رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 640794

دولت در هدفگذاری‌های تامین مالی دولت شکست خورد

ساعت 24 - حق شناس گفت: وزارت اقتصاد به عنوان تامین کننده منابع مالی مورد نیاز دولت نتواسته هدفگذاری‌های صورت گرفته در این زمینه را عملیاتی کند.

به گزارش اقتصاد ۱۲۰ هادی حق شناس، اقتصاددان و نماینده اسبق مجلس، با بیان اینکه در ۲ سال گذشته منابعی که طبق بودجه‌های سالیانه باید از محل مولد سازی و خصوصی کسب می‌شد، محقق نشده است به خبرنگار «اقتصاد ۱۲۰» گفت: وزارت اقتصاد به عنوان تامین کننده منابع مالی مورد نیاز دولت نتواسته هدفگذاری‌های صورت گرفته در این زمینه را عملیاتی کند.

او در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه درآمدهای مالیاتی و درآمدهای حاصل از فروش اسناد خزانه هم طبق هدف‌گذاری صورت گرفته در بودجه محقق نشده است، اظهار داشت: یکی از ایرادت اصلی که وزارت اقتصاد دولت سیزدهم به عملکرد دولت دوازدهم و یازدهم وارد می ساخت، پوشش هزینه‌ها از محل استقراض بود، امروز اما شاهد هستیم در این دولت معادل کل ۸ سال دولت‌های قبلی اسناد خزانه منتشر شده است.

به گفته او، اصل اسناد خزانه منتشر شده در دولت‌های یازدهم و دوازدهم چیزی حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان بوده و چیزی که در ۲ سال گذشته منتشر شده بیش از این است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها