رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 640931

وزیر ارتباطات خبر داد؛

تشکیل تیم ویژه در موضوع چالش‌های شبکه و کیفیت ارتباطات

ساعت 24- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تشکیل یک تیم ویژه در بحث آسیب شناسی چالش‌های شبکه و کیفیت ارتباطات در این وزارتخانه خبر داد.

 ستار هاشمی در پاسخ به سوالی درباره کیفیت اینترنت و ارتقا آن و همچنین فیلترینگ توضیح داد و اظهار کرد: بحث شبکه به طور کلی دو بعد متفاوت داد؛ یک بعد بحث کیفیت خدمات و ارتباطات است که مشخصاً در حوزه ماموریت وزارت ارتباطات قرار می‌گیرد و ما حتماً با جدیت را دنبال می‌کنیم و امیدواریم در بحث ارتقا کیفیت ارتباطات و دسترسی‌ها، خبرهای خوبی را به مردم بدهیم، یعنی تغییراتی که به معنای واقعی، مردم آن را در زندگی خود حس کنند.

وزیر ارتباطات افزود: یکی از مطالبه گران جدی در بحث اینترنت در خانه، پسرم است که پای کار شبکه است و مرتب مطالعه می‌کند و ما خودمان را مکلف می‌دانیم که این موضوع را با جدیت دنبال کنیم.

هاشمی در ادامه اعلام کرد که در حال حاضر یک تیم ویژه‌ای در بحث آسیب شناسی چالش‌های شبکه و کیفیت ارتباطات در وزارت ارتباطات مشغول به کار است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث سیاستگذاری، همانطوری که همه می‌دانیم این مقوله در وزارت ارتباطات انجام نمی‌شود اما ما ساز و کارهایی را در آنجا در نظر گرفته ایم که کنشگری فعال داشته باشیم و انشاالله در قالب سیاستگذاری‌های کلی، مدل‌ها و شیوه‌های جدیدی را به لایه سیاستگذاری ارائه دهیم و امیدوارم در این لایه اتفاقات خوبی بیفتد.

مهر 

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها