رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 640736

توافق نظر کرباسچی با نبوی بر سر مشکل اصلی کشور!

ساعت 24 -غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران و دبیر کل سابق حزب کارگزاران، که پس ازانتخابات دوم خرداد و پیروزی محمد خاتمی از کار برکنار ومحاکمه و زندانی شد، در مصاحبه با خبرگزاری "خبر آنلاین" گفته است:

من با نظر بهزاد نبوی موافقم که امروز اولویت‎ مردم حجاب و حصرنیست، بلکه اقتصاد است. حتی رضایت سیاسی مردم به مسائل اقتصادی گره خورده است.

پزشکیان هم صداقت دارد و هم آدم دلسوزی. خیلی رو راست هم با مردم صحبت می‌کند. امیدواری مردم این است که پزشکیان به آن‌ها دروغ نگوید. این مهمترین مسئله‌ای است که خودش هم روی آن تاکید می‌کند.

رئیس جمهور باید با رهبری، قوه قضاییه، مجلس و نهادهای نظامی هماهنگ باشد. شعار وفاقی که می‌دهند حتما شعار لازمی برای کشور است و در بسیاری از جاها حداقل در لفظ مورد استفاده قرار گرفته است ولی باید خیلی مراقب بود که این شعار وفاق یک واقعیت باشد و همه به نوعی از آن ایده‌ها و فکرهای خاص خودشان کمی عدول کنند تا بتوانند دو طرفه به وفاق برسند.

تمام کسانی که در انقلاب کار کرده‌اند، زحمت کشیده‌اند و الان از ۶۰ سال به بالا هستند واقعا خودشان را از کار اجرایی جدا کنند. این به نفع کشور است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها