رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 640798

تشدید برخورد با تخلفات صنفی در اسلامشهر

ساعت 24 - رئیس اتاق اصناف اسلامشهر گفت: با توجه به ضرورت رعایت حقوق شهروندان، صنوف می‌بایستی تلاش‌ها بر رعایت ضوابط صنفی را افزایش دهند.

علیرضا جهانگیر فرید در گفتگو مهر، نظارت مستمر و میدانی بر فعالیت صنوف را یکی از اقدامات همیشگی اتاق اصناف برشمرد و نظارت بر فعالیت نانوایان را یکی از مهم‌ترین اقدامات نظارتی دانست.

رئیس اتاق اصناف اسلامشهر در پاسخ به این سوال که در رابطه با تخلفات صنفی چه اقدامات بازدارنده‌ای صورت می‌پذیرد، گفت: بازرسین اتاق اصناف به صورت میدانی این نظارت‌ها و برخورد با تخلفات صنفی را دستورکار دارند و در کنار آن شهروندان نیز هرگونه تخلف صنفی یا شکایتی از نحوه خدمت دریافتی داشته باشند می‌توانند در تماس با سامانه پاسخگویی، نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی ۱۲۴ و دو شماره ۵۶۱۲۱۵۱۵ و ۵۶۱۲۲۱۳۵ اتاق اصناف اسلامشهر طرح شکایت داشته باشند.

جهانگیر فرید افزود: مشخصاً در موضع نان که از اهمیت بالایی برخوردار است به جهت اینکه با تغییر قیمت‌های جدید نان نیز مواجه می‌باشیم، نظارت‌ها را افزایش داده ایم و تاکید می‌کنم چناچه تخلفی در عرضه نان چه از جهت کمی، کیفی و قیمتی به اتاق اصناف گزارش شود بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: صنوف اسلامشهر در کنار مردم هستند، وظیفه می‌دانیم رضایت شهروندان را مهمترین اولویت صنفی خود بدانیم و تلاش داریم زمینه ساز افزایش رضایتمندی شهروندانمان باشیم.

رئیس اتاق اصناف اسلامشهر همچنین از افزایش و تشدید نظارت‌های میدانی بر صنوف خبرداد و گفت: علاوه بر قدردانی از همکاران زحمتکش صنفی که در راستای تامین مایحتاج شهروندان گام برمی‌دارند با معدود تخلفات صنفی نیز بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها