رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 640962

چطور با جراحی پلک ظاهر خود را شاداب‌تر کنیم؟

اگر احساس می‌کنید ظاهر شما همیشه خسته است و دیگر شادابی گذشته را ندارید، اگر خیلی زودتر از حالت طبیعی درگیر مشکلاتی نظیر افتادگی پلک شده اید و این افتادگی حتی علاوه بر افت فاکتورهای زیبایی چهره در بینایی شما خلل ایجاد کرده است، جراحی پلک یا اصطلاحا بلفاروپلاستی می‌تواند راهکاری ماندگار و در عین حال مطمئن تلقی شود.

 

Blepharoplasty Beverly Hills, Los Angeles, Glendale CA

بلفاروپلاستی یک راهکار عالی برای رفع پف پشت پلک، برداشتن پوست اضافه ناشی از افتادگی پلک و رفع چین و چروک در ناحیه پلک است. برای آشنایی بیشتر با نحوه انجام جراحی پلک، مراقبت‌های قبل و بعد عمل، اینکه این روش مناسب چه افرادی است و در مقابل چه مراجعینی در برابر این راهکار محدودیت دارند تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک چگونه انجام می‌شود؟

عمل بلفاروپلاستی در دو نوع کاربردی با هدف افزایش کیفیت بینایی و رفع افتادگی پلک و بلفاروپلاستی زیبایی با هدف رفع پف و چین و چروک پلک و جوانسازی چشم ها انجام می‌شود. عمل بلفاروپلاستی هم می‌تواند تحت بیهوشی و هم تحت بی حسی موضعی انجام شود. به صورت خلاصه و مفید می‌توان گفت که در پروسه این عمل جراح پوست اضافه پلک را برش زده و مجددا پوست را بخیه می زند. عمل جراحی پلک هم تحت بیهوشی عمومی و هم با روش بی حسی موضعی انجام می‌شود که با توجه به این مورد که این عمل از دسته جراحی‌هایی است که با درد همراه است بهتر است از روش بی هوشی عمومی برای کمتر حس شدن درد توسط بیمار استفاده شود.

عمل بلفارو جزء عمل‌های سرپایی است و نهایتا 2 تا 3 ساعت بیشتر طول نمی کشد. البته این زمان شامل بیهوشی، ریکاوری و ترخیص است یعنی از زمان مراجعه شما به اتاق عمل تا ترخیص و بازگشت به خانه نهایتا 2 تا 3 ساعت زمان بیشتر نیاز نیست.

Blepharoplasty | Philadelphia, PA | Eyelid Lift | Dr. Lozada

چه افرادی گزینه مناسب عمل بلفاروپلاستی هستند؟

پزشک معمولا جراحی پلک را به افرادی با شرایط زیر توصیه می‌کند:

  • افرادی که عملکرد پلک‌های آن‌ها در اثر حادثه یا دیگر عوامل دچار آسیب دیدگی شده‌اند.
  • افراد بالای 35 سال که به صورت ژنتیکی و وراثتی دچار افتادگی پلک شده‌اند.
  • افرادی که افتادگی پلک شدید، دامنه دید آن‌ها را کاهش داده است.
  • افرادی که در ناحیه فوقانی پلک هایشان تجمع چربی شکل گرفته و همین مورد موجب سنگینی پلک ها شده است.
  • افرادی که در ناحیه اطراف چشم و پلک بالا و پایین شان چین و چروک زیادی ایجاد شده و همین مسئله شفافیت و شادابی چهره را از آن‌ها سلب نموده و موجب پیری زودرس چهره آن‌ها شده است.

بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی

بهترین سن برای عمل جراحی پلک بازه سنی بین 35 تا 55 سالگی است. البته این بازه سنی می‌تواند از 30 تا 50 سالگی هم تعریف شود اما باز هم همین بازه می‌تواند با معاینه مستقیم پزشک و نظر او دستخوش تغییر شود. به عبارتی دیگر شاید یک کیس 60 ساله نیز به علت برخورداری از شرایط جسمی لازم و با تایید پزشک معالج شانس عمل بلفاروپلاستی را داشته باشد و در مقابل یک فرد 45 ساله به علت اختلالات جسمی خاصی از قبیل فشار خون بالا و.. کاندید مناسبی برای عمل نباشد.

عمل بلفاروپلاستی به چه افرادی توصیه نمی‌شود؟

عمل بلفاروپلاستی نیز همانند دیگر عمل‌های جراحی با محدودیت ها و شرایطی همراه است که عدم برخورداری از این شرایط در برخی از مراجعین می‌تواند آن‌ها را به شخصی که نمی تواند بلفاروپلاستی را انجام دهد تبدل کند. اما این شرایط چه شرایطی هستند و این عمل برای چه افرادی ممنوع است؟

شرایط لازم برای عمل بلفاروپلاستی

  • برخورداری از شرایط فیزیکی و جسمانی کامل
  • عدم درگیری شخص کاندید به بیماری‌های از قبیل فشارخون بالا، دیابت، سرطان، مشکلات قلبی و به خصوص بیماری‌های مربوط به چشم
  • عدم حساسیت نسبت به داروهای بیهوشی و بی حسی

برای چه افرادی عمل بلفاروپلاستی ممنوع است؟

  • افراد زیر 30 سال
  • افراد سیگاری
  • افراد باردار
  • افرادی که در برابر خونریزی مقاومت ندارند.

میزان ماندگاری عمل جراحی پلک چقدر است؟

عمل بلفاروپلاستی جزء روش‌هایی است که نتیجه آن همانند دیگر عمل‌های جراحی به شرایط متعددی بستگی دارد. چنانچه این عمل در بازه سنی 35 تا 55 سالگی و زیر نظر پزشکی خبره و کاربلد انجام شده باشد، از طرفی دیگر مراقبت‌های بعد از عمل هم به درستی صورت گرفته باشد می‌توان عمل بلفاروپلاستی را عملی با نتیجه مادام العمر تلقی نمود.

Eyelid Surgery Cincinnati | Blepharoplasty Florence, KY

هزینه عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟

هزینه عمل بلفاروپلاستی به عواملی از جمله دستمزد پزشک، میزان پوشش دهی بیمه، اینکه فقط برای پلک بالا باشد یا پایین یا هر دو و از همه مهمتر کلینیکی که در آن بستری می شوید وابسته است. اما در حالت کلی در سال 1403 می‌توان هزینه عمل بلفاروپلاستی را بین 7 تا 12 میلیون تومان در نظر گرفت.

عمل بلفاروپلاستی با بهترین نتیجه در کلینیک رویای طلایی

کلینیک رویای طلایی یکی از بهترین مراکز زیبایی پزشکی تهران است که از کادر پزشکی متخصص و امکانات پیشرفته برای انجام کلیه جراحی‌های روز زیبایی برخوردار است. در کلینیک زیبایی رویای طلایی امکان مشاوره پیش از عمل هم وجود دارد بنابراین متقاضیان می‌توانند به صورت رایگان از خدمات مشاوره برخوردار شوند. کلیه مستندات عمل‌های انجام شده مانند جراحی غبغب و کاشت ابرو در کلینیک زیبایی رویای طلایی موجود است و مراجعین می‌توانند با بررسی تصاویر قبل و بعد بیمارانی که پیش از این در رویای طلایی تحت اعمال جراحی زیبایی قرار گرفته‌اند با اعتماد بیشتری نسبت به انجام عمل بلفاروپلاستی یا هر عمل دیگر اقدام کنند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها