رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 640526

بهترین برندهای تجهیزات پزشکی

امروز به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی، تجهیزات پزشکی و دنیای این تجهیزات، تغییرات زیادی کرده است. این تغییرات باعث شده افراد دوران بیماری خود را آسان‌تر سپری کنند. ازطرف‌دیگر، رقابت سنگینی در بازارهای جهانی به‌وجود آمده؛ چراکه با اختراع ماشین‌آلات صنعتی، امکان تولید به‌صورت انبوه مهیا شده است.

اگر به مقاله معرفی تجهیزات و لوازم پزشکی نگاهی داشته باشید، متوجه خواهید شد که شرکت‌های زیادی در حوزه تولید این محصولات فعالیت می‌کنند. در ادامه تصمیم داریم با نظر به احساس رضایت خریداران، بهترین تولیدکنندگان وسایل پزشکی را به شما معرفی کنیم.

تجهیزات پزشکی شامل چه لوازمی می‌شود؟

تجهیزات و لوازم پزشکی به همه وسایلی گفته می‌شود که در علم پزشکی کاربرد دارند. این لوازم می‌توانند سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری باشند و در قالب سامانه‌هایی در دسترس پزشک یا بیمار قرار بگیرند. ازاین‌رو، خیلی از لوازم و ماشین‌آلات مورد استفاده در پزشکی که در گروه داروها دسته‌بندی نمی‌شوند، جزء تجهیزات پزشکی هستند.

با توجه به فناوری‌ها و تکنولوژی ساخت هریک از این تجهیزات، می‌توان شاهد تنوع و تفاوت‌های زیادی در مشخصه‌های آن‌ها بود. بااین‌حال، به‌طور خلاصه این تجهیزات برای کاربردهای زیر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • پیشگیری از ابتلای افراد به انواع بیماری و تشخیص بیماری
  • درمان و کنترل بیماری‌های مزمن و غیرمزمن
  • کاهش و درمان درد و صدمات ناشی از بیماری یا مشکلات خاص جسمانی
  • مطالعه بیماری‌ها
  • پژوهش‌های کلینیکی با بررسی انواع بیماری
  • ضدعفونی‌کردن بدن بیمار و محیط
  • پرتونگاری

درحال‌حاضر در کشور ما انواع وسایل یک‌بار‌مصرف پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی تولید می‌شود که اغلب آن‌ها دارای استاندارد بین‌المللی بوده و توانسته‌اند مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت دریافت کنند. از پرفروش‌ترین این تجهیزات می‌توان به تخت بیمارستانی ،دستکش لاتکس و گاز استریل و کیسه کلستومی اشاره کرد که در همه مراکز درمانی بلااستثنا وجود دارند.

علت راه‌اندازی خط تولید تجهیزات پزشکی چیست؟

بهترین برندهای تجهیزات پزشکی

با جهش دانش پزشکی در عصر حاضر و ورود تکنولوژی‌های درمانی جدید در جهان، استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن حائز اهمیت شد. همچنین پیدایش بیماری‌های جدید در دنیای بشریت، یک دلیل مهم دگر برای تاسیس کارخانه‌های محصولات پزشکی شد.

در ادامه به دلایلی اشاره کردیم که باعث شدند شرکت‌های تولیدکننده ملزومات پزشکی، اقدام به بهره‌برداری از خطوط تولیدی خود کنند.

  • دستیابی به سود قابل توجه
  • افزایش چرخه اقتصاد در کشور
  • نیاز بازار داخلی به تولید محصولات پزشکی
  • نیاز بازار خارجی به تولید لوازم پزشکی
  • دستیابی به تکنولوژی‌های جدید با افزایش میزان تولید

برترین برندهای تولیدکننده تجهیزات پزشکی در دنیا

ازآنجایی‌که در‌حال‌حاضر شرکت‌های زیادی درزمینه تولید محصولات پزشکی فعالیت می‌کنند، شاید پیداکردن بهترین شرکت در میان آن‌ها کاری سخت و پیچیده باشید. به همین دلیل، ما پیشنهاد می‌کنیم بهترین برندها را ازلحاظ شهرت، کیفیت محصولات آن‌ها و رضایتی که مشتریان از آن‌ها دارند بسنجید.

شرکت تجهیزات پزشکی آریا طب

آریا طب یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات و لوازم پزشکی در ایران است که تجربه‌ای بالای 10 سال درزمینه صنعت پزشکی و توزیع مواد مصرفی عمومی و تخصصی دارد. آریا طب سعی می‌کند به‌طور مداوم لیست محصولات خود را به‌روز کند تا نیاز روزافزون جامعه به تجهیزاتی مدرن برآورده شود.

امروز بازار لوازم پزشکی در ایران دچار نوسانات قیمتی شدید است؛ اما آریا طب سعی می‌کند با پیروی از معیارهای تعادل، بهترین راه‌حل را برای رفع این چالش فراهم کند. اگر به‌دنبال خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی با کیفیت عالی و خدمات حرفه‌ای هستید، آریا طب انتخابی ایده‌آل برای شماست.

خدمات مشاوره‌ای آریا طب به شما کمک می‌کند تا بتوانید محصولاتی با کیفیت روز و پیرو استانداردهای بین‌المللی بخرید و بیماران خود را از کیفیت درمانی که ارائه می‌دهید، راضی نگه‌ دارید. در وبسایت این فروشگاه اینترنتی به آدرس www.aryateb.com همه‌چیز از بخیه‌های جراحی گرفته تا فشارسنج‌های پزشکی، کیسه‌های کولوستومی، تست قندخون، ترازوهای خانگی، تخت و ترالی‌های بیمارستانی را بیابید.

شرکت تجهیزات پزشکی بیورر ایران آرمین درمان

وقتی صحبت از لوازم پزشکی در میان باشد، آرمین درمان نامی آشناست که در ذهن خیلی‌ها تداعی می‌شود. آرمین درمان، 30 سال تجربه درخشان در حوزه تولید محصولات پزشکی دارد و تنها نماینده انحصاری محصولات بیورر آلمان در ایران است.

این شرکت آلمانی در سال 1919 فعالیت خود را با تولید پتوی برقی آغاز کرد. بعداز آن، این شرکت با درنظرگرفتن گسترش بازار و به‌تبع، گسترش نیازهای مردمی، به تولید محصولات بیشتری پرداخت. ازجمله تولیدات آن می‌توان به دستگاه فشارخون دیجیتالی، ترازو، دماسنج و خیلی از تجهیزات دیگر اشاره کرد.

امروز بیورر تمرکز خود را روی تولید محصولات گرمازا قرار داد. به‌طوری‌که با توجه به آمارهای رسمی منتشرشده، محصولات این شرکت از محبوب‌ترین محصولات درزمینه تجهیزات پزشکی، رفاهی و سلامت است. از دلایل دیگری که باعث شده بیورر در کانون توجه باشد، پشتیبانی همه‌روزه و همه‌ساعته، گارانتی و خدمات پس‌از فروش است.

مجموعه حلما طب

شرکت حلما طب که با نام بسپار صنعت فاخر هم شناخته می‌شود، از به‌روزترین شرکت‌هایی است که تجهیزات پلیمری و مصارف پزشکی را تولید می‌کند. این شرکت در سال 1390 شروع به فعالیت کرد و تعداد زیادی از اساتید دانشگاه و فعالان این صنعت را در گروه حرفه‌ای خود جای داد.

ایده تاسیس این شرکت، تولید تجهیزات پزشکی باکیفیت و به‌کارگرفتن متخصصین جوان این حوزه بود. حلما طب در ابتدای شروع فعالیت خود، تولیدکننده سرنگ‌های جنرال و انسولین در شهرک صنعتی کاوه شناخته شد. تا سال 1394 فعالیت خود را گسترده کرد و با توجه به رقابتی‌شدن وضعیت بازار، محصولاتی مانند میکروست، ست سرم، اسکالپ و کیسه ادرار را به تولیداتش افزود.

شرکت بسپار صنعت فاخر یا همان حلما طب، با تحقیق و توسعه فراوان توانست محصولات 100درصد ایرانی تولید کند. همچنین تلاش دارد با بهره‌گیری از علم روز دنیا، تجهیزات پزشکی را با کیفیت فوق‌العاده مطلوب به بازار عرضه برساند.

شرکت ملزومات پزشکی اوحد

شرکت اوحد در سال 1365 و در پی نیاز کشور، مطالعه و بررسی تجهیزات بیمارستانی را آغاز کرد. این شرکت، اولین تولیدکننده تجهیزات گازهای طبی در ایران است که با همکاری شرکت‌های تراز اول آمریکا و اروپا فعالیت خود را شروع کرد.

شرکت اوحد بر تولید سیستم گازهای طبی و تجهیزات دیگری مانند کنسول‌های بالای تخت بیمار، کنسول‌های مونیتورینگ CCU و ICU، آویزهای گازهای طبی و تابلوهای ایزوله متمرکز است و در این زمینه هم توانست دستاوردهای بزرگی را رقم بزند.

اوحد مفتخر است که طی سال‌های فعالیت خود توانسته بیمارستان‌های بزرگ و کوچک زیادی را در سطح وسیعی تجهیز کند. در کارخانه‌جات اوحد، کلیه عملیات از قبیل طراحی، تولید مونتاژ و انبارهای مواد اولیه و تولیدات به‌صورت کاملا مدرن کنترل و انجام می‌شود.

شرکت تجهیزات پزشکی افراطب گلسار

مجموعه لوازم پزشکی افراطب، ارائه‌دهنده خدمات تخصصی، بازرگانی کالا و تجهیزات پزشکی و طبی، انواع تجهیزات مصرفی پزشکی، کالای پزشکی خانگی و بیمارستانی و کلینیکی است که 35 سال تجربه بازرگانی دارد و همچنین از اعتبار بالایی در مذاکرات بین‌المللی و گمرکی برخوردار است.

تیم افراطب گلسار به‌عنوان نخستین شرکت و بنیان‌گذار تجارت الکترونیک تجهیزات پزشکی، بستر مناسبی را برای ارائه کالا و خدمات پزشکی فراهم کرد. به‌طوری که تیم پزشکی و متخصصان این مجموعه، تحت یک برنامه هدفمند، تمامی نکات مرتبط با عرضه کالا را بررسی کرده و سپس محصولات خود را با مدیریتی هوشمندانه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

شرکت تری ام

3M یک شرکت چندملیتی آمریکایی است که درزمینه‌های صنعت، ایمنی کارگران، مراقبت‌های بهداشتی ایالات متحده و همچنین کالاهای مصرفی مشغول فعالیت است. بیش از 60000 محصول مختلف درزمینه ملزومات پزشکی و دندانپزشکی را تحت برندهای مختلف تولید می‌کند.

3M یک نام مشهور در صنعت پزشکی است که محصولات تولیدی آن به‌دلیل اثربخشی و قابلیت اطمینان بالینی اثبات‌شده، برجسته است. 3M در صنعت دندانپزشکی برای 10 سال متوالی به‌عنوان نوآورترین شرکت در سراسر جهان معرفی شد. در حقیقت، محصولات دنداپزشکی این مجموعه توسط تیمی از متخصصان پشتیبانی می‌شود که برای دهه‌ها مسیر علمی طی کرده‌اند.

تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی این شرکت آمریکایی برای به حداقل رساندن زمان درمان و به حداکثر رساندن زمان رضایت بیماران طراحی شده‌اند و آن‌ها را به انتخابی مطمئن برای متخصصان تبدیل می‌کنند. تعهد 3M به نوآوری، کیفیت و آموزش، باعث شده برندی قابل اعتماد برای متخصصان سراسر جهان باشد. شما می‌توانید تولیدات این شرکت را از نمایندگی انحصاری آن در ایران تهیه کنید.

شرکت تجهیزات پزشکی آرکان درمان

آرکان درمان درزمینه تولید، واردات ثبتی، توزیع سراسری، صادرات، واردات فوریتی و توزیع استانی محصولات پزشکی فعالیت دارد. این شرکت، نماینده رسمی کارخانه ARTHROCARE COPRORATION از کشور ایالات متحده آمریکا است و درزمینه تجهیزات پزشکی، جراحی عمومی، ابزارها، ارتوپدی، اندوسکوپی و اندوسرجری، لوازم عمومی پزشکی و دستگاه‌های بیمارستانی فعالیت می‌کند.

آرکان درمان ازطریق تولید محتواهای تخصصی درزمینه پزشکی و ملزومات پزشکی، سعی دارد به متخصصان این حوزه یعنی پزشکان، مهندسان پزشکی، پرستاران و حتی بیماران در شناخت اقلام پزشکی و یک خرید هوشمندانه کمک کند.

کیفیت و کارایی بالای محصولات این شرکت زمانی که از آن‌ها استفاده می‌کنید، کاملا ملموس است. این باعث می‌شود که مدت‌زمان درمان کوتاه شود. همچنین تجهیزات این برند ازلحاظ قیمت‌گذاری کاملا متناسب با کیفیت و توانمندی خود هستند و به‌ همین علت، تقاضا برای توزیع آن در بازار بالاست.

شرکت بین المللی تراست خاورمیانه

شرکت تراست خاورمیانه، بیش از 3 دهه قدمت درزمینه تولید و واردات محصولات و قطعات رادیولوژی، آنژیوگرافی و سی‌تی‌اسکن براساس استاندارد سازمان انرژی اتمی ایران و استانداردهای ISO13485 و IEC61331 دارد.

تکنسین‌های این شرکت با داشتن مدارک علمی و کارآموزی مرتبط و گذراندن دوره‌های آموزشی در سازمان‌های مختلف، از دانش و مهارت کافی درزمینه تولید تجهیزات پزشکی برخوردار هستند و این، یکی از دلایل موفقیت این مجموعه در سال‌های فعالیتش بود.

تجهیزات پزشکی شرکت اکیومد

آکیومد یک شرکت خصوصی تولیدکننده دستگاه‌های پزشکی است که در سطح جهانی فعالیت می‌کند. این شرکت با استفاده از دانش روز دنیا و به‌کارگیری مرغوب‌ترین مواد، به توزیع محصولاتی با کیفیت عالی در بازار می‌پردازد. آکیومد، طراح و تولیدکننده دستگاه‌های ارتوپدی پزشکی است. این دستگاه‌ها برای بازسازی و تسکین دردهای تروما استفاده می‌شوند.

ازجمله تجهیزات تولیدشده در این مجموعه، می‌توان به صندلی ماساژور، ماساژور پا، انواع فشارسنج‌ها، دستگاه بخور گرم و سرد، گوشی پزشکی، تب‌سنج و ترازوی دیجیتال اشاره کرد. این شرکت طی سال‌ها فعالیت خود، همواره در عرصه تولید کالاهای پزشکی پیشتاز بوده و با ارائه راه‌کارهای نوآورانه، توانسته پاسخ‌گوی نیاز مراکز بهداشتی اعم از بیمارستان و مطب‌ها باشد.

آکیومد از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی پایش سلامتی هم هست که از کالاهای تولیدی آن در این راستا می‌توان به نوار تست بارداری، دماسنج نوری و محرک‌های عضلانی اشاره کرد. این شرکت همچنین به‌تازگی فعالیت خود را درزمینه ساخت داروهای ترک اعتیاد شروع کرده است. شما می‌توانید تجهیزات این شرکت چینی را از نمایندگی‌های آن در ایران به 2 صورت حضوری و آنلاین خریداری کنید.

شرکت تجهیزات ارتوپدی پاک سمن

مجموعه پاک سمن از سال 1368 فعالیت خود را آغازکرد. این گروه پژوهشی به‌سبب توجه ویژه به سلامت آحاد جامعه، حساسیت بالا و نکته‌سنجی نسبت به برند و تولید خلاقانه مبتنی‌بر نیاز جامعه، از تولیدکنندگان پرچمدار کشور درزمینه محصولات ارتوپدی شناخته می‌شود.

ازجمله تجهیزات پزشکی پاک سمن می‌توان به انواع گردنبندهای طبی، انواع مچ‌بندها، حمایت‌کننده، انواع شست‌بند، آرنج‌بند، آویز دست گردنی، آویز دست شانه‌ای، حمایت‌کننده قفسه سینه، قوزبند، شکم‌بند، بانداژ، کمربند طبی، گرمکن کلیه، زانوبند، فتق‌بند، ساق‌بند و پد طبی اشاره کرد.

رضایت‌مندی مشتریان از کیفیت محصولات پاک سمن، پاداش تلاش شبانه‌روزی این تیم موفق است. کارخانه پاک سمن در شهر زنجان قرار دارد و دفتر مرکزی آن در تهران است. شما هر نیازی که به محصولات ارتوپدی تولیدشده در این مجموعه داشته باشید، می‌توانید به‌صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت به دست‌تان برسد.

شرکت تجهیزات پزشکی جنرال الکتریک

الکتریک، یک شرکت صنعتی در عرصه خدمات و محصولات پزشکی، مالی، تولید برق، انرژی‌های تجدیدپذیر و محصولات صنعتی هوانوردی است که می‌خواهیم فعالیت این برند را از جنبه تولید ملزومات پزشکی بررسی کنیم. تجهیزات پزشکی جنرال الکتریک علاوه‌بر اینکه بسیار پیشرفته هستند و روزانه جان افراد زیادی را نجات می‌دهند، قیمت بسیار مناسبی هم دارند.

درحال‌حاضر، تقارن تکنولوژی دیجیتال با دانش زیست‌شناسی و فیزیک، باعث شده کیفیت خدمات پزشکی و دسترسی به آن دچار تحولات عظیمی‌شود. اینجا بود که جنرال الکتریک با تولیداتی که مبتنی‌بر سرعت، کیفیت و دقت ساخته شده بود، کاری کرد تا روند تشخیص بیماری و درمان آن توسط پزشکان تا حد زیادی بهبود پیدا کند.

جنرال الکتریک، نقشی پیشرو در بخش تکنولوژی پزشکی، داروسازی، پزشکی تشخیصی و تجهیزات دیجیتال بازی می‌کند. ازجمله تجهیزات پزشکی تولیدشده توسط این مجموعه می‌توان دستگاه‌های تصویربرداری، تجهیزات تشخیصی، سیستم‌های مانیتورینگ و ابزارهای جراحی را نام برد.

شرکت تجهیزات پزشکی زیمنس

این شرکت آلمانی در سال 1867 بنا شد. بعداز سال‌ها توسعه و پیشرفت، امروز این شرکت را با نام زیمنس می‌شناسیم. ماموریت اصلی این شرکت، کمک به وضعیت بیمار با توانمندکردن ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی بود تا بتواند خدمات خود را ازطریق گسترش دارو و بهبودبخشی به تجربه بیمار در بیمارستان بهبود بهتر کند.

این شرکت آلمانی بیش از 120 سال در این عرصه فعالیت دارد. هم‌اکنون حدود 5میلیون بیمار در سرتاسر جهان از تکنولوژی‌های مبتکرانه و بدیع، سرویس‌های درمانی و تشخیصی، تصویربرداری درمانی، آزمایشگاه‌های تشخیصی، درمان‌های مولکولی و همچنین سلامت دیجیتال این شرکت بهره‌ می‌برند.

شرکت تجهیزات پزشکی زیمر

شرکت زیمر آمریکا، یکی از شرکت‌های پیشرو در امر بهداشت و درمان بیماری‌های اسکلتی و عضلانی در جهان است که بیش از 80 سال سابقه دارد. تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته این شرکت در امر تولید و عرضه انواع ایمپلنت‌های تعویض مفاصل تروما، در بیش از 100 کشور جهان درحال عرضه‌شدن است.

زیمر در سال‌های اخیر روند روبه‌گسترش قابل توجهی را در کار خود شاهد بود. این شرکت با خرید کارخانه Centerpulse (بزرگ‌ترین کارخانه ارتوپدی اروپا) و کارخانه Implex (یکی از بزرگ‌ترین پیشگامان ابداع متریال‌های پزشکی آمریکا) به بزرگ‌ترین شرکت ارتوپدی جهان تبدیل شد که محال است کسی تابه‌حال نام آن را نشنیده باشد.

شرکت تجهیزات پزشکی الیمپیوس

الیمپیوس، در واقع یک شرکت ژاپنی و تولیدکننده تجهیزات تصویربرداری و اپتیک (نورشناسی) است که در سال 1919 تاسیس شد. فعالیت این شرکت در ابتدا به ساخت میکروسکوپ و دماسنج محدود می‌شد. اما درحال‌حاضر این برند حدود 70درصد از سهم بازار را به تجهیزات آندوسکوپی تولیدی خود اختصاص داده است.

البته که خیلی‌ها این برند ژاپنی را همچنان با میکروسکوپ‌های پزشکی آن می‌شناسند. میکروسکوپ‌های Olympus به‌روش‌های مختلفی از طریق تحقیق و توسعه درزمینه مراقبت بهداشتی و زمینه‌های صنعتی به سلامتی و ایمنی جامعه کمک می‌کند.

با توجه به اینکه نیازهای پژوهشی در گذر زمان تخصصی‌تر و متنوع‌تر شدند، نیاز به میکروسکوپ‌های بیولوژیکی قوی بیشتر از قبل احساس شد. الیمیپوس با تولید تجهیزات پیشرفته‌تر که با نیازهای روزافزون برنامه‌های تحقیقاتی هماهنگ باشد، توانست خود را در این زمینه به‌خوبی ثابت کند.

شرکت تجهیزات پزشکی مدترونیک

بهترین برندهای تجهیزات پزشکی

شرکت مدترونیک در سال 1949 تاسیس شد و هم‌اکنون تولیدات خود را در 160 کشور عرضه می‌کند و به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولید تجهیزات فناوری و پزشکی در جهان شناخته می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت در دوبلین ایرلند و مرکز عملیاتی آن در شهر مینه سوتا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. همچنین بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود.

محصولات تولیدی این شرکت درزمینه تجهیزات جراحی، قلبی، دیابت، گوارش، نورولوژی، تجهیزات تنفسی، دیالیز و مانیتورینگ است. با توجه به تولیدات گسترده این مجموعه می‌توان گفت که شرکت مدترونیک در صدر لیست پردرآمدترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی در جهان بوده که همچنان درحال صعود و پیشی‌گرفتن از رقبای خود است. شما می‌توانید محصولات این برند را از نمایندگی‌های آن در ایران بخرید.

شرکت تجهیزات پزشکی استرایکر

شرکت استرایکر، یک شرکت 2میلیارد دلاری تولیدکننده لوازم و تجهیزات پزشکی است که بیش از 40 سال در این عرصه تجربه و سابقه درخشان دارد و بیش از 40هزار کارمند در کشورهای مختلف برای این شرکت کار می‌کنند.

این شرکت توسط یک جراح ارتوپدی در آمریکا تاسیس شد. این جراح ابتدا قصد داشت محصولاتی تهیه کند که نیازهای بهداشتی بیمار را برآورده سازد. کمی بعد، استرایکر درزمینه فناوری پزشکی روی دستگاه‌های جراحی تمرکز کرد و هم‌اکنون یکی از شرکت‌های بزرگ جهان است که افراد زیادی را در سراسر جهان استخدام می‌کند.

شرکت تجهیزات پزشکی فرزنیوس

فرزنیوس، شرکت تجهیزات پزشکی آلمانی بوده که دفتر مرکزی آن در شهر باد همبورگ فور در هوهه آلمان مستقر است. این شرکت، خدمات دیالیز را به بیمارستان‌ها و کلینیک‌های سرتاسر جهان ارائه می‌کند. گذشته از این، فرزنیوس درزمینه مدیریت بیمارستان، ارائه خدمات مهندسی پزشکی و خدمات صنعتی برای مراکز پزشکی و بهداشتی فعالیت دارد.

شرکت فرزنیوس، هم‌اکنون بیش از 137000 کارمند دارد و در بیش از 100 کشور جهان، محصولات خود را توزیع می‌کند. این شرکت همچنین مالک شبکه هلیوس کلینیک با بیش از 60 بیمارستان و در مجموع، 18500 تخت است که خدمات درمانی خود را به بالای 2میلیون نفر در سال ارائه می‌دهد.

شرکت تجهیزات پزشکی جانسون اند جانسون

این شرکت چند ملیتی آمریکایی در سال 1886 میلادی تاسیس شد که دفتر مرکزی آن در شهر نیوبرانزویک، نیوجرسی قرار دارد. این تولیدکننده برتر دارای 250 شرکت تابعه است که در 57 کشور جهان موجب اشتغال‌زایی شدند. همچنین محصولات این شرکت به بیش از 175 کشور جهان عرضه می‌شود که حقیقتا این یک آمار شگفت‌انگیز است.

جانسون اند جانسون درزمینه داروسازی، فناوری و تولید تجهیزات پزشکی و تولید واکسن، خدمات بسته‌بندی و لوازم‌آرایشی یک برند شناخته‌شده است. در واقع محصولات تولیدشده توسط این شرکت در حوزه‌های مختلفی مانند قلب و عروق، دیابت، جراحی، مراقبت از بینایی، جراحی چشم، درمان زخم و جراحی بیولوژیک کاربرد دارد.

شرکت تجهیزات پزشکی ترمو فیشر

بهترین برندهای تجهیزات پزشکی

ترمو فیشر یا به اختصار TMO یکی از شرکت‌های پیشرو درزمینه فناوری پزشکی و تکنولوژی در جهان است که مجموعه گسترده‌ای از تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی را ارائه می‌دهد. مقر اصلی این شرکت در ماساچوست آمریکاست که با بیش از 75هزار کارمند در 50 کشور جهان فعالیت دارد.

هدف اصلی این شرکت بنابر آنچه که خودشان گفتند، کمک به افراد برای داشتن جهانی سالم، ایمن و پاکیزه‌تر است. این شرکت اکنون در 4 بخش فعالیت دارد. ابزارها و مواد مصرفی مورد استفاده در تحقیقات بیولوژیکی و پزشکی، کیت‌های تشخیصی، ابزارهای ارائه‌دهنده نرم‌افزار و خدمات و محصولات مورد نیاز آزمایشگاه.

جمع‌بندی

با راه‌اندازی خط تولید تجهیزات پزشکی می‌توان گامی موثر و مهم در جهت برطرف‌کردن نیازهای پزشکی برداشت. به همین دلیل، شرکت‌های تولیدکننده ملزومات پزشکی، به‌سرعت درحال رشد هستند. در واقع صنعت تولیدکننده این تجهیزات در سراسر کشور، در همه ابعاد از دستگاه‌های تصویربرداری گرفته تا جراحی و ارتوپدی درحال توسعه است.

ازجمله دلایلی که باعث شده صنعت جهانی تولید لوازم پزشکی رشد پایداری داشته باشد، افزایش جمعیت سالخوردگان دنیاست که خیلی از آن‌ها به بیماری‌های مزمن مبتلا هستند و برای درمان، به مراقبت‌های درمانی نیاز دارند. اینجاست که اهمیت لوازم پزشکی در ارائه خدمات درمانی موثر خودش را نشان می‌دهد.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها