رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 640311

استعفای عشقی پذیرفته شد/ انتخاب رئیس جدید به روز سه‌شنبه موکول شد

ساعت 24- شورای عالی بورس با استعفای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار موافقت کرد و انتخاب رئیس جدید به جلسه بعدی شورای عالی بورس در روز سه‌شنبه، موکول شد.

در پی استعفای صبح امروز مجید عشقی - رئیس (سابق) سازمان بورس و ارواق بهادار، عصر امروز، شنبه ۱۷ شهریورماه، نشست فوق‌العاده شورای عالی بورس با هدف بررسی استعفای مجید عشقی و با ریاست عبدالناصر همتی - وزیر امور اقتصادی و دارایی، در محل وزارت اموراقتصادی و دارایی، برگزار شد. در این نشست موضوع استعفای مجید عشقی - رئیس (سابق) سازمان بورس و اوراق بهادار، مورد بررسی قرار گرفت و پذیرفته شد.

همچنین، در جلسه امروز شورای عالی بورس مقرر شد، رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست بعدی، در روز سه‌شنبه همین هفته ۲۰ شهریور ماه، برگزیده و معرفی شود.

گفتنی است؛ در پی واکنش‌های دولتی و رسانه‌ای به موضوع دریافت وام میلیاردی از سوی رئیس و چهار تن از اعضای هیات مدیره سازمان بورس که طی نامه‌ای از طرف سازمان بازرسی کل کشور خطاب به عبدالناصر همتی - وزیر امور اقتصادی و دارایی، فاش شد و ورود وزیر اقتصاد به این موضوع را در پی داشت،  صبح امروز مجید عشقی - رئیس (سابق) سازمان بورس و ارواق بهادار - استعفای خود را به شورای عالی بورس که ریاست آن را وزیر اقتصاد بر عهده دارد، ارائه داد.

ایسنا 

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها