رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641060

حمله با سلاح سرد در هلند یک کشته به جا گذاشت

ساعت 24 - پلیس هلند اعلام کرد یک نفر در شهر بندری روتردام، پس از حمله به شهروندان با دو چاقو، فردی را به قتل رساند و یک نفر دیگر را به شدت زخمی کرد.

در پی این اتفاق که روز پنج‌شنبه، ۲۹ شهریور، رخ داد، پلیس یک مظنون را بازداشت کرد که خود به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده است.

رسانه‌های هلند به نقل از شاهدان عینی نوشته‌اند که فرد بازداشت‌شده در جریان حمله فریاد «الله‌اکبر» سر داده است.

پلیس هلند نیز ضمن تأیید این که فرد مهاجم فریاد «الله‌اکبر» سر داده اعلام کرد که مأموران در حال تحقیق در این زمینه و بررسی سناریوهای مختلف هستند.

یک مربی ورزشی که در نزدیکی پل اراسموس، محل وقوع حمله، فرد مهاجم را متوقف کرد گفت: «مردی را دیدم که با دو چاقوی بلند به یک پسر جوان چاقو زد. در نهایت توانستم چاقوها را از او بگیرم و دور بیندازم.» فرانگ والتر اشتاین‌مایر، صدراعظم آلمان و همسرش در مراسم گرامیداشت یاد کشته‌شدگانِ حمله با چاقو در زولینگن بیشتر در این باره: آلمان برای مقابله با افراط‌گرایی مرزهای زمینی خود را کنترل می‌کند

پلیس با اعلام ادامهٔ تحقیقات، از افرادی که شاهد حمله بوده یا اطلاعاتی دارند، خواسته اطلاعات خود را در این اختیار این نهاد قرار دهند.

هنوز هویت و ملیت فرد مهاجم اعلام نشده و پلیس اعلام کرده که برای اعلام انگیزهٔ مهاجم زمان بیشتری نیاز هست.

این حمله پس از حملات مکرر اسلام‌گرایان افراطی در آلمان صورت می‌گیرد که حکومت این کشور را با انتقادهای بسیاری روبه‌رو کرده و موجب تصویب قوانین سخت‌گیرانه‌تری علیه مهاجرپذیری در این کشور شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها