رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 640630

پیگیری مشکلات صنعت از طریق کمیسیون صنایع مجلس

...



ساعت 24 - همزمان با برپایی هجدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست، پیمان فلسفی، نماینده مردم تهران و نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از پاویون اتاق تهران در این نمایشگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات اتاق به اعضا و فعالان اقتصادی بخش خصوصی قرار گرفت. این بازدید در راستای همکاری‌های تازه اتاق تهران و مجلس برای پیگیری مشکلات و مطالبات بخش خصوصی است.

هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در حالی از روز یکشنبه 18 شهریور در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده که اتاق تهران نیز در راستای پشتیبانی و تسهیل خدمت‌رسانی به فعالان این صنعت پاویونی در سالن آی‌هیت 37A برپا کرده و با استقرار مشاوران خود در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار پذیرای فعالان اقتصادی، اعضای اتاق و بازدیدکنندگان از نمایشگاه است.

 پیمان فلسفی، نماینده تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید از این نمایشگاه در سالن آی‌هیت، محل استقرار میزهای خدمت اتاق تهران حضور یافت و از روند ارائه این خدمات دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، فلسفی در فرصت بازدید از توانمندی‌های شرکت‌ها و فعالان صنعت پلیمر و پلاستیک، با صاحبان کسب‌وکارهای این حوزه نیز در باب مسایل و مشکلات آن‌ها گفت‌وگو کرد. او همچنین با حضور در غرفه انجمن پلیمر ایران و ملاقات با اعضای هیات مدیره این انجمن، پیشنهاد برگزاری جلسات مشترک در مجلس را مطرح کرد تا با طرح موانع تولید و صادرات این صنعت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، رفع این موانع مورد پیگیری قرار گیرد.

بر اساس آنچه غلامرضا ملکی، مدیر امور مجلس اتاق تهران، عنوان کرد تقویت ارتباط و تعامل با نمایندگان مجلس به عنوان سیاست جدید پارلمان بخش خصوصی در دوره جدید هیات نمایندگان مورد توجه قرار گرفته است و حضور نمایندگان مجلس در رویدادهایی با محوریت اتاق تهران و بخش خصوصی در جهت انعکاس صدای فعالان این بخش به قوه مقننه صورت می‌گیرد.

حضور اتاق تهران در نمایشگاه‌ ایران پلاست در راستای اجرای برنامه راهبردی اتاق صورت گرفته است و در این برنامه، حمایت و کمک به توسعه صادرات شش زنجیره شامل صنعت شیمیایی و پلاستیکی، صنایع غذایی، ماشین‌آلات و تجهیزات، صنعت نساجی و پوشاک، صنایع خلاق و فنی و مهندسی هدف‌گذاری شده است.

هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست کار خود را از یکشنبه 18 شهریور آغاز کرده تا 21 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست و از ساعت 8 تا 16 پذیرای فعالان اقتصادی حوزه پلیمر و پلاستیک خواهد بود.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها