهد داد که به بازار هدف خود دسترسی دارید و تمام محتوای تولید کسب و کار شما، توسط مخاطبین هدفتان مشاهده می‌شود.

  1. هزینه مناسب

تبلیغات در روبیکا معمولا با هزینه‌ای بسیار پایین‌تر از تبلیغات در سایر شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود. شما می‌توانید با کمک گرفتن از سرویس تبلیغات در روبیکای یکتانت، به هزینه‌ای کاملا مقرون‌به‌صرفه به سادگی کمپین تبلیغاتی خود را در این شبکه اجتماعی اجرا کنید.

  1. امکانات مناسب برای تولید محتوا و بازاریابی

روبیکا امکانات زیادی برای بازاریابی و تولید محتوا در اختیار کاربران و کسب‌وکارها قرار داده است. شما می‌توانید از روبینو، فروشگاه روبیکا، کانال، تبلیغات هدفمند در روبیکا و ارسال پیام در گروه‌ها برای شناسایی محصولات و خدماتتان به کاربران کمک بگیرید.

  1. اطلاعات در دسترس و قابل سنجش

علاوه‌بر امکان تبلیغات هدفمند، شما می‌توانید اطلاعات مربوط به هر کمپین بازاریابی خود را به‌طور دقیق دریافت کنید و کمپین‌های بازاریابی خود را بسنجید.

  1. امکان خرید مستقیم کالا و خدمات از روبینو

شما می‌توانید در روبیکا صفحه روبینو بسازید و توسط امکانات آن، کالای موردنظرتان را در معرض دید مخاطبین کسب و کارتان قرار دهید. کاربران می‌توانند در صورت تمایل، روی کالا کلیک کنند و مستقیما به صفحه فروشگاه هدایت شوند. این امکان به کاربران کمک می‌کند تا بدون هیچ مشکل خاصی و با سرعت، خرید خود را نهایی کنند.

چگونه از روبیکا کسب درآمد کنیم؟

روش‌های زیادی برای کسب درآمد از روبیکا وجود دارد. شما می‌توانید از روبیکا کمک بگیرید تا کالا و خدماتتان را بفروشید یا از کانال و صفحه روبینوی خود برای افزایش مخاطب و دریافت سفارش تبلیغات استفاده کنید.

فرقی ندارد قصد شما از فعالیت این اپلیکیشن چیست؛ آیا می‌خواهید با تبلیغات در روبیکا به افزایش سود و فروش‌ خود کمک کنید یا اینکه با تولید محتوا، مخاطبین بیشتری پیدا کنید؛ نکته حیاتی برای فعالیت در روبیکا این است که به‌طور منظم و با ریتمی ثابت، محتوای ارزشمند و جذاب تولید کنید. تولید محتوا در روبیکا در کانال، گروه یا روبینو به شما کمک خواهد کرد به خوبی دیده شوید و مخاطبین زیادی پیدا کنید.

بازاریابی در روبیکا

همچنین لازم است تعامل خوبی با مخاطبین خود داشته باشید. از طریق نظرسنجی، پرسشنامه یا سایر روش‌های ارتباطی، می‌توانید ذائقه مخاطب را بشناسید و به این ترتیب، کمپین‌های تبلیغاتی یا بازاریابی خود را هدفمندتر اجرا کنید.

البته فرم اول کسب درآمد از روبیکا، یعنی ارائه تبلیغات در این اپلیکیشن، محبوبیت بیشتری دارد و به شکل وسیعی اجرا می‌شود. شما می‌توانید با تبلیغات کالا یا خدمات خود در روبیکا به افزایش فروش‌تان کمک کنید و کسب و کارتان را گسترش دهید.

تبلیغات در روبیکا عموما با پین کردن محتوای کسب و کار شما در صفحه اصلی این اپلیکیشن و پیشنهاد به کاربران انجام می‌شود. البته شما می‌توانید محتوای مدنظرتان را به شکل بنری هم در کانال‌های دیگر تبلیغ کنید.

از آنجایی که اپلیکیشن روبیکا امکانات زیادی را برای هدفمند کردن تبلیغات در اختیار کاربران قرار می‌دهد، لازم است با توجه به نوع مخاطبین خود و ماهیت کسب و کارتان، بهترین شکل تبلیغات را انتخاب کنید تا به هدف برسید.

شما می‌توانید با سفارش تبلیغات روبیکا در یکتانت، از امکان مشاوره با کارشناسان ما بهره‌مند شوید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن، به نتیجه برسید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها